Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
En sak jag noterade när jag studerade Marodörens statistik via Socialblade var att visningarna från en dag till en annan gick upp från drygt 300 000 till drygt 500 000 sett över 30 dagar, utan att han släppt en massa videor som fått speciellt höga views.
https://socialblade.com/youtube/chan...Ka-WDgEcwST2Hw
En annan sak som jag tycker ser märklig ut är att från 12:e till 13:e mars tappar han nästan 400 000 views totalt. Varför gör han det? Har han raderat massa videor, eller är det YouTube som skalat bort en massa köpta bot-visningar? Har inte sett att han raderat några videor överhuvudtaget.
Jag anar ugglor i mossen, och att Baronen köper views. Troligen som direkt svar på diskussionen i tråden om hans
extrema tapp i visningar, så köpte han bara 200 000 views att lägga på hans befintliga videor så man inte ska kunna göra narr av honom för raset.
Ja, precis så störd är han faktiskt!
Det har pratats om att han har en tjänst som fyller på nya bot-följare i den takt han tappar prenumeranter, därav att han står still på samma antal. Han har refererat till siffran 150 tusen i ett flertal av hans senaste videos. Han kan eventuellt försagt sig där om hur många följare han tappat, tiotusen följare är en rimlig siffra han kan ha förlora till förnuftet på senare tid.
Jag misstänker att han tagit bort förlåt videon och förklaringen där han skyller allt på T, den nya förklaringen till att han var otrogen är : "vad vet ni vad jag och min fru har för överenskommelse i vårt förhållande"
Till sist: Usch!