2025-03-24, 21:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Dåren har släppt ny video, totalt värdelös som vanligt. Även Fam Rask har släppt en ny, marsvinen har på tok för trång bur. Det är en WT familj av rang. Låter elakt men så är det.
"Våra fruar" .. bla bla bla

Både Lisen och T har suttit och kommenterat Linnea .. så stick och brinn.
Dessutom - varför har de gett sig på Linnea. Hon hade inte gjort dem ett skit.
De gav sig på henne för att Jocke bestämde det.
Citera
2025-03-24, 21:46
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Ena sekunden spelar han riddare i blank rustning, redo att försvara sin fru, och nästa står han och viftar med kuken för en följare.

Rask bestäm dig vilket ben du ska stå på, din tragikomiska gycklare.
Citera
2025-03-24, 21:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Ena sekunden spelar han riddare i blank rustning, redo att försvara sin fru, och nästa står han och viftar med kuken för en följare.

Rask bestäm dig vilket ben du ska stå på, din tragikomiska gycklare.
Dessutom är hans fru inte "oskyldig" hon har suttit i Lives och baschat hans uthängda, och hon har skickat meddelande till hans uthängda. Hon styr inte men är förbanne mig ingen som står utanför det han gör.

Hon och Lisen är inga oskyldiga anhöriga eller ens åskådare. Båda har varit med och kommenterat och hängt ut människor.
Min empati för dem är exakt NOLL, eftersom jag vet vad de gjort och vad de sagt.

Min empati för deras barn är stor, och jag önskar dem bättre föräldrar -- och där är ju både Anjo, Jocke och Rask överens om att fosterhem kanske är en bra idé ...
Citera
2025-03-24, 22:04
Avstängd
Citat:

Både Lisen och T har suttit och kommenterat Linnea .. så stick och brinn.
Dessutom - varför har de gett sig på Linnea. Hon hade inte gjort dem ett skit.
De gav sig på henne för att Jocke bestämde det.

Citat:
Dessutom är hans fru inte "oskyldig" hon har suttit i Lives och baschat hans uthängda, och hon har skickat meddelande till hans uthängda. Hon styr inte men är förbanne mig ingen som står utanför det han gör.

Hon och Lisen är inga oskyldiga anhöriga eller ens åskådare. Båda har varit med och kommenterat och hängt ut människor.
Min empati för dem är exakt NOLL, eftersom jag vet vad de gjort och vad de sagt.

Så ÄR det.

Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Även Fam Rask har släppt en ny, marsvinen har på tok för trång bur.

1:49

Therese: "Jag har ju inte visat...alltså hur vi bor men ni vet ju redan hur vi bor för du har ju visat?

Rask: "Mhm...."

Jo tack

Ridå
Senast redigerad av PeterForsman 2025-03-24 kl. 22:07.
Citera
2025-03-24, 22:09
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Kolla här: https://www.bitchute.com/video/YLkZB7J3C5bT

Inga visningar till skithögen!

Tack! Jag orkar, på riktigt inte höra hans jävla lögner och upprepningar i en TIMME även om han inte får någon interaktion. Jag bad ChatGPT summera skiten:

Citat:
Varför i hela helvete klara han inte att summera sina upprepningar till max 20 minuter.
Alltid att han stammar och slammar i över en timme...

Här har vi en ANALYS över upprepningarna:

Och slutligen hur mycket han säger emot sig själv, den här tyckte jag var riktigt rolig:

Citera
2025-03-24, 22:12
Medlem
Erkände uslingen precis att han blåste sina följare på hunden? Han har ju försvarat sig med att han bara fick in några hundringar senast förra året..
Citera
2025-03-24, 22:16
Medlem
GreenBatterys avatar
INGA kreatörer har kontaktat honom om hur de ska förhålla sig till Flashback. Bara önsketänkande.

Han läser inte på Flashback fast sedan läser han Anjos tråd. SvammelBaronen kan varken vara kort och koncis eller hålla sig till sanningen.
Det här blir ytterligare ett lågvattenmärke.

”Det flyger inte längre baby…”

Ridå.
Citera
2025-03-24, 22:19
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
INGA kreatörer har kontaktat honom om hur de ska förhålla sig till Flashback. Bara önsketänkande.

Nej nej, absolut inte. Vilka skulle det vara utom Anjo? JLC? Matkoma?

Det är så jävla kul i nån video "kolla här! Varenda stor YouTuber har en jävla tråd på Flashback!".
Ja jo, det stämmer ju kanske, men sen är det ju vad som finns I trådarna som spelar roll. Jämför den här tråden med just Matkoma eller Mauro så är det tämligen skillnad. Och vem beror det på? Flashback eller Kreatören?
Citera
2025-03-24, 22:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Erkände uslingen precis att han blåste sina följare på hunden? Han har ju försvarat sig med att han bara fick in några hundringar senast förra året..

Du.

Det var 7 år sen, nästan 10. Närmare 10 år sen än 1 år sen. 7 är närmare 10 än 1. 10 år är ett decennium, alltså nästan ett decennium sen. Ett barn som föddes när det hände skulle i dag börja första klass, lära sig skriva och räkna.
Om Brott och blandat hade fått barn när det hände skulle det barnet börja skolan nu.

Nu har vi analyserat den saken.
Citera
2025-03-24, 22:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Tack! Jag orkar, på riktigt inte höra hans jävla lögner och upprepningar i en TIMME även om han inte får någon interaktion. Jag bad ChatGPT summera skiten:

Här har vi en ANALYS över upprepningarna:

Och slutligen hur mycket han säger emot sig själv, den här tyckte jag var riktigt rolig:

Tack för en helt fantastisk sammanfattning .. Skrattade och nickade genom hela uppräkningen.
Tack
Citera
2025-03-24, 22:25
Jag som har marsvin kan säga att buren är i lagligt mått, dock är våra lagar gällande djur skit. So buren e liten, sen så ska man ha lite småhus och sånt i buren, ser bara ett hus och en vattenflaska. Snart så skiter dom nog i dom marsvin behöver mer
Citera
2025-03-24, 22:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag som har marsvin kan säga att buren är i lagligt mått, dock är våra lagar gällande djur skit. So buren e liten, sen så ska man ha lite småhus och sånt i buren, ser bara ett hus och en vattenflaska. Snart så skiter dom nog i dom marsvin behöver mer

Jag orkar inte analysera varenda inlägg om detta, är det klart att det är deras marsvin eller är dom marsvinsvakter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in