2021-08-07, 18:53
Medlem
Rasks svar på en kommentar om att han är en navelpetare som ligger i sängen halva dagarna. ”Det är därför jag satt uppe hela natten och höll på med det här”, vilket syftar på hans webbshop. Frågan är vad Rask gjort innan han fick hem produkterna? I flera år har han gått hemma och dragit fötterna efter sig. I Rasks huvud är han en otrolig arbetsmyra för att han satt uppe hela natten och trixade med en hemsida, när han dessutom var hype som fan. Vanliga människor går upp varje dag och jobbar flera timmar utan att förvänta sig beröm för deras enorma prestationer.

Men det hänger väl på att Rask satt uppe till två på natten. Han ”jobbade över”. Bara en hårt arbetande karlakarl som är något utöver det vanliga sitter och jobbar till sent på natten. Kom ihåg att ”influensers”, och därav Rask inkluderad, arbetar mycket hårdare än vanligt folk. Rask har mer livserfarenhet än en 60-åring.
Citera
2021-08-07, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Rasks svar på en kommentar om att han är en navelpetare som ligger i sängen halva dagarna. ”Det är därför jag satt uppe hela natten och höll på med det här”, vilket syftar på hans webbshop. Frågan är vad Rask gjort innan han fick hem produkterna? I flera år har han gått hemma och dragit fötterna efter sig. I Rasks huvud är han en otrolig arbetsmyra för att han satt uppe hela natten och trixade med en hemsida, när han dessutom var hype som fan. Vanliga människor går upp varje dag och jobbar flera timmar utan att förvänta sig beröm för deras enorma prestationer.

Men det hänger väl på att Rask satt uppe till två på natten. Han ”jobbade över”. Bara en hårt arbetande karlakarl som är något utöver det vanliga sitter och jobbar till sent på natten. Kom ihåg att ”influensers”, och därav Rask inkluderad, arbetar mycket hårdare än vanligt folk. Rask har mer livserfarenhet än en 60-åring.

Han är så duktig han ladda upp lite bilder och körde copy-Paste på produktbeskrivningen, han bemöda sig inte ens att ta bort den gamla informationen om cbd oljorna. Så hårt arbetande snubbe, ge han löneökning!
Citera
2021-08-07, 19:14
Medlem
KungPungPats avatar
Jag tippade på att en liten miniburk men skäggvax kostar runt 30-50 kronor högst.. och då hade jag sett möjlighet till att Rask kanske lyckas med sitt tredje affärsprojekt.

Så jag fick lov att kolla upp priset.. och ser då att Rasken tar 189 kronor för 15 ml smaksatt fett som hans följare tydligen vill gå runt med i skägget.

Whiskeysmak är för alkisarna som vill stinka whiskey även om dom inte har tid att dricka det.

Han fick mersmak av vinsterna som vissa får på grund av kriget mot droger vilket pushar upp priserna på droger till extrema höjder vilket Rask märkte när han sålde cannabis-olja för knarklangar-summor..

tillslut slängde han ihop lite smaksatt fett i små flaskor för att ta knarlangarsummor för dom också.

Jag är skeptisk till att dyrt sheasmör har användts dock när det finns artificiellt tvålglycerin som beskrivs som sheasmör fast innehållsförteckningen säger annat.

När Rask säger sheasmör så vette fan om han har spenderat "onödiga pengar" på att fettet ska vara fritt från artificiella ämnen.

Han tillåmed låtsas att han inte förstår att kriget mot droger lockar in folk i droghandel och kriminalitet.. medans han själv tar knarklangarpriser på skäggvax efter att han fick en liten smakprov av cannabisförsäljningens enorma summor.

Enligt Rask så är det inget fel med kriget mot droger och att vissa människor kan göra sig extremt rika på det.. eftersom det riktiga problemet är ju de mörkhyades gener som gör att dom begår brott och säljer knark såfort dom kommer in i Sverige. Rask talar därför ut mot invandring och att Sverige hjälper folk som flyr ifrån krig.
Citera
2021-08-07, 19:27
Medlem
För den som vill jävlas lite extra med Baronen så kan man ju anmäla honom till Konsumentverket då han gör omärkt reklam på sin instagram. Även om det är hans egna företag så måste det märkas med att det är reklam i samarbete med han själv
Citera
2021-08-07, 19:37
Medlem
Masmos avatar
Han har fått sålt lite idag. Skäggolja Whisky och Skäggvax Whisky är de som gått åt mest. ca 10 av varje sålda idag.

Han hade 20st av varje produkt, men han måste väl ha beställt mer?
Citera
2021-08-07, 19:46
Medlem
Ser att han skaffat ett kontor igen, ett rullande denna gång, smart move, då kan han göra avdrag på företaget för att han upplåter bilen till firman för både lagerhållning och även marknadsföringshub, men sen blir det förstås firmabilar, han ska bara sälja 14000 flaskor med skäggvax först.

Har hemsidan redan blivit hackad? Eller är det överbelastning pga massivt ordertryck?
Citera
2021-08-07, 20:54
Medlem
esetts avatar
Jag har kollat upp med lite priser på hans skäggolja. Tittar man på hans Youtube-kanal och videon där han visar sina produkter https://www.youtube.com/watch?v=Qg4MOltAVmk tid:13:54.

Där ser man ett postnummer till leverantören av oljan "cm94pw". Söker man då på postnumret, så får man upp lite olika träffar från leverantören på lite olika sidor, som Amazon samt leverantörens egen hemsida.

Amazonlänken : https://www.amazon.co.uk/Beard-colle.../dp/B01LVTGZT2
Där kostar ett 4-pack med 15 ml. £12.95 ca. 155 kronor, det vill säga ca. 38 kronor styck.

Hemsidan : https://thebeardandthewonderful.com/...15ml-low-scent
Där kostar dem £4.88 ca 59 kronor för 15 ml.

Så liiiite pålägg är det nog...
Citera
2021-08-07, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Ser att han skaffat ett kontor igen, ett rullande denna gång, smart move, då kan han göra avdrag på företaget för att han upplåter bilen till firman för både lagerhållning och även marknadsföringshub, men sen blir det förstås firmabilar, han ska bara sälja 14000 flaskor med skäggvax först.

Har hemsidan redan blivit hackad? Eller är det överbelastning pga massivt ordertryck?

han har bytt domän till det som produkten heter. *host*inte alls narcissist*host*
Citera
2021-08-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Jag har kollat upp med lite priser på hans skäggolja. Tittar man på hans Youtube-kanal och videon där han visar sina produkter https://www.youtube.com/watch?v=Qg4MOltAVmk tid:13:54.

Där ser man ett postnummer till leverantören av oljan "cm94pw". Söker man då på postnumret, så får man upp lite olika träffar från leverantören på lite olika sidor, som Amazon samt leverantörens egen hemsida.

Där kostar ett 4-pack med 15 ml. £12.95 ca. 155 kronor, det vill säga ca. 38 kronor styck.

Gick in och kolla lite, man kan alltså bara skicka in en logga jag vill ha dom fixar resten och skickar, man får rabatt ju mer man beställer, hur kan han kalla de sin egna produkt? vem som helst kan beställa där ifrån med egen etikett, shit så jävla pinsamt, och det är ett jävla påslag han har. vad har han gjort i alla månader när han säger att han jobbat hårt med den här produkten? allt är ju serverat.

edit; senaste reklamvideon på färdigprodukterna har han fått 2300 visningar på 7 timmar, snitt 300 visningar i timmen, de går bra nu.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-08-07 kl. 21:16.
Citera
2021-08-07, 21:22
Medlem
Registreringen av produkterna till läkemedelsverket måste gått på rekordtid.
Citera
2021-08-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett

Dagens spion 👏👏

Tänk att allt lyser igenom Alexander. Nu är jag ingen skäggodlare av rang därav aldrig använt mig av skäggolja, hur länge räcker en 15ml flaska? Jag menar de 30 produkter han sålt idag när handlar dom gökarna nästa gång? (Om de nu är nöjda)
Citera
2021-08-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmasen7
Dagens spion 👏👏

Tänk att allt lyser igenom Alexander. Nu är jag ingen skäggodlare av rang därav aldrig använt mig av skäggolja, hur länge räcker en 15ml flaska? Jag menar de 30 produkter han sålt idag när handlar dom gökarna nästa gång? (Om de nu är nöjda)

Beror på hur långt skägg man har. Jag har medel långt. En 30ml topp kvalité (en av bästa) räcker för mig mellan 6-8 månader beroende hur ofta jag använder.

Testat på olika och flesta brukar räcka ca ca 2-3 månader. Eftersom Rasks är endast 15ml skulle jag tro 2-5 veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in