2025-05-29, 01:07
Medlem
Hörde jag rätt?
Att han säger att anmälan mot Chrippa, Linnea och den där tjejen som skickade hans nakenbilder lades ner men att det blev strafföreläggande för Chrippa och Linnea?
Vet han ens vad ett strafföreläggande är? För Linnea finns inte med belastningsregistret och det borde ha synts nu isf. FÖRTAL!
Citera
2025-05-29, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Är Therese korpofag? 43:30 minuter in i videon.

"Therese är den enda som vet hur mitt bajs luktar! Ni fattar vad jag menar! Efter jag har kluttat så går hon in på muggen efter mig, varför då? Ja för hon vet vem jag är!"

????

Omg klockan är 00:43 och jag refererade till minut 43
Undrar om han har tourettes? Har han gjort nån video utan att säga något könsord eller dylikt? Jag menar snubben är ju snart 40 år.
Citera
2025-05-29, 03:00
Medlem
Krakatoas avatar
Ironiskt nog är Jewels, som han en gång förtalade, tillbaka på YouTube med sina anorektiska tentakler.
Rask är i samma liga:

https://ibb.co/JjZMKzdw

Du säger periodisk fasta. Jag säger tjack.
Citera
2025-05-29, 03:42
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa

https://ibb.co/JjZMKzdw

Fy fan vad motbjudande ful han är rent ut sagt.
Citera
2025-05-29, 07:22
Medlem
”Therese vet hur min bajskorv luktar, när jag har kluttat går Therese in efter”
Citera
2025-05-29, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
”Therese vet hur min bajskorv luktar, när jag har kluttat går Therese in efter”
Sagt av en 35-årig trebarnsfar.

Nu är han insta privat.
Citera
2025-05-29, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimonSess
Är Therese korpofag? 43:30 minuter in i videon.

"Therese är den enda som vet hur mitt bajs luktar! Ni fattar vad jag menar! Efter jag har kluttat så går hon in på muggen efter mig, varför då? Ja för hon vet vem jag är!"

????

Omg klockan är 00:43 och jag refererade till minut 43
Ja det där var en riktig mongohöjdpunkt från den förståndshandikappade skithögen.

Det är också ett bra exempel på hur han kan fylla 1,5 timme video med exakt ingenting. Han kräks ur sig irrelevant och påhittad dynga som bara kan kokas ihop i hans egna skalle och som skapar enorm frustration, oro och ångest hos honom, men är värt exakt noll för någon annan person.
En ventil för konstiga hjärnspöken är vad hans kanal är. Ingen koppling till verkligheten med nånting.
För varje år som går av dagdriveri och värdelöshet, desto mer kokar det i skallen på honom. Han kan ingenting, vet ingenting (utöver att låta käften gå), och hans livssituation är bara skit. Det måste vara stressigt att förlita sig på snabblån och döende släktingar för sitt uppehälle varje dag...

Det kommer sakta att bli värre och värre för familjen rask. Barn växer fort och snart ryker barnbidrag och möjligheterna till fiffel med försörjningsstöd. Rask kommer att bli helt beroende av att hans söner i framtiden arbetar och ger honom husrum och veckopeng.
Senast redigerad av Stallhagen 2025-05-29 kl. 08:02.
Citera
2025-05-29, 08:06
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Ja, jag uttrycker mig lite väl barnsligt ibland. Vill inte deraila tråden. Men varningar och avstängningar skrämmer mig inte, är rätt van vid dem.

Men Rask sitter alltså och torgför idén, om att Fru Medvikt trånar efter honom? Så otroligt patetiskt.
Och idioten Therese, hoppar givetvis på cp-tåget om att även Sandra vill åt hennes oemotståndliga bleka benrangel, till så kallade man.
Och någon följare skriver även att Fru Medvikt, "Säkert kollar på Rasks nakenbilder i smyg. Och att hon önskar att hennes man hade en sådan lång."

Herrejösses, vad är det för infantila försök till smutskastning, vi bevittnar egentligen?
Jag reagerade på precis samma sak, Rask och fru Therese lever inte i verkligheten och deras självbild är enorm, dom upphör aldrig förvåna.
Citera
2025-05-29, 08:27
Medlem
Gillar ändå att vi fått tillbaka arga bilrants från Baronen. Visst är han inte ett högrött fetto, men beteendet är detsamma. Det är det vi hela tiden menat, Baronen. Det går inte att ”se med ögonen” att du inte är samma person. Beteendet är likadant, och det försvinner inte bara för att du byter ut din huvuddrog alkohol mot amfetamin.

Gillar även sekvensen där han helt från ingenstans börjar att förtala Lennart Bladh och Magmys-Micke, och sedan avrundar utlägget med att ”säg inte att jag har hängt ut och förtalat dem”. Det är uppenbarligen väldigt svårt för Baronen att få ett grepp om vad förtal innebär, och han verkar inte kunna hjälpa sig själv med att göra det. Han förtalar folk utan att reflektera över det.

Ett annat uttryck som Baronen verkar gilla men inte förstår sig på är ”bjärt kontrast”. Man lägger till ”bjärt” för att understryka att det ena är väsensskilt jämfört med något man sett innan. Typ, den här Ferrarin jag kör står i bjärt kontrast till den gamla Volvo 740:n jag hade för ett par år sedan. Bajsmannen använder det bara för att göra en jämförelse av saker, spelar ingen roll om det inte märker ut sig jämfört det andra. För han är en obildad tölp, som inte läst en bok i hela sitt liv.

Carl-Fredrik ska hålla käften.
Citera
2025-05-29, 08:40
Medlem
Skithögen borde sitta inlåst utan tillgång till internet så jävla mycket dynga han spyr ut sig, han tror sig vara så jävla duktigt men vad är egentligen ens skillnaden mellan Rask och dom han kritiserar så mycket tex Lennart Bladh och Magmys-Micke,som han nu nämnt typ 5 videos i rad av någon anledning.
Senast redigerad av HeltVild 2025-05-29 kl. 08:47.
Citera
2025-05-29, 08:48
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Gillar ändå att vi fått tillbaka arga bilrants från Baronen. Visst är han inte ett högrött fetto, men beteendet är detsamma. Det är det vi hela tiden menat, Baronen. Det går inte att ”se med ögonen” att du inte är samma person. Beteendet är likadant, och det försvinner inte bara för att du byter ut din huvuddrog alkohol mot amfetamin.

Gillar även sekvensen där han helt från ingenstans börjar att förtala Lennart Bladh och Magmys-Micke, och sedan avrundar utlägget med att ”säg inte att jag har hängt ut och förtalat dem”. Det är uppenbarligen väldigt svårt för Baronen att få ett grepp om vad förtal innebär, och han verkar inte kunna hjälpa sig själv med att göra det. Han förtalar folk utan att reflektera över det.

Ett annat uttryck som Baronen verkar gilla men inte förstår sig på är ”bjärt kontrast”. Man lägger till ”bjärt” för att understryka att det ena är väsensskilt jämfört med något man sett innan. Typ, den här Ferrarin jag kör står i bjärt kontrast till den gamla Volvo 740:n jag hade för ett par år sedan. Bajsmannen använder det bara för att göra en jämförelse av saker, spelar ingen roll om det inte märker ut sig jämfört det andra. För han är en obildad tölp, som inte läst en bok i hela sitt liv.

Carl-Fredrik ska hålla käften.

Exakt så, AMG-mannen är tillbaka och han är värre än någonsin!
Inte ens under tiden när han lekte Wallenberg, förtalade han så många som han gör idag.
Det är en jävla maskingevärseld av förtal, för alla att beskåda.

Sen, så tror vi verkligen på att åtalet mot Bajsmannen har lagts ner?

Det gör inte jag i alla fall.
Citera
2025-05-29, 08:50
Avstängd
granny-pantiess avatar
Haha, fru Rask svingar mot andra på IG.

Bra för nu har hon iom det avsagt sig rätten till ett privatliv.

Undrar förresten om hon bara äger en blus/top?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in