Citat:
Ursprungligen postat av
HeltVild
Jävlar va han maler på, inte konstigt att han gjorde 3 videos på 3 dagar när dom nu bara får typ 15-18k visningar istället för 40+ som med Chrippa, endå pratade han så stolt om hur hans kanal skulle gå precis lika bra utan Chrippa, men han erkände nu i sin live att "hans kanal kanske kommer gå lite sämre så därför har jag startat upp min podd igen"
Ja, och innerst inne känner han sig lurad av sin
MASSA Lundell. ( Massa är vad negrarna kallade sina ägare) Han känna sig lurad att han inte får göra fler videos, han känner sig lurad för han inte får det lyftet av honom.
Fy fan vilken jävla generallblåsning han åkt på 🤣
Ja du, slav baronen. Nu sitter du här, utan någon ekonomisk trygghet, utan den framgångsrika karriär du blev lurad att tro du skulle erhålla.
Du har blivit så grundlurad och utnyttjad att det är skrattretande! Du har lagt 1 år, på videos du trodde skull3 ta dig någonstans. Men var tog dom dig?
Du har blivit mer impopulär, du har satt dig i en situation där du inte kan överleva utan göra videos om Chrippa. Och även om du skulle få göra videos om chrippa. Så är alla så ofantligt trötta på dig och din personliga värdelöshet att INGEN står ut med dig. Du har inga vänner, du menar att anjo och jockibooooi ( Så som Olof K säger det) är sååå goda vänner. Varför hjälper dom inte dig? Varför står du helt ensam nu?
Med 1/3 av dina följare som ser är dina löjliga videos? Ser du inte själv hur lurad du blivit.
Anjo gjorde också videos om Chrippa. Men han fick förstahands info från källan själv. Han gjorde 50-60 videos och fick betydligt mer views än dig!
Vad fick du? Inget. Dom valde för helvete Liam M framför dig. Hur bra vänner är man då?
Känns det som du är en av dom? Aldrig bjuden på tillställningar, knappt omnänd i deras kanaler. Du är en jävla 0 som blivit utnyttjad.
Du fick lov att analysera deras videos och du fick agera kanonmat. Dom ställde dig främst. Fast det tog lite tid innan Chrippa ens bemöda att besvara dig.
Rask! Jag vet att du eller dina Samhalls riddare läser här. Hur känns det?