2025-03-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Tack! Rask startar krig mot TROBO. Varför visar inte dåren slutbesiktnings pappret? Då är han safe, men Nej det ska tjafsas om allt och alla. Sen tror jag att TROBO har lackat ur på Rask.

Han har tur som hyr av det kommunala bostadsbolaget. Dessa kan han smutskasta hur mycket han vill, de som jobbar där har inget personligt intresse i det. Hade han betett sig såhär i något annat sammanhang hade han snabbt skapat sig stora problem.
Citera
2025-03-07, 23:23
Medlem
0.1s avatar
Varför törs inte Alexander pissa på Chrippa längre? Han har ju gjort timmeslånga videos om vad Chrippa äter till lunch tidigare men när han ska sitta i fängelse är det helt tyst. Det måste vara jobbigt att leta personer att pissa på för att tjäna pengar, därför känns knarkbreven också påhittade.
Har han ens något eget content? Varför har han ens en kanal från första början? Vad gjorde han innan Youtube?
Citera
2025-03-07, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Varför törs inte Alexander pissa på Chrippa längre? Han har ju gjort timmeslånga videos om vad chrippa äter till lunch tidigare men när han ska sitta i fängelse är det helt tyst. Det måste vara jobbigt att leta personer att pissa på för att tjäna pengar, därför känns knarkbreven också påhittade.
Har han ens något eget content? Varför har han ens en kanal från första början? Vad gjorde han innan Youtube?

Han var en framgångsrik företagare inom lokalvård
Citera
2025-03-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://old.bitchute.com/video/GXvC2ULp2A1Y/

https://rr7---sn-xuj-5qqs.googlevide...%20H%C3%84R%3F

hahah jävla vad han maler på om lägenheten om lister och skit
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Han gjorde även en del framgångsrika bilaffärer.
Citera
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Då förstår jag att han bytte karriär för han suger ju på att städa.
Citera
2025-03-07, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
hahah jävla vad han maler på om lägenheten om lister och skit

Han är en sopa utan någon som helst kreativitet som greppar efter halmstrån efter saker att göra videor om. Det är det här som är anledningen till att hans kanal är ett sjunkande skepp. Att filma glipor och gamla slitna golv är inte content.
Citera
2025-03-07, 23:30
Medlem
Han säger också om och om igen i senaste videon att "Trobo har placerat oss här" det är väl för fan han som sökte lägenheten och tackade ja utan att ens gå på visning Men nu försöker han skylla på att det är Trobos fel att han blivit tvingad att flytta dit eller något
Citera
2025-03-07, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Han är en sopa utan någon som helst kreativitet som greppar efter halmstrån efter saker att göra videor om. Det är det här som är anledningen till att hans kanal är ett sjunkande skepp. Att filma glipor och gamla slitna golv är inte content.

Ändå får ju idioten sina 20-25 k visningar.
Otroligt.
Citera
2025-03-07, 23:34
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Han säger också om och om igen i senaste videon att "Trobo har placerat oss här" det är väl för fan han som sökte lägenheten och tackade ja utan att ens gå på visning Men nu försöker han skylla på att det är Trobos fel att han blivit tvingad att flytta dit eller något
Är det en SOC-lägenhet eller? Då kan man kanske inte klaga på standarden. Eller ja, Alexander Rask kan fan klaga på allt det har jag lärt mig.
Citera
2025-03-07, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Ändå får ju idioten sina 20-25 k visningar.
Otroligt.

De hänger kvar i förhoppning att det kommer något mer snaskigt. Det är inte så längesen Baronen pumpade ut förtalsvideor om Chrippa. Det går inte att göra hundra videor om samma defekter i lägenheten. Folk kommer tröttna.
Citera
2025-03-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Är det en SOC-lägenhet eller? Då kan man kanske inte klaga på standarden. Eller ja, Alexander Rask kan fan klaga på allt det har jag lärt mig.

Det är en lägenhet som han själv sökte och sa stolt innan att han tackade ja utan att behöva gå på visning för dom så gärna ville flytta till något större
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in