2019-01-31, 20:38
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Va? Han beställer från ett tryckeri och sedan delar han de vidare sen till de som beställt. Som en grossist. Vad är konstigt med det? Varför måste han ha ett tryckeri eller jobba på ett?

Och du säger att jag inte verkar helt hundra...
"Min officiella merch-butik är nu öppen" säger han i dagens video, undrar vad det är han sålt tidigare då som du påstått dig se?

https://youtu.be/NtjNK9R-NiY?t=42
Citera
2019-01-31, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
"Min officiella merch-butik är nu öppen" säger han i dagens video, undrar vad det är han sålt tidigare då som du påstått dig se?

https://youtu.be/NtjNK9R-NiY?t=42

Har inte sett dagens video men så som jag beskrivit har han väl gjort innan. Jag vet inte hur han gör nu.

Men han har tidigare sålt tröjor för 150 kr som han och hans bror pysslat med.

Skulle tippa att han tidigare bara sålt en tröja och nu har ett större sortiment och någon sida.
Citera
2019-01-31, 21:26
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Nej men tills ni har bevisat motsatsen så är det så. Varför tror ni han är Hitler?

Sedan finns det nog en del vuxna som köper
..

Vem har nämt Hitler??

Eftersom majoriteten är barn så lär det väl vara barn som beställer om dom nu får råd??
Och vilken normal vuxen vill ha en tröja med ordet framstjärt= fitta på sej?
Eller en ful logga med Rask?

Rask försöker få in lite kosing på slarvigt ihopgjorda logotyper, dömt att misslyckas från start och tror tydligen på fullt allvar folk kommer köpa😀
Citera
2019-01-31, 21:44
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdhataren
Vem har nämt Hitler??

Eftersom majoriteten är barn så lär det väl vara barn som beställer om dom nu får råd??
Och vilken normal vuxen vill ha en tröja med ordet framstjärt= fitta på sej?
Eller en ful logga med Rask?

Rask försöker få in lite kosing på slarvigt ihopgjorda logotyper, dömt att misslyckas från start och tror tydligen på fullt allvar folk kommer köpa😀
Jag hade hellre köpt en T-shirt där det står "FITTA" på. Fitta är ett jävligt vackert ord. Framstjärt däremot, not so much.
Citera
2019-01-31, 22:01
Medlem
Vad är det för klappträn som köper snusklistermärken? EPA-raggare? Måste vara en fin vinstmarginal i alla fall... vilket jävla skämt.
Citera
2019-01-31, 22:21
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ja han säljer en del.

Jag vet inte det men han har sagt i videos ibland att nu ska han skicka iväg det som folk beställt och hans bror och suttit och fixat lite med det där så jag tror han säljer lite ändå.
Det där säger egentligen inte ett skit, men det vore intressant om du kunde ge mig din definition av "en hel del".
Citera
2019-02-01, 11:12
Medlem
TryhardPolices avatar
Varför är så många av er besatta av att tro att Raskens största följarbas är barn? Jag skulle tippa på att majoriteten av hans följarbas är 16-22, efter det 12-15 och efter det 23-30. Vafan ska en tolvåring och yngre ha o göra på hans kanal, (förutsatt att ungen inte lever med missbrukare). Barns vardag består av spel, lekar, godis, serier, filmer osv inte av missbruk, mordhot, politik, snus, alkohol, misär, familjeproblem, och droger mm. Har jag fel? Visst på hans livestreams kan det förekomma en yngre person här och där, men det har o göra med att dem vill ha uppmärksamhet från Rask, inte att dem vill ha ett intellektuellt samtal om varför subventioner av elcyklar är slöseri på skattepengar. Gå tillbaka och dra korrelationer mellan Rask och wt-kulturen istället, finns i alla fall ett humoristiskt värde i det. Förövrigt har han sålt en del merch innan, hans gamla logga sålde han upptryckt på tröjor och även en tröja med '' JätteSnällaKillarMc''.
Citera
2019-02-01, 11:17
Medlem
Sdhatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Varför är så många av er besatta av att tro att Raskens största följarbas är barn? Jag skulle tippa på att majoriteten av hans följarbas är 16-22, efter det 12-15 och efter det 23-30. Vafan ska en tolvåring och yngre ha o göra på hans kanal, (förutsatt att ungen inte lever med missbrukare). Barns vardag består av spel, lekar, godis, serier, filmer osv inte av missbruk, mordhot, politik, snus, alkohol, misär, familjeproblem, och droger mm. Har jag fel? Visst på hans livestreams kan det förekomma en yngre person här och där, men det har o göra med att dem vill ha uppmärksamhet från Rask, inte att dem vill ha ett intellektuellt samtal om varför subventioner av elcyklar är slöseri på skattepengar. Gå tillbaka och dra korrelationer mellan Rask och wt-kulturen istället, finns i alla fall ett humoristiskt värde i det. Förövrigt har han sålt en del merch innan, hans gamla logga sålde han upptryckt på tröjor och även en tröja med '' JätteSnällaKillarMc''.

Det är ju bara att kolla lite på chatten på nån av hans tiggarlive.
Kommentarer är 90% från barn
Citera
2019-02-01, 12:10
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TryhardPolice
Jag gjorde redan en analys av hans följare. Kolla längre bak i tråden, typ Oktober, 2018.
Citera
2019-02-01, 21:39
Medlem
Nu har han skaffat en ny Insta... Igen. Vad i helvete håller han på med?
Citera
2019-02-01, 23:29
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezzi
Nu har han skaffat en ny Insta... Igen. Vad i helvete håller han på med?
Länka då.
Citera
2019-02-02, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Länka då.
Här är hans nya Instagram https://instagram.com/rasksomfan?utm...d=7sq5mzas01vu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto