2025-03-03, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Really, "Sex, Drugs & Vagnhärad" ?

Den filmen vill jag se.
Vill man se en mörk film med tragiska personer och sunkiga miljöer av Lukas Modysson. (tänk Fucking Åmål)

Eller som en komedi av Ulf Malmros där karaktärerna framstår som ett gäng idioter, mörk humor om en man som misslyckas med allt och alla andra knasiga karaktärer. Tänk "smala sussie"
Citera
2025-03-03, 05:07
Avstängd
Snusfris avatar
Härligt luftigt sovrum paret Task har. Precis vad T behöver för att återhämta sig mellan arbetspassen.
Hoppas hans badrumsgolv var rent när han tappade tungskrapan på golvet. Brun utan sol? Har han använt det någon gång. Tycker han alltid är blek och glåmig.
Citera
2025-03-03, 05:11
Avstängd
Snusfris avatar
Stadig frukost. Kaffe, snus och baklava, är det inte bara socker?
Citera
2025-03-03, 05:14
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Handskar med gummi, alltså snälla hur gay kan man bli, svårt att bära haha. Anledningen är att du bänkar typ 20kg mannen, pröva ansträng en muskel emellanåt istället.

Det här säger jag inte för att vara elak men dra mig baklänges vad fet Therese blivit, hon är inte lite mullig längre hon är Anjotjock.

Hon måste ta tag i det där, hon såg ut att vara en halv meter bred när hon satt i bilen.

Tänkte på det med. Nu var det en liten bil men fan vad svullen hon var i fejset. Som en jävla padda.
Citera
2025-03-03, 07:12
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Det där med rökelser mot dåliga energier (i detta fallet Palo Santo)är rätt kul med tanke på att det första som skulle hända om det fungerade ens det minsta är att Alexander själv skulle försvinna direkt.

Fast vänta lite nu!! Stopp och belägg!

* Rask bränner alltid rökelse mot dålig energi.
* Rask är alltid sjuk.

Tänk om det är därför? Eftersom han lever (nåja) tar det tid att få honom att försvinna, till skillnad från enbart energier utan kropp. Men han tynar ju bort, det ser vi. Och äts upp av sitt immunsystem.

Tror snarare att du precis bevisat att rökelser fungerar. Ring Nobelpriset NU!
Citera
2025-03-03, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokhett
Tack för det svaret.

Du verkar ha ganska bra koll på Herr Rask. Vet Du om det är tjackhosta han lider av konstant? Eller är han sjuk på riktigt?

Utan att hoppa på hans yttre, för jag är verkligen för att vi alla inte tycker om samma - men han utstrålar ”sjuk”.

Såg några andra bilder på honom här i tråden, där han var större men såg då frisk ut.

Är det kanske av ekonomiska skäl?

Att Baronen brukar uppåttjack regelbundet är något jag är övertygad om. Huruvida hans hostningar beror på tjacket vet jag inte. Han gör ju det när han inte är fjuttad också. Men det kanske är något ticks han fått under sina tjacksessioner, som sedan hänger kvar när han nyktrat till? Jag tror detta hostande har tillkommit sedan han blev sådär utmärglad. Jag har inget minne av att Julgrisen hade dessa ticks, någon får rätta mig om jag har fel.
Citera
2025-03-03, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Man bör kanske vara mer orolig för vad grabben får lyssna på från kickass-föräldrarnas sovrum när han försöker sova däruppe. Märkligt också hur Carl-Lennart valt att placera sin lilla setup så platsineffektivt i skrubben, porrsurfar-Baronen.

Haha ja att ställa datorn sådär är ju såklart så att om någon av barnen öppnar dörren när Baronen sitter och "jobbar" ska dom inte se vad han håller på med.
Citera
2025-03-03, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Haha ja att ställa datorn sådär är ju såklart så att om någon av barnen öppnar dörren när Baronen sitter och "jobbar" ska dom inte se vad han håller på med.

Carl-Fredrik håller alltid på med shady-shit, som porrsurfning, scrollar darkweb efter knark, kollar in andra brudar att stöta på, m.m. Han växer aldrig upp från det, han lär sig aldrig när han blir upptäckt, hans sociopati kommer alltid innebära att han är kicksökande. Han lever faktiskt ett dubbelliv, både inför sin familj såväl som för sina följare. Ingen har en egentlig förståelse för precis hur störd han är, annars hade ingen gillat honom heller.
Citera
2025-03-03, 09:17
Medlem
Är det någon ventilation i gardroben? Han nämnde redan nu att det va varmt där inne med datorn och prylarna igång undra hur det blir på sommaren då när det är 25+ ute och han sitter instängd i sin "koja" hela dagarna
Citera
2025-03-03, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Är det någon ventilation i gardroben? Han nämnde redan nu att det va varmt där inne med datorn och prylarna igång undra hur det blir på sommaren då när det är 25+ ute och han sitter instängd i sin "koja" hela dagarna
I sådär gamla hus brukar det ofta inte finnas någon ventilation i klädkamrarna. Det är inte meningen att någon ska vistas där, det är endast avsett för förvaring.
Efter någon timmes baronrunk där inne kommer det att vara outhärdligt.
Citera
2025-03-03, 09:41
Avstängd
Snusfris avatar
Hoppas han har nya fräscha batterier i brandvarnarna med tanke på alla levande ljus och rökelser. Och den överhettade datorn i garderoben. Lägenheten är en pontential dödsfälla.
Citera
2025-03-03, 09:42
Medlem
Hugin86s avatar
Tror denna vecka kan bli skoj på tuben.

Anjos dokumuntär är ute och folk kan reagera
Baronen ska bråka polis bostadsbyrån myndigheter
Magmanen har hittat på han fått magmys
Se om sekten kan hålla ihop efrer vissa har sett dokumuntären och hyllat den . När vi vanliga sa vad de skulle va och dom andra sa att de inte skulle va så.

Sist men inte minst Chrille se om han släpper en bom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in