2025-04-03, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han är så desperat det är skämmigt, snart sitter han och bölar om Jesus i bilen igen

Varför vägrar Rask växa upp? Obegripligt.
Citera
2025-04-03, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Oväntat. Therese fel som glömde köpa färg, Therese fel som köpte för stor spackelspade, Therese fel som glömde köpa kniv. Ta din jävla sparkcykel själv till affären. Och fixa lampan innan du börja spackla dumjävel. Snart är hela köket tömt på knivar, tallrikar, stekspadar mm. Blir en dyr renovering.

Och likaså att det är han som ska bestämma färg i sovrummet..kanske att han skulle fråga sina följare på instagram om det skulle bli skogsgrönt eller svart. Varför inte fråga Therese är det jag känner? Det är han han han och det enda Therese gör är uppenbarligen fel på något sätt.
(Sen blev det ju inte varken svart eller skogsgrönt utan någon blå färg, men den bestämde han nog helt själv också)
Sen klippet när han går runt med sitt knivblad är ju ändå obehagligt, skulle inte förvåna mig om det är en del sanning i hur han betedde sig och inte enbart att han gjorde sig till.

Skulle vara så kul om någon skulle sitta med inblick hos Trobo och då dem uppmärksammade på hans renovering(/rasering) och få deras åsikt om den.
Citera
2025-04-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Rask är ju en rå-psykopat så han kommer bara fortsätta att bortförklara om varför han inte visar bevisen, eller ignorera det helt till slut. Samma historia som om hunden dom skulle köpa, eller Thereses skulder o.s.v.

Hade varit intressant att se typ Anjo och Rask i någon form av death battle, eftersom båda är likvärdigt vidriga på lite olika sätt.

Det hade blivit ett poetisk avslut på hela den här dramaslafsperioden. Ett sista slagsmål mellan Rasken och Anjo på ruinens brant. Rasken är först att hamna i ruinen. Men sen får Anjo framåtvikt och hinner inte få stopp på biggest loser kroppen innan han också trillar över kanten.
Citera
2025-04-03, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Oväntat. Therese fel som glömde köpa färg, Therese fel som köpte för stor spackelspade, Therese fel som glömde köpa kniv. Ta din jävla sparkcykel själv till affären. Och fixa lampan innan du börja spackla dumjävel. Snart är hela köket tömt på knivar, tallrikar, stekspadar mm. Blir en dyr renovering.
Han spolade säkert ner spaklet på tallriken i diskhon så det blir stopp i rören.
Citera
2025-04-03, 01:54
Medlem
Har inte läst hela tråden men är det någon som kommit på varför Therese Rask alltid tar selfies med putande läppar och samtidigt suger in sina småtjocka kinder?
Hon tror säkert att hon ser snygg ut, men sanningen är att hon ser helt retarderad ut.

Är det därför Alexander Rask glatt delar sin normsvenska kuk med alla som vill/eller inte vill se gråmasken.
Aja, drar någon igång en "rädda Rasks fru" så bidrar jag gärna med några kronor. Så hon kan lämna denna jord utan att skämmas mest i Trosa.
Citera
2025-04-03, 02:07
Avstängd
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Aja, drar någon igång en "rädda Rasks fru" så bidrar jag gärna med några kronor. Så hon kan lämna denna jord utan att skämmas mest i Trosa.

Du har verkligen inget bättre att donera till? Du vet att det finns mängder med katt & hund-shelters runt om i världen t.ex.?
Citera
2025-04-03, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Har inte läst hela tråden men är det någon som kommit på varför Therese Rask alltid tar selfies med putande läppar och samtidigt suger in sina småtjocka kinder?
Hon tror säkert att hon ser snygg ut, men sanningen är att hon ser helt retarderad ut.

Är det därför Alexander Rask glatt delar sin normsvenska kuk med alla som vill/eller inte vill se gråmasken.
Jag följde henne på ig ett tag. Det är bara bilder tagna från exakt samma vinkel med samma minspel i samma ljus. Som kakan på konfekten så är det samma människor som varje dag kommenterar med -Vackra, -Snygga, -Heting, -Bästa familjen.
Jag kände att jag blev dummare för varje dag jag följde henne.
Citera
2025-04-03, 07:51
Medlem
Det är något riktigt skevt med en vuxen trebarnsfar som åker ut på en sparkcykeltur.
Citera
2025-04-03, 08:14
Grädden på moset just nu vore om den där lallaren Joz of Sweden gjorde en video där han sågade sönder Baronens kunskaper inom hantverk till molekyler.

De där golvet i sovrummet måste ju va totalt kört nu när han låter spillet ligga kvar?

Den vuxna mannen sitter alltså och slipar bort spackel, samtidigt som sängkläderna ligger kvar i sängen? Snälla snälla snälla.
Senast redigerad av rikish 2025-04-03 kl. 08:19.
Citera
2025-04-03, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Grädden på moset just nu vore om den där lallaren Joz of Sweden gjorde en video där han sågade sönder Baronens kunskaper inom hantverk till molekyler.

De där golvet i sovrummet måste ju va totalt kört nu när han låter spillet ligga kvar?

Den vuxna mannen sitter alltså och slipar bort spackel, samtidigt som sängkläderna ligger kvar i sängen? Snälla snälla snälla.
Det är smutsiga sängkläder. Dom nya rena ligger på golvet i hörnet. Va inte lönt att dra på dom nu när renoveringen drog igång.
Citera
2025-04-03, 09:25
Avstängd
https://ibb.co/fzpthnjV

Är det verkligen din bästis i livet, Therese. Eller är det i själva verket en man som kablat ut din fitta på nätet för alla människor att se? Som låtit dig gå och harva på ett underbetalt arbete medan han själv myst i sängen hela dagarna? Som troligen fortfarande ligger i sovrummet och drar sig, medan du varit vaken i flera timmar, tagit barnen själv till skola och förskola, och sedan gett dig iväg till jobbet för att dra in brödfödan? Är det inte en man som oavsett hur lite hans YouTubeande betalat sig, aldrig kommit på andra tankar och slutat upp med det för att hjälpa till med försörjningen? Som, trots att ni behövt en större bostad i åratal, inte varit benägen att sluta med sitt sökande efter kändisskap? Som inte minst lovat dig att han ska göra dig skuldfri i snart 2 års tid, men som ännu inte hållit löftet, och troligen blåst alla pengar på roliga saker till sig själv istället?

Du har en märklig syn på vad det är att vara en bästa vän. En bästa vän sätter inte sin kompis i skiten. Enligt min bedömning är det främst det han gör i er relation.
Citera
2025-04-03, 09:29
Medlem
6400 visningar på 13h på officiellt FÖRSTA avsnittet i BBs renoveringsspektakel. Hur lång tid innan han kommer va tvungen att göra den där clue videon med fabricerade ''bevis''?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in