2025-03-27, 15:46
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hej Therese, vi ser dig..

Jag gillar kvinnohöften och spaghettiarmarna.

Eller fågelbröstet.
Jag gillade särskilt den här beskrivningen (fritt ur minnet från när en fb-användare ska beskriva en vlogg om sonens boxningsträning):
Sedan drar han av en slagserie som garanterat skulle söva von Spagetti ett bra tag

Senast redigerad av mephedron 2025-03-27 kl. 16:22.
Citera
2025-03-27, 17:42
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Igår kväll tittade jag på den senaste vloggen på familjekanal och jag blev inte besviken. Länk: https://youtu.be/94E5FLkrZp8?si=GGikcH2mh2Yglm-N

Sist men inte minst så tror jag att de båda är på gränsen till utvecklingsstörda. Rask är ju Rask, så att han är dum i huvudet har ju varit tydligt hela tiden, men T är ju minst lika korkad. Hon har spaningar och frågor som är på samma nivå som en tioåring skulle ha. I vloggen frågar T på riktigt - ”Hörrni, Är det bara jag som får liksom ångest på söndagar?”. Nej Therese, du är den enda i hela världen med söndagsångest!

Är det bara jag som får liksom ångest av att se och höra Therese Rask? S.k. Thereseångest?
Citera
2025-03-27, 19:20
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Håller med. Brott & blandat är överlägsen. Anjo svettas just nu och han har raderat videos. Förtalsanmälningar väntar för både Carl-Fredrik Alexander Rask och Anjo. Det bästa vore om de raderar alla sina mobbningsvideos och därefter publicerar "förlåt mig" videos. Men det kommer aldrig att hända. Varken Rask eller Anjo besitter tillräcklig självinsikt för att göra detta...
Oj, visste inte att han har raderat en massa videos, sjukt fegt (att göra det utan att be om ursäkt ja)!
Citera
2025-03-27, 19:24
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Är det bara jag som får liksom ångest av att se och höra Therese Rask? S.k. Thereseångest?

Tycker mest synd om henne, känns som en människa som stannat i den mentala utvecklingen.

Men allt har sin förklaring, lever man ihop med förtalsbaronen så blir det lätt så, man lever som man lär.
Citera
2025-03-27, 19:39
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Gällande hans tjackbeteende skulle jag inte bli förvånad om det läckte bilder/filmer han skickat till folk där han klädd i kvinnokläder hittat någon man på nätet att få leka underlägsen slyna åt 😂

Han försökte leka förvånad och äcklad när hans far sökte ”stjärtsnusk” fast han samtidigt vet att skulle hans mörkaste sexuella saker han sysslar med i smyg påtänd på Tessans ADHD-medicin komma fram så vore han slut på alla fronter. Då hade inte ens hans desperataste gaslighting av sin fru hjälpt som senast när han lyckades slå i henne att hans otrohet och runkande på nätet var hennes fel och att hon ska ge fan i att göra så toaletten är upptagen när baronen af skit ska in.
Haha han håller nog på med många riktigt sjuka saker ja! Han är ju helt bajsfixerad också så det finns säkert massa sådana klipp på nätet som han sitter och glor på hela dagarna
Citera
2025-03-27, 20:15
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Tycker mest synd om henne, känns som en människa som stannat i den mentala utvecklingen.

Det kan väl vara en del av ångesten, ja.
Citera
2025-03-27, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Igår kväll tittade jag på den senaste vloggen på familjekanal och jag blev inte besviken. Länk: https://youtu.be/94E5FLkrZp8?si=GGikcH2mh2Yglm-N
1. Herregud vilken inredning dom har i lägenheten! Och med herregud menar jag inte "herregud vad fint!" utan snarare tvärtom.
2. Oj vad gammal Therese ser ut att vara! Hon har åldrats väldigt mycket på kort tid.
Citera
2025-03-27, 20:40
Medlem
Tjackrunkaren har släppt en ny video men som vanligt väntar vi på en alternativ länk - om vi nu orkar med fanskapet överhuvudtaget.
Citera
2025-03-27, 20:46
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Det kan väl vara en del av ångesten, ja.
Therese problem är att hon inte är smart nog att förstå varför hon har ångest, då blir det rätt så svårt att göra något åt den.
Citera
2025-03-27, 20:48
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Tjackrunkaren har släppt en ny video men som vanligt väntar vi på en alternativ länk - om vi nu orkar med fanskapet överhuvudtaget.
Så nu är idioten igång med Chrippa "analyser" igen, så dum att han kör in i kaklet, fängelsestraff, skadestånd och samtal med soc spelar ingen roll, sålänge bajshögen får sin uppmärksamhets fix.
Citera
2025-03-27, 20:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

https://old.bitchute.com/video/vj2y9AhvFGvR/
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-03-27 kl. 20:52.
Citera
2025-03-27, 20:50
Medlem
Elfelsbaronen släpper så klart en ny chrippa video, han som skulle sluta prata om chrippa som nu sitter inlåst och inte kan säga något alls hmm konstigt, kan det bero på att hans videos som inte handlar om chrippa endast får HÄLFTEN!! av visningar av hans chrippa videos

han ska göra sina "analyser" nu på att chrippa sitter inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in