2025-04-30, 15:51
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Det stämmer att jag jobbar som psykolog. Jag ska först vara anständig och säga att det inte går att diagnostisera någon på distans, någon man aldrig träffat. Men Raskens beteende på internet genom alla år stämmer väl överens med kluster B personlighetsstörning.

Den som pratar i nattmössan om att alla har autism efter att han läst nån artikel kan ni bara strunta i.

Trevlig valborg!

Antar att det inte är svart eller vitt, men ser inte varför en person med aspd skulle krångla så med ursäkten, antingen bara få det överstökat för att gå vidare som om inget hade hänt eller avfärda det på lagom drygt sätt. Detta tyder ju snarare att impulskontrollen failade och han skäms över det.

Pls explain
Citera
2025-04-30, 16:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisbeth-Salander
Antar att det inte är svart eller vitt, men ser inte varför en person med aspd skulle krångla så med ursäkten, antingen bara få det överstökat för att gå vidare som om inget hade hänt eller avfärda det på lagom drygt sätt. Detta tyder ju snarare att impulskontrollen failade och han skäms över det.

Pls explain

För han ser inte att han har fel. Utan att alla andra har fått fel information.
Citera
2025-04-30, 17:00
Medlem
Semestervikaries avatar
Tror ni han går runt med hänglåset runt halsen och alla armbanden hela dagen, varje dag? Jag kanske börjar vara gammal men tycker själv det borde vara både obekvämt och opraktiskt.
Citera
2025-04-30, 17:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Tror ni han går runt med hänglåset runt halsen och alla armbanden hela dagen, varje dag? Jag kanske börjar vara gammal men tycker själv det borde vara både obekvämt och opraktiskt.
Jag tror att han byter om flera gånger per dag, det är med hjälp av utstyrslar som Alexander söker bekräftelse.

Om det blev mode skulle Alexander gå runt klädd i en sopsäck, han är så pass trendkänslig.
Citera
2025-04-30, 17:26
Tänkte precis fråga varför Baronen alltid har skor på sig inomhus, insåg snabbt att jag själv vet svaret.

Har man köpt nya skor som känns riktigt balla och coola så vill man ju gärna använda och visa upp dom, de blir dock svårt när man aldrig lämnar hemmet. Så då tar man på sig dom och använder dom hemma, helst ihop med någon fånig selfie eller när man pysslar i soffan.

Lowlife 2.0
Citera
2025-04-30, 18:02
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Tänkte precis fråga varför Baronen alltid har skor på sig inomhus, insåg snabbt att jag själv vet svaret.

Har man köpt nya skor som känns riktigt balla och coola så vill man ju gärna använda och visa upp dom, de blir dock svårt när man aldrig lämnar hemmet. Så då tar man på sig dom och använder dom hemma, helst ihop med någon fånig selfie eller när man pysslar i soffan.

Lowlife 2.0

Eller för att golvet hos familjen whitetrash är såpass skitigt att man måste ha skor inomhus. Man får inte en faktura på 35000 för att återställa skador för intet.
Citera
2025-04-30, 18:05
Medlem
Djungelskribentens avatar
Intressant att han jämför ”bevisdramat” med kritiken mot Anjos dokumentär som att det bara skulle vara trams…

”Alldeles nyss var det mycket tjat om Anjo och hans dokumentär från Temu-sekten, och nu är det mycket runt mig”

Har han missat att halva Sverige AVSKYR Anjo efter hans våldtäktsvurmande skitdokumentär?

Senaste videon var så patetisk så jag saknar ord. Jag önskar Hokuspokusbaronen all olycka. Till er övriga - glad valborg!
Citera
2025-04-30, 18:25
Medlem
GreenBatterys avatar
”MIN URSÄKT TILL CLUEE!?” går lika bra som de andra uppladdningarna:
Tummar upp: 643
Tummar ner: 1544
Views: 13477

Ändå förvånad över att han får så många visningar den porrskadade ÄckelBaronen men det är ju iofs mer än 10% som tummar ner och garanterat ännu fler som garvar åt hans desperata försök till att ducka ursäkten.

Tur att han gjort något vettigt idag! Klippt tygbokstäver ”Shotgun Messiah” och ”BLÄÄ!” får stå kvar under. Jag trodde han gillade gammal transa-metall…
❤️😇
Citera
2025-04-30, 19:11
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

Ändå förvånad över att han får så många visningar den porrskadade ÄckelBaronen men det är ju iofs mer än 10% som tummar ner och garanterat ännu fler som garvar åt hans desperata försök till att ducka ursäkten.

Tur att han gjort något vettigt idag! Klippt tygbokstäver ”Shotgun Messiah” och ”BLÄÄ!” får stå kvar under. Jag trodde han gillade gammal transa-metall…
❤️😇

Shotgun messiah är exakt lika ytligt och värdelöst som lilla aneroxi baronen.
Svensk glamrock när den är som sämst.
Citera
2025-04-30, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

❤️😇

Inte ens 14k visningar efter nästan 24 timmar vilket bottennapp!
Citera
2025-04-30, 20:47
Medlem
Dr.mjaos avatar
Gällande bevisfilmen så är min uppfattning att han bad sina följare om ursäkt att han inte kan visa bevisen då han inte vill röjja sin källa. Samt bad om ursäkt att han aldrig skulle ha pratat om detta då hans bevis inte är vattentäta.
Sen började han skylla ifrån sig. Buhu jag kallar Cluee för klutten och han har kallat mig för Baronen en gång osv

Men visst har Motvikt sagt han sett bevisen?
Journalist-Baronen sa att han endast hade visat BEVISEN för jocke och anjo?

Kommer inte ihåg om det var Medvikt, Axel eller Cluee som visade bevisen och då såg det ut som att det var Baronens printscreen?

Vem har börja läcka från Baronen till Cluee?
Citera
2025-04-30, 20:48
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Inte ens 14k visningar efter nästan 24 timmar vilket bottennapp!

Inte ens när han byter skepnad från crazy RenoveringsBaronen till DramaBaronen lockar det visningar. Vad ska BajsBaronen hitta på härnäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in