2025-05-13, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Haha, sant sant

Nu har han Skilleras, Fru Medvikt och Legio att försöka försvara sig mot. Ska bli spännande...

Han har väl redan sagt att han inte tänker bemöta "så små youtube kanaler som bara är ute efter drama och att bli kända" enligt han själv, förutom Legio då som han uppmanade sina följare ringa till hans arbetsgivare
Citera
2025-05-13, 09:18
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Han har väl redan sagt att han inte tänker bemöta "så små youtube kanaler som bara är ute efter drama och att bli kända" enligt han själv, förutom Legio då som han uppmanade sina följare ringa till hans arbetsgivare

Ah, just det... Förutom för några månader sen då när han hoppade på nån liten snubbe som hade sagt något som Baronen inte tyckte om. Det gäller att vara konsekvent vettu!
Citera
2025-05-13, 12:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
De arbetar ju med en dokumentär om Rask och hans tidigare förehavanden. Och som det lät så rör denna bla förtalet han blev dömd till och den som utsattes bor väl däromkring. De har även tidigare sagt att de varit i Trosa då de var där och hämtade en hårddisk inför dokumentären.
Söker man information om personen det nu handlar om är det ju rätt logiskt att göra det i personens område?
Så det var ju inte Rask de uppsökte. Att ens tro det är ju skevt, det finns andra personer som råkar bo i Trosa med omnejd.

Jaha så de är typ Anjo 2.0
Citera
2025-05-13, 12:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Tycker du att vi ska hata på barnen istället? En annan vuxen människa är väl för fan helt rimligt eller är du helt jävla bränd? Menar du att man måste rotera sina hatobjekt? Hur många dagar tycker glimrande sir det är okej att hata ett barn innan man måste gå vidare till nästa?

Barmhärtigt att du kommer här likt en missionär i en gammal koloni, för att bringa godhet och insikt till denna förtappade skara. Fräls oss, oh du store profet, och lär oss vända andra kinden till. Ty vi är besatta av en garderobsdemon och kan ej se förbi bajsus baronus inte så tunna fernissa av avföring, vilken han själv tillverkat av det han skrapar ut från sin tarmöppning i samband med rituella tvagningar! ACK OCH VE!

Denna tråden sluter väl i en dokumentär som typ den om My Martens. För det känns inte normalt på en punkt. Ska dock tillägga så ingen undrar; jag har helt ändrat uppfattning om Rask, tycker mycket likt er men jag tycker det är ett evigt tjatande och rundgång i tråden. Samma fula ord och samma försök att kontakta honom i verkligheten. Ni fattar väl att denna tråden håller honom relevant?
Citera
2025-05-13, 14:58
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
samma försök att kontakta honom i verkligheten

Vem här i tråden har försökt kontakta honom IRL?
Citera
2025-05-13, 14:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Jaha så de är typ Anjo 2.0

Tror den kan bli bättre om de inte likt Anjo går på hörsägen utan fakta.
Citera
2025-05-13, 15:00
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Nej men att ni/dom hintar om att de va i Trosa antyder ju att det var för att söka upp. Då har det kanske gått lite långt

De var där i ett annat ärende och råkade se honom på Ica Trossen. Inget mer med det.
Citera
2025-05-13, 15:04
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Men hallå. Då ska det väl nu göras filmer om Medvikts fru med , då hon kallar Terese både det ena och andra i sin senaste video. Tänk att vara ett gift par..och deras största hobby är att sitta och snacka skit om Rask dagarna i ända 🫠

Vad hindrar dig? Starta en YouTube-kanal gör gör just det. Sen kan du starta en tråd här också och diskutera. Jag välkomnar dig.
Citera
2025-05-13, 15:11
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Denna tråden sluter väl i en dokumentär som typ den om My Martens. För det känns inte normalt på en punkt. Ska dock tillägga så ingen undrar; jag har helt ändrat uppfattning om Rask, tycker mycket likt er men jag tycker det är ett evigt tjatande och rundgång i tråden. Samma fula ord och samma försök att kontakta honom i verkligheten. Ni fattar väl att denna tråden håller honom relevant?

När Rask slutar förstöra livet för människor, slutar ljuga och slutar ducka ansvar så kommer jag att sluta skriva om honom.
Citera
2025-05-13, 15:58
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Tror du att någon här läser det du skriver och tänker "Fan det ligger ändå nåt i det, nu gillar jag också Rask och slutar skriva här" eller hur tänker du när du drar lans för YouTubes ruttnaste människa? Vad vinner du på detta förutom kanske en hjärnblödning?
Citera
2025-05-13, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Tror du att någon här läser det du skriver och tänker "Fan det ligger ändå nåt i det, nu gillar jag också Rask och slutar skriva här" eller hur tänker du när du drar lans för YouTubes ruttnaste människa? Vad vinner du på detta förutom kanske en hjärnblödning?
Meh, en gång i halvåret dyker det in nån vit riddare här som ska moralisera över trådämnet. Bara att ignorera som vanligt.
Vi oldboys vet att man måste ligga på baronen som en läderrem på hans beniga arsle för att något ska hända och tvinga honom att växa upp och ta ansvar (vilket väl aldrig komer att hända men ändå...)
Citera
2025-05-13, 17:01
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Vad hindrar dig? Starta en YouTube-kanal gör gör just det. Sen kan du starta en tråd här också och diskutera. Jag välkomnar dig.

Exakt. Sluta waina och var en jävla ”hen” för dina ord istället om du stör dig så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in