2025-02-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Tänkte på en sak! Om Rask fastnar i en poliskontroll blir man inte inplockad på ett urinprov? Jag menar att det lyser missbruk om honom. Visst han kan ha recept, någon i tråden som vet om man har Rasks utseende och ansikts tatueringar, riskerar man inte urinprov? Jag kanske har förutfattade meningar.

Då måste han ge sig ut först. Lika sällsynt som att stöta på en enhörning. Enda gången han rör sig utanför hemmet är ju i stort sett för att hämta posten eller någon enstaka gång promenera till förskolan. Detta enligt egen utsago.
Citera
2025-02-19, 22:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Då måste han ge sig ut först. Lika sällsynt som att stöta på en enhörning. Enda gången han rör sig utanför hemmet är ju i stort sett för att hämta posten eller någon enstaka gång promenera till förskolan. Detta enligt egen utsago.
Finns det ens polis i Trosa?

Han bor i en liten byhåla, på vischan gör man lite som man vill.

Tror däremot det finns många snutar som skulle vilja näva på äggskallen, mobbaren ska bara hålla käften och veta hut.
Citera
2025-02-19, 22:07
Såg precis Rasks senaste video, är de så jävla illa nu att han börjat använda barnens kläder?
Citera
2025-02-19, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Finns det ens polis i Trosa?

Han bor i en liten byhåla, på vischan gör man lite som man vill.

Tror däremot det finns många snutar som skulle vilja näva på äggskallen, mobbaren ska bara hålla käften och veta hut.

Tror inte de har någon egen polisenhet. Men det ligger ju mycket större orter runtom. Som Södertälje och Nyköping. Det finns nog en hel del snutar som kan komma på kort varsel om det behövs. Tror även att folket är ganska så benägna att ringa snuten i såna medelklasshålor som Trosa. WT-slödder som Baronen är inte ett vanligt inslag i en ort som Trosa. Så jag får för mig att personer som har en kriminell livsstil gärna håller det på en väldigt diskret nivå där. I vissa andra ställen kan kriminella göra lite som de vill, ingen vågar ringa polisen. Så är det nog inte i Trosa. Det känns som ett litet Täby fast på landsbygden.
Citera
2025-02-19, 22:26
Medlem
Nu måste ju familjen Berg gå vidare och stoppa den här galningen Rask med en polisanmälan för förtal. Speciellt mamman blir ju grovt förtalad. Rask AI-genererade bild på henne speciellt, var ju inte direkt snällt från Rask.

Stoppa den här skitprataren nu nu!
Citera
2025-02-19, 22:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tror inte de har någon egen polisenhet. Men det ligger ju mycket större orter runtom. Som Södertälje och Nyköping. Det finns nog en hel del snutar som kan komma på kort varsel om det behövs. Tror även att folket är ganska så benägna att ringa snuten i såna medelklasshålor som Trosa. WT-slödder som Baronen är inte ett vanligt inslag i en ort som Trosa. Så jag får för mig att personer som har en kriminell livsstil gärna håller det på en väldigt diskret nivå där. I vissa andra ställen kan kriminella göra lite som de vill, ingen vågar ringa polisen. Så är det nog inte i Trosa. Det känns som ett litet Täby fast på landsbygden.
Låter som du varit där.

Har du haft turen att gå runt på Tomtaklintgatan? Kanske tom kikat in genom fönstret till bajskungen?

Nej han är nog inte särskilt populär på byn, gissar att gamla tanter håller i väskan extra hårt när han kommer spatserandes påtänd med armar som väderkvarnar.
Citera
2025-02-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Låter som du varit där.

Har du haft turen att gå runt på Tomtaklintgatan? Kanske tom kikat in genom fönstret till bajskungen?

Nej han är nog inte särskilt populär på byn, gissar att gamla tanter håller i väskan extra hårt när han kommer spatserandes påtänd med armar som väderkvarnar.

Det har jag.

Men det hade jag inte behövt vara. Checka bara in huspriserna, checka in hur folk röstar i kommunen, Moderaterna är största parti. Mandatperiod efter mandatperiod. Det är en kommun där välmående företagare trivs med att slå sig ned när de fått nog av Stockholms innerstad men gärna jobbar kvar i Stockholm.

Har förstås inte varit på Tomtaklintgatan. Där bor det bara en massa slödder!
Citera
2025-02-19, 22:45
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Här är en bra video som kommenterar Rask, ungefär som Rask brukar kommentera andra.
https://www.youtube.com/watch?v=6DYjXsWIQ9Y
Extra plus för att den där snubben ser ut som man vet att Rask vill se ut, men han kan inte ha sånt skägg, så han får tatuera ansiktet istället. Rasks övriga tatueringar är färre, piercingarna mindre, man bara vet att Rask nu funderar över om han har något mer som är mindre.

Hoppas han fortsätter!
Citera
2025-02-19, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Extra plus för att den där snubben ser ut som man vet att Rask vill se ut, men han kan inte ha sånt skägg, så han får tatuera ansiktet istället. Rasks övriga tatueringar är färre, piercingarna mindre, man bara vet att Rask nu funderar över om han har något mer som är mindre.

Hoppas han fortsätter!

Modig grabb men nu vet man att Rask kommer göra videos om honom och "analysera" ner honom tills han lämnar Youtube i värsta fall. Denna "content" Rask, Anjo med flera gör, med förtal och lögner, måste bort från Youtube nu, helst igår.
Citera
2025-02-19, 23:17
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Vagnhärad har en polisstation som är öppen 5 timmar på torsdagar!

Han kan åka dit med sina blå Netflix imorgon!!!
Senast redigerad av PigChampion 2025-02-19 kl. 23:19.
Citera
2025-02-19, 23:20
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Modig grabb men nu vet man att Rask kommer göra videos om honom och "analysera" ner honom tills han lämnar Youtube i värsta fall.

Han verkade rätt lugn och trygg i sig själv så det är inte så säkert. Tycker vi ska uppmuntra honom med tummar och kommentarer!
Citera
2025-02-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Vagnhärad har en polisstation som är öppen 5 timmar på torsdagar!

Han kan åka dit med sina blå Netflix imorgon!!!

Det hoppas jag. Så han kan sluta belasta patrullerande polis och handläggarna på telefontiderna. Var en vanlig människa och kör direkt till polisstationen med knarket om du är så angelägen om att polisen säkrar det. Det är inte klädsamt att klaga på folk som tar upp myndigheternas resurser i onödan, när man själv kräver massiva insatser för brottslighet som det inte finns resurser till att utreda.

Håll käften, Baronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in