2025-03-16, 13:03
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Den ekonomiska planen för att betala av skulderna, den som skulle bli så intressant för tittarna följa, den är nu uppskjuten till april. Rasken sköt upp det med bortförklaringen att det inte gick nu när de fick dubbla hyror. Men om man vet hur han fungerar är det uppenbart att han skjuter på det i hopp om att tittarna ska glömma bort det.

Här är segmentet från gårdagens live när Skilleras sågar Rasken. https://www.youtube.com/watch?v=ttZUMifMCOg&t=74s

Om Rasken fortsätter att försöka diskutera med Axel kommer vi få mycket underhållning framöver.

Guldstjärna för din länk, mycket uppskattat för oss som inte har tid att sitta i långa streams och leta. Det blir för mycket, även om man hoppas att det ska ha sagts något som får baronen att gå upp i varv.
Citera
2025-03-16, 13:08
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att "Linnea glöm inte free-spinsen" (enligt uppgift i Chrippa-tråden) skulle vara den största nyheten som levererats på Rasks kanal det tror jag faktiskt.
Det vore väl det enda med substans hans någonsin lyckats klämma ur sig i så fall .. och tittarna, nåja det är Rasks följare så det behöver väl inte ens kommenteras.

Tror det var "Medvikt" som breakade det där, han var före Rask åtminstone
Här, 44 min in: https://youtu.be/jqOlTMeJ9uk?t=2632
Citera
2025-03-16, 13:24
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Vad är det för videos rask gör egentligen? Varför sitta och läxa upp Jacke och hans relationer till sina syskon.

För hans tunga är så långt upp i bölarjockes röv. Även Anjos röv slickar han stenhårt så den blänker väl som en ädelsten.
Citera
2025-03-16, 13:25
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
En sak jag noterade när jag studerade Marodörens statistik via Socialblade var att visningarna från en dag till en annan gick upp från drygt 300 000 till drygt 500 000 sett över 30 dagar, utan att han släppt en massa videor som fått speciellt höga views.

https://socialblade.com/youtube/chan...Ka-WDgEcwST2Hw

En annan sak som jag tycker ser märklig ut är att från 12:e till 13:e mars tappar han nästan 400 000 views totalt. Varför gör han det? Har han raderat massa videor, eller är det YouTube som skalat bort en massa köpta bot-visningar? Har inte sett att han raderat några videor överhuvudtaget.

Jag anar ugglor i mossen, och att Baronen köper views. Troligen som direkt svar på diskussionen i tråden om hans extrema tapp i visningar, så köpte han bara 200 000 views att lägga på hans befintliga videor så man inte ska kunna göra narr av honom för raset.

Ja, precis så störd är han faktiskt!

Det har pratats om att han har en tjänst som fyller på nya bot-följare i den takt han tappar prenumeranter, därav att han står still på samma antal. Han har refererat till siffran 150 tusen i ett flertal av hans senaste videos. Han kan eventuellt försagt sig där om hur många följare han tappat, tiotusen följare är en rimlig siffra han kan ha förlora till förnuftet på senare tid.

Jag misstänker att han tagit bort förlåt videon och förklaringen där han skyller allt på T, den nya förklaringen till att han var otrogen är : "vad vet ni vad jag och min fru har för överenskommelse i vårt förhållande"

Till sist: Usch!
Citera
2025-03-16, 13:34
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Det har pratats om att han har en tjänst som fyller på nya bot-följare i den takt han tappar prenumeranter, därav att han står still på samma antal. Han har refererat till siffran 150 tusen i ett flertal av hans senaste videos. Han kan eventuellt försagt sig där om hur många följare han tappat, tiotusen följare är en rimlig siffra han kan ha förlora till förnuftet på senare tid.

Jag misstänker att han tagit bort förlåt videon och förklaringen där han skyller allt på T, den nya förklaringen till att han var otrogen är : "vad vet ni vad jag och min fru har för överenskommelse i vårt förhållande"

Till sist: Usch!

Så jävla patetiskt att han ens nämner siffran på antal prenumeranter när hans visningar ligger runt 20k.
Spelar ingen som helst roll om han har en miljon prenumeranter om bara några tusen tittar.
Men självklart är denna siffra viktig för Baronen.
Citera
2025-03-16, 13:40
Avstängd
Under Rasks video när Chrippa har häktats så återkommer en mupp med en kommentar som riktar sig till mig.

Muppen tror att jag är Linnea eftersom Linneas initialer är L.L.

https://ibb.co/fYZ89X7b

Så visst är Rasks följare på Flashback och läser.
Citera
2025-03-16, 13:48
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Under Rasks video när Chrippa har häktats så återkommer en mupp med en kommentar som riktar sig till mig.

Muppen tror att jag är Linnea eftersom Linneas initialer är L.L.

https://ibb.co/fYZ89X7b

Så visst är Rasks följare på Flashback och läser.

I så fall är jag Carl Fredrik Alexander Rask för 0.1 är vad han hade fått på högskoleprovet.
Citera
2025-03-16, 13:48
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Så jävla patetiskt att han ens nämner siffran på antal prenumeranter när hans visningar ligger runt 20k.
Spelar ingen som helst roll om han har en miljon prenumeranter om bara några tusen tittar.
Men självklart är denna siffra viktig för Baronen.

Hela hans identitet är uppbyggd runt denna siffra, tror till och med dottern vet hur många "följare" hennes skräphög till far har.

Till sist: Usch, usch!
Citera
2025-03-16, 13:55
Medlem
Deimos01s avatar
Ska rask själv betala en elektriker att komma ut och kolla på lampan? Eller ska han begära att Trobo skickar en annan, som han inte litar på om de inte säger det rask vill höra?

Vad för jävla lampa väger 12-14 kg?
Hyresvärden är bara skyldig till att se till att du kan hänga upp normala lampor, vill du hänga upp konstiga saker, så får du själv ansvara för att fixa upphängningen..
Citera
2025-03-16, 13:56
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Ska rask själv betala en elektriker att komma ut och kolla på lampan? Eller ska han begära att Trobo skickar en annan, som han inte litar på om de inte säger det rask vill höra?

Vad för jävla lampa väger 12-14 kg?
Hyresvärden är bara skyldig till att se till att du kan hänga upp normala lampor, vill du hänga upp konstiga saker, så får du själv ansvara för att fixa upphängningen..

Hahahaha "en krok, mitt i taket!"

Ja din förbannade jävla mansbäbis, kroken är standard.
Citera
2025-03-16, 13:57
Medlem
Deimos01s avatar
Folk pratar om någon live där Therese avbröt. Var den igår?
Finns den att se någonstans?
Citera
2025-03-16, 13:58
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Hahahaha "en krok, mitt i taket!"

Ja din förbannade jävla mansbäbis, kroken är standard.
Man undrar ju vad de hade för upphängning i gamla lägenheten, om han blir så förvånad av en krok?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in