2025-04-04, 08:04
Medlem
Crabby88s avatar
Tror helt enkelt att hans verklighet har hunnit fått han. Högre boendekostnader, halverad inkomst, kombinerat med ingen som betalar ut hans veckopeng längre. Svärfar står på kontraktet. Har hunnit fått honom.
Alla lögner han farit med börjar nystan upp.
Anjo ska byta kontent på sin kanal, rask lika så. Men anjo har en plan b. Han hade inte slutat ned att förstöra livet för meningsmotståndare om han inte haft något annat på gång.
Vad ska rask nu göra? Allt han någon sitt rör vid blir katastrof, ingen vill samarbeta med han. Då känns det som aptiten blir lidande.

Han blev placerad i den bostad av Trobo/trosa kommun. Och nu vet han för första gången i sitt liv, inte vad ända in i helvete han ska ta sig till. Kärringens hans, jobbar på timmar. Medans han sitter hemma i sina posörkläder...l

Han känns nog hur snaran stramas åt, hur väggarna krymper och hur syret blir fattigare och fattigare för varje andetag, till slut mörknar allt runt honom. Allt är tyst, mörkt och kletigt.Det ända ljud han hör är sitt egna hjärtat.

Under tiden du ligger dör och funderar på ljudet, känner du hur varmt det börjar bli i
Är det Gud som värmer dig tänker du? För du anser du är en så god medmänniska. Men det var det inte. Det va din egna avföring som värmde dig. Hjärtat slår som en baskagge mot hans bröstkorg. Han funderar om livet ska sluta så här? Nerbajsasd i ett litet, lite rum. Men väggar som krymper och hjärtst försöker slå sig ut ur kroppen. Du vaknar och kipar efter andan och tror du precis hade en nära döden upplevelse. Du försöker resa dig, men kan knappt röra dig. Helt plötsligt konstaterar du att rummet ÄR krympt, du kan röra alla väggar från din position.

När du sen börjar få panik, så skriker du. Men ljudet studsar bara tillbaka. Och nu börjar du andas riktigt snabbt och ytligt, vilket gör att ditt upptag blir betydligt sämre. Du får knappt i dignpgon luft.
Nu undrar du va ända in i helvete detta handlar om. Paniken är monumental och du börjar sprattla som en död marulk. Men det hjälper inte. Du kommer inte loss. Du ligger där, levande begrav. I din egna avföring, fasthållen av ditt egna samvete.

Är det så du ska sluta dina sista dagar rask?
Ditt äckliga misstag till människa.. är det så här du känner varje natt?
Jag tror att dina barn känner så. Fast det är inte deras samvete som håller fast dom. Utan det är DU!
Du misshandlar din fru och dina barn. Inte fysiskt utan psykiskt. Du är en ond person. Du är en ond och motbjudande människa, som med en grov hjärnskada, fortsätter ditt korståg mot den totala misären. Du är så missunsam och vidrig person, att du kan inte ens göra något utan att du ska tjäna på det.

Trevlig helg rask!
Senast redigerad av Crabby88 2025-04-04 kl. 08:07.
Citera
2025-04-04, 08:14
Medlem
Precis över 10 k views nu för onsdagens video.
Hellt uselt ju.
Citera
2025-04-04, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nu har jag ingen egen erfarenhet av missbruk så cudos till er som lyckats reda upp era liv!
Men jag har erfarenhet av att gå ned i vikt genom träning och diet och kan säga att rask ljuger när han påstår att hans viktnedgång beror på periodisk fasta och promenader.

Jag gick ner ca 16 kg på 14 månader. Men kan säga att när man lär i slutet av dieten så får man kämpa för varje gram, jag ser ju vad rask äter och inte en chans att du kan äta lite pizza och nöja dig när du gått ned så mycket och kroppen skriker efter kalorier. Kanske inte amfetamin men definitivt något dom dämpar hungern.

Kan ju vara så att han lider av grov ångest, med all rätt och förståelse när man har krigat som han gjort.
Citera
2025-04-04, 08:38
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Tänkte på en grej, om Rask skulle bli dömd igen och få ett nytt skadestånd, hur ska han lösa det? Jag tror och hoppas att Ulf inte känner för att betala det igen, om han ens är med i bilden fortfarande. Jocke? Har han sånt strösselkapital som han dessutom vill lägga?

Eller blir det bara ett nytt ärende hos kronkalle? Så när ungarna är utflugna och borgenären i graven sitter baron och baronessan af Trosa fast i en för dem för stor och dyr lägenhet istället för skokartongen?
Citera
2025-04-04, 08:49
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Kan ju vara så att han lider av grov ångest, med all rätt och förståelse när man har krigat som han gjort.

Det är något han brukar skoja om hur grav psykisk ohälsa bidragit till viktminskningen.
Nu är jqg inte psykolog men ör det vanligt att en person i flera år hanterar ångest genom att över äta och sedan plötsligt byter strategi och börjar hantera ångesten genom att svälta?
Citera
2025-04-04, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det är något han brukar skoja om hur grav psykisk ohälsa bidragit till viktminskningen.
Nu är jqg inte psykolog men ör det vanligt att en person i flera år hanterar ångest genom att över äta och sedan plötsligt byter strategi och börjar hantera ångesten genom att svälta?

Ingen aning, men vet att ångest kan vara en orsak till dämpad hunger. Men med det sagt tror jag fortfarande som dom flesta andra här inne att han tar något som kanske inte är helt lagligt.
Han har liksom inte ett uns av muskler på kroppen och liknar mer en kvinna än en man när det gäller hur hans kropp är byggt, armar och axlar, men även bröstparti har nästintill noll muskler.
Manligt..
Citera
2025-04-04, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Han blev placerad i den bostad av Trobo/trosa kommun. Och nu vet han för första gången i sitt liv, inte vad ända in i helvete han ska ta sig till. Kärringens hans, jobbar på timmar. Medans han sitter hemma i sina posörkläder...l

Det här skriver jag under på. Skitsnacket om att han "har så roligt nu" när han börjat rövrenoveringsvlogga är bara ett utslag av desperation, tro inget annat.
Citera
2025-04-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Det här skriver jag under på. Skitsnacket om att han "har så roligt nu" när han börjat rövrenoveringsvlogga är bara ett utslag av desperation, tro inget annat.
Han kör samma tal varje gång
Citera
2025-04-04, 12:03
Den här är inte dum. Rask i debatt med Rask
https://www.youtube.com/watch?v=9plD...amoStyleSweden
Citera
2025-04-04, 12:12
Medlem
Slussenyaos avatar
Jag tror att hans viktminskning är en kombination av grov ångest och missbruk.Jag själv har missbrukat långa perioder på tjack IV och inte behövt gå ner så mycket. Och haft svår depression och gått ner lika mycket. Men ibland är det jävligt tydligt att han går på dos. Är nog bara det otränade ögat som tror något annat.

Den här renoveringsBaronen är ännu ett desperat försök att hålla igång kanalen. Jag tror att inom 2 veckor kommer något extremt "råka" drabba honom! Blir spännande och se vad det är!
Citera
2025-04-04, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Tänkte på en grej, om Rask skulle bli dömd igen och få ett nytt skadestånd, hur ska han lösa det? Jag tror och hoppas att Ulf inte känner för att betala det igen, om han ens är med i bilden fortfarande. Jocke? Har han sånt strösselkapital som han dessutom vill lägga?

Eller blir det bara ett nytt ärende hos kronkalle? Så när ungarna är utflugna och borgenären i graven sitter baron och baronessan af Trosa fast i en för dem för stor och dyr lägenhet istället för skokartongen?

Vad får dig att tro att Jocke skulle betala det? De känner ju inte ens varandra. Allt Rask säger om att de är bästisar är ju såklart bara en ren lögn. Bara för att man är med i en chattgrupp innebär inte det att man är vänner.
Citera
2025-04-04, 12:46
Medlem
Hugin86s avatar
Tänk den dagen han måste flytta råttboet han bor i nu. Den väggen han totalt sabbat. Sen allt annat, vist kan man va totalt värdelös på att fixa. Men hsn tog fan priset. Har han gjort sånt i förra fattar jag de är 35 loppor som ska ut. Ska bli kul se resten av temu renoveringen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in