2025-04-08, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Det är något nästan poetiskt med hur musikbaronen står där och marknadsför sina kiss- och bajslåtar.

Hela grejen: "Mitt album ute nu!" som om han kämpat i månader i studion, när sanningen är att han bara bett ChatGPT skriva en text med rim på "bajs" och sen matat in det i Suno.

Det är den mörka baksidan av AI, plötsligt tror varenda retard att de är kreativa genier.
I en livesändning för några veckor sedan så fick Rask frågor om musiken och han sa att han har inte tid för instrumenten så dom skapar han med AI, men texten, texten skriver Varonen själv.

Vadå, tror du han inte? Han har ju skrivit riktigt mästerliga verk, som "Varför går du ner i källaren själv?", med texten:
Citat:
Varför går du ner i källarn själv,
varför går du ner i källarn själv,
varför går du ner i källarn själv
Citera
2025-04-08, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
En tanke slog mig precis, StorTuffBiker har säkert koll på detta...

Undra om Rask tatuerar in häxa på skallen målar sig med nagellack efter liknar Elias Afven är pga Rask är så jävla värdelös och ska använda detta som ursäkt när han inte får jobb osv.

"Jag får inte jobb pga jag är värdelös utan för att jag ser ut som jag gör".
Barnen måste skämmas över att ha en pappa som ser ut så där.
Tänder Therese på det där, sjukt isf. Blir äcklad av uppsynen av honom helt ärligt. Men det är väl dels hans personlighet i samband antar jag.
Bra tanke! Om du inte har rätt, så är det nog iallafall bara att konstatera att nu för tiden så är anledningen varför han inte tar bort ansiktstatueringarna 100% en taktik för att förbli oanställbar.

Frågar man "när ska du ta bort ansiktstatueringarna?" så blir det block direkt hahahaha
Citera
2025-04-08, 18:07
Medlem
mephedrons avatar
Angående hans renoveringsserie:
Jag tror att han hade kunnat lyckas med det om han hade haft en likeable personlighet.
Han är klantig - men han bjuder på sig själv - konceptet liksom. Problemet är att han inte har karisman som krävs pga sin narcissism.
Det finns otaliga exempel på serier där den här konceptet går hem, det första jag kommer att tänka på är Morgan och Ola-Conny från serien Ullared. De hade ju ett reseprogram. Inte såg folk det i samma syfte som man ser ”normala” reseprogram, utan man tyckte det var roligt att dessa två herrar var så bortkomna, talade dålig engelska och gjorde bort sig. Men de var ändå medvetna om detta samt trevliga och sköna människor som bjöd på sig själv, och därför blev serien en succé.
Baronen kommer aldrig lyckas med någon serie för han har en så vidrig personlighet, och han kan heller inte dölja det mer än korta stunder åt gången.

Hur tror ni exempelvis det hade gått om Rask fått ta över Mustiga Mauris program?
Det vill säga: ALLT, precis allt skulle vara exakt samma förutom programledaren.
Samma grund-manus (med utrymme för free-styling då knappast Mauri själv heller bara läser ur ett manus), samma klippare/redigerare, samma gäster.
Hur många skulle då fortsätta titta…?
Kontentan är att även om Baronen hade proffs som ordnade allt åt honom och han bara behövde vara där och snacka så hade det inte blivit populärt. De flesta hade tänkt: ”fy fan vilken självgod jävla pajas!”
Eller vad tror ni?
Citera
2025-04-08, 18:08
Avstängd
PeterJihadis avatar
Undrar när medvikts intervju kommer ut då? Han sa att den kommer ut väldigt snart, i söndags. Så den borde komma ut denna veckan då.
Citera
2025-04-08, 18:19
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Undrar när medvikts intervju kommer ut då? Han sa att den kommer ut väldigt snart, i söndags. Så den borde komma ut denna veckan då.

Som jag förstår det är de i slutet av redigeringsfasen. Men de har ju släppt video ikväll så förhoppningsvis berör de ämnet.

Min hot take varonen kommer inte att svara utan skylla på att han lämnat drama bakom sig.

Tills det blir för mycket tryck och då kommer lögnerna.
Citera
2025-04-08, 18:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Medvikt är och har allt RunkBaronen önskar att han hade/var:
- spelar i band och turnerar
- har en sjukt snygg och intelligent rockerflickvän
- är händig och fixar det mesta
- jobbar och har pengar
- motorcykel

RunkBaronen:
- låter AI göra töntlåtar
- har en ostbollsätande och energidrycksdrinkande svagbegåvad mullig tant
- kan inte fixa något alls
- arbetslös latmask
- elscooter

Ridå.
Citera
2025-04-08, 18:38
Medlem
Crabby88s avatar
Å nu är idioten tillbaka i rutan! Med en vidoe om.........
Precis. Det gick 2 videos som var helt meningslösa, precis som han själv. Sen är han tillbaka och en video om ett polisförhör gällande chrippa å Linnea 🤣🤣
Citera
2025-04-08, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kan du skriva igen när pausen är över? Tippar på en vecka.

Den åldrades inte väl, vågtång ute till försäljning.
Citera
2025-04-08, 18:50
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Knappt 25 k visningar på senaste 2 videos!
Makalöst dåligt ju.
Drama snart?
Men hur?
Inte enkelt skapa drama rrån ingenstans heller.

Inga problem, senaste gången visningarna sinade hoppade han på Magmys Micke från ingenstans, stackarn kommer nog få en till säsong av kritik, nu extra kryddig för att Baronen är sur över att pengarna från hans renoveringsserie inte ens räckte till en muffins på ICA trossen
Citera
2025-04-08, 18:52
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Å nu är idioten tillbaka i rutan! Med en vidoe om.........
Precis. Det gick 2 videos som var helt meningslösa, precis som han själv. Sen är han tillbaka och en video om ett polisförhör gällande chrippa å Linnea 🤣🤣
Läste någonstans att det mesta mot Chrippa och Linnea är nedlagt då de redan har en hel drös betydligt grövre åtalspunkter väntande. Så Carl-Lennie har gjort en video om att han varit på ett förhör förut angående ett brott som nu är nedlagt? Det är säkert en jätteintressant video, den tänker jag inte se. Snart flyger det baby!

Förresten Carl, fixa bottarna https://ibb.co/9XSrB7d
Citera
2025-04-08, 18:52
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Inga problem, senaste gången visningarna sinade hoppade han på Magmys Micke från ingenstans, stackarn kommer nog få en till säsong av kritik, nu extra kryddig för att Baronen är sur över att pengarna från hans renoveringsserie inte ens räckte till en muffins på ICA trossen

Han har börjat med chrippa och Linnea igen...
Citera
2025-04-08, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Han har börjat med chrippa och Linnea igen...

Det var ju inte oväntat för fem öre 😂
Men frågan är ju varför han använder namnet Lilo om Linnea till denna video, det känns ju inte helt solidariskt mot hans idol och "bestie" Jocke (och Jonna) att dra till med det namnet om henne nu när deras Lilo(u) kommit. Får se hur länge videon heter så och när han kommer byta titel 😌

Tragisk människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in