Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Nej, det är klart det inte är olagligt.

Det förstår du väl själv?

Jag vet att polisen beslagtog gps från några killar där jag bor då sa polisen att dom får inte ha det alltså gps puck. Men vad vet jag.
Citera
2025-05-26, 22:58
Medlem
Den som hävdade att Rask har en gps puck på bilen stämmer inte då han inte har bil dock satt han i sin mammas bil.
Och morfar ligger inte på SÖS och det är inte hans fönster man ser.
Då har vi klarat av det.

Kan också berätta att Linneas anmälan mot rask är nedlagt lika så Chrippas anmälan.
Nu vet ni de också.
Citera
2025-05-26, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Är det därför Herr och Fru Medvikt var i Trosa häromdagen?
Kan jag inte tänka mig. Dom skiter nog i vad påfågelpojken gör irl och koncentrerar sig på vad hen gör online. Att pucka färdmedel och logga datorer gör dom nog inte. Det är två människor som har för mycket att förlora. Måste vara någon med lägre fallhöjd. Min polare knystar inte om vem han fått sitt ifrån, men rör sig bland skumma människor.
Citera
2025-05-26, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Den som hävdade att Rask har en gps puck på bilen stämmer inte då han inte har bil dock satt han i sin mammas bil.
Och morfar ligger inte på SÖS och det är inte hans fönster man ser.
Då har vi klarat av det.

Kan också berätta att Linneas anmälan mot rask är nedlagt lika så Chrippas anmälan.
Nu vet ni de också.
Så när rättsväsendet lägger ner så öppnar det för annan rättvisa, är det så du menar?
Citera
2025-05-26, 23:05
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Jag vet att polisen beslagtog gps från några killar där jag bor då sa polisen att dom får inte ha det alltså gps puck. Men vad vet jag.
Att ha en GPS puck på sin egen bil får man ha. Däremot om man sätter dit en på någon annans fordon så är det självklart olagligt..
Citera
2025-05-26, 23:11
Medlem
Citat:
Det är väl olagligt att sätta en gps på någon annans bil om det inte är gjort av polisen.

Jag tror det så det är väl stackars Rasks mamma som de har koll på nu 😄
Citera
2025-05-26, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Kan jag inte tänka mig. Dom skiter nog i vad påfågelpojken gör irl och koncentrerar sig på vad hen gör online. Att pucka färdmedel och logga datorer gör dom nog inte. Det är två människor som har för mycket att förlora. Måste vara någon med lägre fallhöjd. Min polare knystar inte om vem han fått sitt ifrån, men rör sig bland skumma människor.

Men på vems bil satte de pucken på?
Citera
2025-05-26, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kretsen runt Herr och Fru Medvikt är väldigt måna om att kartlägga Baronens rörelsemönster in i minsta detalj inför deras kommande granskning av honom. Då är det viktigt att veta Ulrikas bils rörelsemönster, eftersom det är den bilen som brukar användas av Carl-Fredrik nu när han inte har någon egen.

Aha så du bekräftar att det är sant. Intressant.
Citera
2025-05-26, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Är utredningen om förtal verkligen nedlagd?
Det kan ju tolkas som det eftersom att han helt plötsligt börjar fäkta hej vilt igen.
Citera
2025-05-26, 23:21
Medlem
Citat:
Aha så du bekräftar att det är sant. Intressant.

Det var du som spekulerade om att Medvikt var i Trosa för att pucka Skithögens bil. Jag spekulerade bara vidare på det om vem som eventuellt har puckat Skithögens bil. Men enligt säkra källor så har Baronen folk i hasorna under sina trippar till Stockholm.
Citera
2025-05-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
De var nog där för att träffa målsäganden ifrån Rasks förtalsdom.
Citera
2025-05-26, 23:38
Medlem
Citat:
Men på vems bil satte de pucken på?
https://ibb.co/hJmKPvfL
Ingen aning vems bil det är, påstås det ska vara fågelpojkens transportmedel. Jag är inte intresserad av mer än att läsa tråden, om rask lever eller dör rör mig inte i ryggen. Han är en jävla poser, och alla vet det. Kanske är olämpligt att ens dela här, men eftersom rask inte läser här så får han ändå inte veta nå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in