Citat:
Ursprungligen postat av
ErikHae86
Nu gör ju Rask nästan uteslutande långa videos.
Vilket borde generera mer å andra sidan?
Borde och borde. Jag tror ett problem med hans långrandiga cirkelresonemangsvideor är att en hög andel som klickar på videon inte ser på den från början till slut. Något som folk hade varit mer benägna att göra om han höll det kort och koncist.
Han har redan skitit ur sig över 3 timmar video genom att reagera på en mer än 6 gånger så kort video. Om han kollade på den innan och förberedde sina repliker, eller om han bara kom på sig själv med att sluta upprepa saker som ”Chrippa har pratat om mig i flera år, det är han som öppnar dörren och bla bla bla”, då hade han kunnat reagera på allt på en timme. Man behöver liksom inte upprepa samma replik 100 gånger. Om någon inte sett honom säga det än, då är det inte en person som är värd att tillfredsställa genom att säga det en till gång. Låt bara videon du reagerar på löpa på om du redan tycker att du besvarat det. Det blir bara tjatigt annars.
Carl-Fredrik gör kaffepengar på sin kanal. Jag tror deklarationen kommer visa att även under förra året var siffrorna ingenting att hänga i granen. Han gjorde en antydan till det i senaste videon, antagligen för att förekomma kommentarerna om det. Hade han dragit in en halv mille efter skatt så hade deras levnadssätt sett annorlunda ut, med tanke på att de även hade arvspengar och Thereses lön. Det är arvet som betalade för aktiviteterna under sommarlovet. Nu är pengarna slut. Så jag tror vi kan spika att det inte kommer bli en motsvarande tripp under sommaren 2025, och definitivt inte lika mycket McDonalds och hämtpizza.