Citat:
Ursprungligen postat av
SimonSess
Är Therese korpofag? 43:30 minuter in i videon.
"Therese är den enda som vet hur mitt bajs luktar! Ni fattar vad jag menar! Efter jag har kluttat så går hon in på muggen efter mig, varför då? Ja för hon vet vem jag är!"
????
Omg klockan är 00:43 och jag refererade till minut 43

Ja det där var en riktig mongohöjdpunkt från den förståndshandikappade skithögen.
Det är också ett bra exempel på hur han kan fylla 1,5 timme video med exakt ingenting. Han kräks ur sig irrelevant och påhittad dynga som bara kan kokas ihop i hans egna skalle och som skapar enorm frustration, oro och ångest hos honom, men är värt exakt noll för någon annan person.
En ventil för konstiga hjärnspöken är vad hans kanal är. Ingen koppling till verkligheten med nånting.
För varje år som går av dagdriveri och värdelöshet, desto mer kokar det i skallen på honom. Han kan ingenting, vet ingenting (utöver att låta käften gå), och hans livssituation är bara skit. Det måste vara stressigt att förlita sig på snabblån och döende släktingar för sitt uppehälle varje dag...
Det kommer sakta att bli värre och värre för familjen rask. Barn växer fort och snart ryker barnbidrag och möjligheterna till fiffel med försörjningsstöd. Rask kommer att bli helt beroende av att hans söner i framtiden arbetar och ger honom husrum och veckopeng.