Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Klart att han ljuger om det. Det kom fram under hans förtalsrättegång då han genom att erkänna att kanalen delvis bestod av köpa fejk-följare så trodde idioten att han kunde påstå att färre personer lockats att klicka på hans förtalavideos.
Han ljög även som den mytoman han är om att ”kanalen var raderad” när han frågades ut om hur stor spridning varje enskild video fått, så det ”kunde” han tyvärr inte svara på. Sanningen var att han bara inaktiverat eller redan sålt den till Livros.
Hans senaste video där han leker besiktningsman till synes påtänt med upprepningar som konstant avlöser varandra i över en timme är så jävla efterbliven att det finns inte ord. Han är så satans dum i huvet att det är svårt att förstå hur han inte kan ha stöd via kommunen, LSS etc. Helst så skulle han bo på ett gruppboende så mentalt efterbliven han är. Ser även ut i både kroppen och ansiktet som om han har börjat knarka jävligt hårt. Han ser ut som sin farsa utan hår nu för tiden. Lika utslagen och vilsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
PeterForsman
Hade inte Therese varit så hade han definitivt haft LSS. Tillsammans blir dom där två halvhjärnorna en hjälpligt fungerande, iaf till de mest basala funktionerna. Men som alla ser, inte mycket mer.
Från JordningsVaronens senaste; "Spindeln klättrade FYSISKT ner!" Jaha, hur klättrar man annars?
Sen tycker jag det känns jävligt oäkta med en häx, spök och höstfantast som inte gillar spindlar och till råga på allt dräper dom med fönsterputs!?
Fy för helvete vad pundigt när han hela tiden återgår till att krypa runt och krafsa i varenda jack i golvet och under listerna i video efter video efter video. Jag blir fan tjackad själv av det

Men alltså. LSS är först och främst och mest av allt en
rättighetslag som gör att folk med olika handikapp (diagnoser man har fått fastställda
på papper, av en läkare alltså) får rätt till vissa saker som andra inte får (du kan ju tex inte gå och kräva en lägenhet samt ett team som städar och lagar mat åt dig med motiveringen ”jag är lat”, men det kan alltså människor som har diagnoser som faller under LSS-rättighetslagen göra).
Man får ju lite Baronen-feeling, som när han sa ”Micke är
satt under LSS ” som om det vore någon slags tvångsvård.
Det räcker inte med att vara dum i huvudet, det finns hur många idioter som helst där ute i samhället som inte kan ta hand om sig själv, sin ekonomi eller sitt hushåll och det skiter staten högaktningsfullt i, det är i så fall anhöriga som får kämpa för att de ska få stöd och hjälp, och knappt då en gång.
Kolla bara på alla som är med i Lyxfällan, på Rasks farsa, på psykiskt sjuka du ser ute på stan som pratar med sig själv, osv.
Ni har orimligt höga förväntningar på vad samhället/staten ”gör” för sina medborgare.
Min mans fd skolkamrat (psykiskt sjuk anorektiker) svalt sig långsamt till döds och avled för något år sedan i sin egen lägenhet, då antar jag att den självsvälten knappast tog bara några månader att slutföra utan det hade pågått i åratal, med vårdpersonalens kännedom. Hon hade inga anhöriga som brydde sig om henne - då är det ”sink or swim” som gäller.
Tiden då Socialdemokraterna daddade med medborgarna från BB till Fonus är förbi, på gott och ont.