2025-06-04, 18:26
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Om du syftar på att jag representerar ett MC gäng och vi inte tolererar att någon skulle ge sig på Rasks familj bara för att Alexander är ett svin, så är det inget svammel, det är dagens fucking sanning

Trosa Shitfuckers?

Finns det något som helst bevis som stödjer att någon öht "stalkar" Rask, eller är det bara i hans attention whore-skalle? Som med kulor o knark tidigare?
Citera
2025-06-04, 18:27
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Om du ska hota med ett MC gäng så får du säga vad det heter också. Ingen blir ju rädd av Rullande Åsnornas MC

Nja, lite farliga låter dom.
Citera
2025-06-04, 18:30
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Det är han, dessutom sjukt paranoid gällande diverse spionbilar med småpojkar som kör förbi och filmar honom. "Är det där en bil?". Den kriminella dåren är sin far upp i dagen beträffande droganvändning.

Ja, det är väl det som identifierar narkomaner, paranoid misstänksamhet, att någon förföljer och spionerar på dom.
Citera
2025-06-04, 19:51
Medlem
Spritnotas avatar
Kan någon förklara varför Fru Medvikt påstås ha anmält Tomas från Tomas och Carina? Varför? För vad?

Jag ska inte ljuga: såg i videon hon hackade på Lulletot och nu Tomas?! Bruh, lär dig din historia på YouTube och Twich innan du avfärdar alla med glasögon som idioter. Är hon medveten om att de två har över fyra års försprång på att vara live, göra videos och kritisera de _HON_ kritiserar?

Luktar åt hon låter sig luras av att fulare folk än henne har något att säga.
Senast redigerad av Spritnota 2025-06-04 kl. 19:58.
Citera
2025-06-04, 19:56
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Kan någon förklara varför Fru Medvikt påstås ha anmält Tomas från Tomas och Carina? Varför?

Tomas jobbar med någon databas och ska ha hintat om att han grävt fram någon dom från herr medvikts tonår. Medvikt gick ut och sa att han åkt fast för haschrökning och att de skulle anmäla Tomas för att han rotat fram domen.

Då raderade Tomas sin kanal på youtube.

Edit: om jag inte minns fel har han i egenskap av antingen civilanställd inom polis eller som ordningsvakt tillgång på ett register.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-06-04 kl. 19:58.
Citera
2025-06-04, 20:01
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Tomas jobbar med någon databas och ska ha hintat om att han grävt fram någon dom från herr medvikts tonår. Medvikt gick ut och sa att han åkt fast för haschrökning och att de skulle anmäla Tomas för att han rotat fram domen.

Edit: om jag inte minns fel har han i egenskap av antingen civilanställd inom polis eller som ordningsvakt tillgång på ett register.

1. Tack
2. Tomas har inte raderat någon kanal
3. Vet hon ens han är IRL med halva YT? Lutar åt hon tror han är "dum" för han är magerlagd.
4. Anställd?! Nej nu blev det hästskoteorin. Testa KUND på Acta Publica. Du vet företaget Axel Öhman sitter i styrelsen för (satt? Uppdatera inte mig dagligen. Men i flera ååååår(.
Senast redigerad av Spritnota 2025-06-04 kl. 20:07.
Citera
2025-06-04, 20:03
Medlem
miapetters avatar
Citat:

Vetja om han kan vara den "poliskälla" JL påstod sig ha ang Chrippas uppgifter. Långsökt, men en person som denne man ska ju naturligtvis inte ha tillgång till känsliga personuppgifter. Frågan är om han ens förstått vad sekretess innebär.
Citera
2025-06-04, 20:09
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Vetja om han kan vara den "poliskälla" JL påstod sig ha ang Chrippas uppgifter. Långsökt, men en person som denne man ska ju naturligtvis inte ha tillgång till känsliga personuppgifter. Frågan är om han ens förstått vad sekretess innebär.

1. Nej. Tomas är inte en källa hos Polisen
2. Ytterligare en i tråden som bör googla Acta Publica innan den kastar ut sig teorier
Citera
2025-06-04, 20:19
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
1. Tack
2. Tomas har inte raderat någon kanal
3. Vet hon ens han är IRL med halva YT? Lutar åt hon tror han är "dum" för han är magerlagd.
4. Anställd?! Nej nu blev det hästskoteorin. Testa KUND på Acta Publica. Du vet företaget Axel Öhman sitter i styrelsen för (satt? Uppdatera inte mig dagligen. Men i flera ååååår(.

Alltså jag utgår ifrån vad medvikt la ut på insta om du sitter på mer info varför frågar du?
Citera
2025-06-04, 20:26
Medlem
Spritnotas avatar
Om Skilleras hade tyckt detta var ett "skelett i garderoben" hade han tagit upp det. Jag har _inte_ rimligtvis postat något han inte står för. Snarare kanske han blir sur att Anjo och Rask i värsta fall först nu verkligen fattar de muckar med fel person.

Men don't worry youtubeboys. Kriget handlar om känslor tittarna tycker, inte om fakta. Ni har en chans vinna över Alex som har putteprocent av era tittare. En _CHANS_
Över de tittare som är dumma i huvudet. Inte över "en journalist kollar på saken."

Vad hände med SVD Blenda intervjuade Rask..? Hmm. Länge sen nu.
Citera
2025-06-04, 20:30
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Alltså jag utgår ifrån vad medvikt la ut på insta om du sitter på mer info varför frågar du?

Jag vet inte vad Medvikt lade ut. Är det fortfarande en story? Tomas har egen firma. Kund hos Acta Publica. Klart som fan han kan se alla gamla domar, det är företagets idé med tjänsten.

Låt mig vara ÖVERDRIVET jättetydlig. Axel har _ALDRIG_ sagt det _INTE_ är förtal att sprida vidare information man fått till sig bakom Acta Publicas betaltjänst.

Tvärtom så har han sagt det kan vara, ofta är. Han själv gör inte vad jag vet.
Senast redigerad av Spritnota 2025-06-04 kl. 20:40.
Citera
2025-06-04, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
La just på telefonen till skatteverket

NU är dom här, det alla väntat på!!

BARONENS ÅRSINKOMST 2024

Den framgångsrika entreprenören drog in hela

192400!!!

Eller 16k brutto om man så vill, eller drygt 11 papp efter skatt. En högst blygsam lön som inte ens kommer nära rekordåret på 250k.

Dags att fimpa kanalen och börja prioritera sin familj.

Där kom det, bra jobbat kickass!

Inte ens personbästa lyckades han med förra året, trots 150+ förtalsvideos. Det måste kännas riktigt snopet för Baronen i Trosa vid det här laget. Visningarna är i botten, inkomsten åt helvete, arvet är slut och självinsikten fortfarande obefintlig.

Jag ger mig själv en klapp på axeln för spekulationer från i höstas:

Det är med skräckblandad förtjusning vi följer denna resa rakt ner i fördärvet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in