2025-03-25, 15:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Baronen har fått ett nytt körkort men kan inte hämta ut det för det gamla körkortet är hans enda identitetshandling. Dumma bakvända Sverige.

https://streamable.com/rk9ddz
Ännu ett tecken på att han är utvecklingsstörd, hur har han klarat sig så länge? Förmodligen för han fått hjälp med allt.

Givetvis kan man inte hämta ut en ny id handling med en gammal det säger sig själv.

Vilken vuxen människa har inte ett pass? Skicka idioten till ett dagcenter.
Citera
2025-03-25, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ännu ett tecken på att han är utvecklingsstörd, hur har han klarat sig så länge? Förmodligen för han fått hjälp med allt.

Givetvis kan man inte hämta ut en ny id handling med en gammal det säger sig själv.

Vilken vuxen människa har inte ett pass? Skicka idioten till ett dagcenter.

Inte ens ett dagcenter vill ha honom.

Tänk dig när han hänger ut dagcentrets personal.

Ett under att han inte hängde ut Jesus efter att han funnit honom.
Citera
2025-03-25, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Baronen har fått ett nytt körkort men kan inte hämta ut det för det gamla körkortet är hans enda identitetshandling. Dumma bakvända Sverige.

https://streamable.com/rk9ddz

Varför är skithögen oförmögen att kolla upp något själv? Tar två sekunder och googla sådana frågor och hur man går tillväga. Likadant med andra frågor han frågar sina följare eller talar om i sina videor.
Citera
2025-03-25, 16:02
Medlem
Läste förövrigt på AB att Olof K ska utlämnas till USA den 27:e Mars, kommer uslingen släppa sina "bevis" nu eller radera sin kanal?
Citera
2025-03-25, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Läste förövrigt på AB att Olof K ska utlämnas till USA den 27:e Mars, kommer uslingen släppa sina "bevis" nu eller radera sin kanal?

Då får vi ligga på honom from torsdag.

Undrar vilka undanflykter han ska komma med nu.
Citera
2025-03-25, 16:20
Mest förvånad att han inte frågade ChatGPT om svaret gällande körkortet, jävla byfåne.
Citera
2025-03-25, 16:43
Medlem
GreenBatterys avatar
RunkBaronen - the idiot gift that keeps on giving!!

Hur klarar han av att klä på sig själv? Ge honom en god man nu!!
Citera
2025-03-25, 16:49
Medlem
Wooqiprwos avatar
Jag är riktigt nyfiken på den här hårddisken? Kan den vara fylld med hans "hemmafilmer"?
Citera
2025-03-25, 16:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Jag är riktigt nyfiken på den här hårddisken? Kan den vara fylld med hans "hemmafilmer"?

Blir ju iofs inget kul för oss för sånt skulle aldrig Medviktarna lägga ut, dom är för reko för det. Tyvärr.
Citera
2025-03-25, 17:04
Medlem
Olof K kommer att utlämnas till USA det är nu klart, betyder det då att Rask kommer gå ut med bevisen han lovat kring att Cluee haft kontakt med Olofs K pappa och att den som hade fel skulle ta bort sin kanal? Rask skulle väl gå ut med bevisen när Olof K blir utlämnad eller vad han nu sa?
Citera
2025-03-25, 17:05
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
RunkBaronen - the idiot gift that keeps on giving!!

Hur klarar han av att klä på sig själv? Ge honom en god man nu!!
Klarar av och klarar av, vi har alla sett hur han klär sig. Även när han har en tillsynes normal tisha kan man ge sig fan på att det är tomtebyxor/pyjamas/något fräckt på underdelen.

Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Instinktivt skrek hela min kropp "NEJ!" för det vill ju ingen se, och jag tycker inte Medvikt ska behöva utsättas för en sådan ögonvåldtäkt, han verkar snäll.

Men sedan kom jag på att den enda som eventuellt skulle ha en sådan hdd, förutom Rasken själv, är T, och det hade varit otroligt kul om hon ville ge igen på sin make nu!
Citera
2025-03-25, 17:22
Medlem
Borka88s avatar
Ja nu blir det upp till bevis för karlförsinhatt-baronen. Tvivlar dock starkt på detta då han kommer skylla på att uppgiftslämnaren fått kalla fötter såklart. Och en emoji som drar upp axlarna och visar händerna.

Svenske Olof K Gustafsson utlämnas till USA

Källa: SVT Nyheter
https://search.app/RcFGt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in