Citat:
Ursprungligen postat av
Krakatoa
Absolut. Det håller jag med om men min poäng är att Baronen kommer göra sig till ännu mer åtlöje om han börjar rota i det där. Jag kan liksom inte se vad han ska göra videos om som genererar en hyfsad inkomst?
Vad är en hyfsad inkomst för Rask? Han kanske är nöjd med 10k i månaden från YT. Det blir inte det flottiga livet a la Jocke&Jonna men om han slipper gå till ett jobb och istället kan ta sovmorgon varje dag och spela in lite videos på kvällarna så är kanske det är tillräckligt.
Trobo kommer säkert få en serie videos när slutfakturan kommer och allt ska gås igenom i detalj, det borde väl bli i månadsskiftet april/maj om jag förstått det hela rätt. Har han redan fått den så glöm det, är inte alltid 100% uppdaterad kring Rask.
När FUP blir offentlig och rättegången mot C drar igång så kommer det bli videos om detta, är helt säker. Finns för mycket pengar att tjäna för att inte publicera.
Om det dyker upp konstiga brev i brevlådan, sant eller ej, så kommer det videos om detta. Här kan även polisens hantering av ärendena vävas in. Det blir en hemsk upprepning men folk tittar ju på dessa videos.
Renoveringsvideos/vloggar, om de är tillräckligt många, kan ge familjen ett extra tillskott.
Intäkter som de från Chrippa-året kommer han inte att nå upp till igen.