2025-04-04, 12:58
Medlem
Någon som har koll på alla Baronens personas?
Jag vet endast
Företags-Baronen:
kännetecknande genom pälsrock, mustasch med brett mellanrum och mustasch mycket mustasch relaterade intressen av vård och dylikt, lite mer dominant i rösten och skryter om att gilla pengar/ ha pengar

Spirituella-Baronen:
Kännetecknande genom att tro sig vara allvetande och inte kan göra några fel, denna person är allvetande och tror sig alltid agera på bästa sätt. Är extremt smal och hostar, gillar att tända ljus och rökelser

@StorTuffBiker kanske har koll
Citera
2025-04-04, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Någon som har koll på alla Baronens personas?
Jag vet endast
Företags-Baronen:
kännetecknande genom pälsrock, mustasch med brett mellanrum och mustachintressen, lite mer dominant i rösten och skryter om att gilla pengar/ ha pengar

Spirituella-Baronen:
Kännetecknande genom att tro sig vara allvetande och inte kan göra några fel, denna person är allvetande och tror sig alltid agera på bästa sätt. Är extremt smal och hostar, gillar att tända ljus och rökelser

@StorTuffBiker kanske har koll

Runkbaronen med frågestunds "snusklådan"
Otrohetsbaronen
Renoveringensbaronen
Förtalsbaronen

finns hur många som helst
Citera
2025-04-04, 13:06
Medlem
Djungelskribentens avatar
Efter att ha sett Baronens senaste video så kan man ju lugnt konstatera att den har precis så många views som den förtjänar. Bara massa svordomar, stön och vidrigheter.

Det bästa var dock att han skyllde på Therese ADHD för att hon köpte en alldeles för liten spade. Jag tror snarare det handlar om brist på intelligens faktiskt… Herr och Fru Svagbegåvad.
Senast redigerad av Djungelskribenten 2025-04-04 kl. 13:09.
Citera
2025-04-04, 13:07
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Tänk den dagen han måste flytta råttboet han bor i nu. Den väggen han totalt sabbat. Sen allt annat, vist kan man va totalt värdelös på att fixa. Men hsn tog fan priset. Har han gjort sånt i förra fattar jag de är 35 loppor som ska ut. Ska bli kul se resten av temu renoveringen

Väggen är som många skrivit inte en del av lägenheten. Man får och kan regla upp en vägg utan åverkan så att den kan tas ner när ny hyresgäst flyttar in.

Rask valde att behålla.

Angående nytt golv så har det också besvarats. Väggen måste ner, Trobo renoverar en 4:a, inte 5:a.

Att han petar in fogmassa och spacklar hål med körkort….. finns såklart 50k som vill se!

Den här serien flyger inte.

Nu jävlar är det bevisen som ska upp! Cluee och publiken väntar.
Citera
2025-04-04, 13:12
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Jag tror att hans viktminskning är en kombination av grov ångest och missbruk.Jag själv har missbrukat långa perioder på tjack IV och inte behövt gå ner så mycket. Och haft svår depression och gått ner lika mycket. Men ibland är det jävligt tydligt att han går på dos. Är nog bara det otränade ögat som tror något annat.

Den här renoveringsBaronen är ännu ett desperat försök att hålla igång kanalen. Jag tror att inom 2 veckor kommer något extremt "råka" drabba honom! Blir spännande och se vad det är!
Jag är inne på samma spår som dig. Det är något som är pågående fel med Rask! Kombinationen du nämner är förmodligen så det är. Allt är totalt gränslöst och desperationen efter följare är total . Tex knarkpaketen som är påhitt, Rask är desperat.
Citera
2025-04-04, 13:15
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Precis över 10 k views nu för onsdagens video.
Hellt uselt ju.

Fyfan vad tragiskt alltså... Och att inte ha NÅNTING att falla tillbaka på, ingen utbildning, ingen arbetslivserfarenhet... Jag skulle ha rejält med stresspåslag i dylik situation.

Får se om han skiter ur sig en video idag, då vet man att han är desperat eftersom den senaste videon han blev tvungen att släppa på en fredag inleddes med att "fredag är absolut sämsta dan att släppa en video på, ingen kollar bla bla bla".
Citera
2025-04-04, 13:28
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrPKize
Vad får dig att tro att Jocke skulle betala det? De känner ju inte ens varandra. Allt Rask säger om att de är bästisar är ju såklart bara en ren lögn. Bara för att man är med i en chattgrupp innebär inte det att man är vänner.
Va? Vafan har vänner med det här att göra, när sa jag det? Jag spekulerar endast i om Rask har en plan för om det skiter sig, och majoriteten av det han i så fall skulle åka dit för kommer förmodligen från Jocke. Men jag tror inte att Jockes förutsättningar nu är samma som när Chrippagrejen drogs igång så om något slags skyddsnät varit på tapeten tidigare tror jag inte det är det nu.

Rask var väl inte kompis med Ulf heller så jag fattar inte varför du drog in det, han var bara en annan person med pengar.
Citera
2025-04-04, 13:30
Medlem
GhostofMozarts avatar
Den här hårddisken som Medviktarna var och hämtade, kan den innehålla ALLT Rasks gamla material från jotoobe som raderats månne???
Citera
2025-04-04, 13:38
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Fyfan vad tragiskt alltså... Och att inte ha NÅNTING att falla tillbaka på, ingen utbildning, ingen arbetslivserfarenhet... Jag skulle ha rejält med stresspåslag i dylik situation.

Får se om han skiter ur sig en video idag, då vet man att han är desperat eftersom den senaste videon han blev tvungen att släppa på en fredag inleddes med att "fredag är absolut sämsta dan att släppa en video på, ingen kollar bla bla bla".

Men lät så självsäker när han förklarade att om man byter innehåll så sjunker ”fknbloodylikes” ett tag. Enligt Rask nema problemas.

Och nu har han ju för första gången kul när han spelar in. Hans livsandar festar.

Kan man tro att thumbnail blir Cluee igen?
Citera
2025-04-04, 13:39
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostofMozart
Den här hårddisken som Medviktarna var och hämtade, kan den innehålla ALLT Rasks gamla material från jotoobe som raderats månne???

SlimJims material? Hur hängde dom ihop förr?
Citera
2025-04-04, 13:44
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Men lät så självsäker när han förklarade att om man byter innehåll så sjunker ”fknbloodylikes” ett tag. Enligt Rask nema problemas.

Och nu har han ju för första gången kul när han spelar in. Hans livsandar festar.

Kan man tro att thumbnail blir Cluee igen?

Jag tror han är fullt medveten om att han är rökt men måste hålla skenet uppe inför de få tantföljare han har. Eller så är han så fruktansvärt verklighetsfrånvänd att han tror att han kan få views utan Chrippa? Nej, det är mer troligt att det är Bagdad Bob-syndromet över det hela.
Citera
2025-04-04, 13:45
Medlem
När ska gamla lyan lämnas över? Sista april?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in