2025-03-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Falsk tillvitelse också.

Nja, tycker du verkligen det?

Knallröda långkalsonger utomhus på muppen skriker förargelseväckande beteende på lång väg.
Senast redigerad av LimboLife 2025-03-21 kl. 23:26.
Citera
2025-03-21, 23:23
Medlem
NFCs avatar
Fyfan, för en OG Rask-entusiast så är det med sorg som jag ser på Rasks videos idag. Det är så tydligt att den här nya lägenheten är så jävla temporärt och snart sitter han i skiten igen. Och då finns det inga alternativ kvar. Det här känns precis som i Lennart Bladh-äventyret, i slutet, typ 1-2 avsnitt före hans sista videos. Fyfan, det är så att man med oro ser fram emot nästa video från Rask. Den nya lägenheten känns inte som Rask alls. Han exploderar snart. Fyfan, snart smäller det.
Citera
2025-03-21, 23:23
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tjackbaronens ohälsosamma leverne börjar ta ut sin rätt. Han är ohälsan personifierad.

Dock ska han ha en eloge för att han läser kritiken här och har trimmat skägget så att det inte längre är snett. La du märke till det i senaste videon?
Citera
2025-03-21, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
44:58 Golven går att dra upp från golvet

Alltså han har spårat fullständigt nu, han har nu i princip beskrivit att nya lägenheten är totalförstörd, alltså precis allt är trasigt, golven, taket, tapeterna, fasaden, uteplatsen, eluttagen
Du menar den lägenheten som "Trobo har placerat honom i" (hans egna ord...)

För det första, prinsessan rask tillstår att han är inkompetent på i princip allt, för det andra, vad för taklampa tänker dom hänga i sovrummet som väger 10-15 kg? En kristallkrona?

För övrigt får rask exakt det han förtjänar, en mycket sopigare soclägenhet. Synd om barnen dock.
Citera
2025-03-21, 23:37
Medlem
Han begriper inte att när han tog över väggen i vardagsrummet så ärvde han även andra problem.

För att byta golvet i vardagsrummet så behöver väggen tas ned. Annars ärver han även skyldigheten återställa golv och ta ned vägg när han ska flytta ut.
Citera
2025-03-21, 23:41
Medlem
NFCs avatar
Senaste finns nu på MUPPEN FORTSÄTTER KLAGA PÅ RÅTTBOET!

STÖD INTE ALGORITMERNA, varje gång ni klickar på hans videos så ger det typ +30 minuter för han att kunna stå och runka
Citera
2025-03-21, 23:45
Medlem
42 minoter in och man vill bara ge gnällspiken en fet lavett. Du fick exakt det du ville ha din förbannade hemmafru.
Det gär inte att komma och böla om att "Trobo har placerat mig här!" För det har dom inte.
Du har placerat dig och barnen + kossan i en socialfallslägenhet som troligen bebotts av missbrukare. Och varför skulle det inte sluta så? Du vägrar ju att försörja din familj utan väljer att leka som den vuxna skitunge du är fast du är 35.

Att det är "skitäckligt överallt" där han bor ligger helt i linje med baronens personlighet, så det bör inte finnas något att klaga på där.

Han ska vara väldigt snäll med trobo, för det är den enda hyresvärd som någonsin kommer att ta i honom med tång, och det endast för att dom möjligen är tvugna i egenskap av kommunalt bolag. Utan Trobo är han rökt, man kan säga att Trobo äger hans beniga äääschle på sätt och vis.

Edit: Idioten fattar inte att han måste byta batteri i brandvarnaren, eller ska han ringa in Trobo för att göra det också?
Senast redigerad av Stallhagen 2025-03-22 kl. 00:06.
Citera
2025-03-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Jävlar, vad fan ska Trobo säga nu?

49:55

Rask: Fått betala för grejer som inte är i närheten av det vi flyttat in i

?? Vad menas?
Dom har inte flyttat in utan blivit "placerade" utav Trobo
Citera
2025-03-22, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Innan jag sett filmen kan jag sammanfatta åt er :
1. Det går BOKSTAVLIGEN lyfta golvet
2. Det är glipor i listerna
3. Trobo är dumma
4. Trappräcket är löst!!!!!
5. Lampan som väger 15kg måste upp så inte spindlar kan krypa ur hålet.
"I den nya lägenheten har man bara lagt vit färg över listerna", kallas för att måla.

"Jag kan inget om el", nä du kan ingenting om något förutom gamla rockband.

"Det känns selektivt", jobbigt när man inte kan blocka riktiga personer som tex Trobo. Du är hatad och det är det som visar sig när du inte kan blocka alla som inte håller med dig!
Citera
2025-03-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
42 minoter in och man vill bara ge gnällspiken en fet lavett. Du fick exakt det du ville ha din förbannade hemmafru.
Det gär inte att komma och böla om att "Trobo har placerat mig här!" För det har dom inte.
Du har placerat dig och barnen + kossan i en socialfallslägenhet som troligen bebotts av missbrukare. Och varför skulle det inte sluta så? Du vägrar ju att försörja din familj utan väljer att leka som den vuxna skitunge du är fast du är 35.

Att det är "skitäckligt överallt" där han bor ligger helt i linje med baronens personlighet, så det bör inte finnas något att klaga på där.

Han ska vara väldigt snäll med trobo, för det är den enda hyresvärd som någonsin kommer att ta i honom med tång, och det endast för att dom möjligen är tvugna i egenskap av kommunalt bolag. Utan Trobo är han rökt, man kan säga att Trobo äger hans beniga äääschle på sätt och vis.

Edit: Idioten fattar inte att han måste byta batteri i brandvarnaren, eller ska han ringa in Trobo för att göra det också?

Det var väl snarare som att Trobo till och med försökte "hindra" familjen att flytta in, det var ju ett väldigt gnäll och flera videor från Rasken om att de inte godtog hans dokument hit och dit innan de i princip säkert vart tvugna när Thereses stackars farsa fick kliva in som borgenär. Och nu när de faktiskt fick lägenheten trots allt, med tidigare inflytt (vilket antagligen kan förklara att vissa saker inte åtgärdats) så gnälla det som bara den på det. Hade Alexander eller Therese bara behagat be om att få se lägenheten när de var först i kön så hade de sett precis vad de skulle ge sig in på men de båda saknar ju tyvärr det förnuftet och då får man grisen i säcken.

Man kan ju bara beklaga Trobo som hamnat i sitsen att behöva ha med idioten att göra.
Citera
2025-03-22, 01:05
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Det har även förekommit bukkakeorgier där Rask och hans vänner turats om att spruta varandra i ansiktet. Troligtvis massor av knark inblandat där med.
Normala människor kommer inte ens på den idén.
Du, om någon någonsin sprutade mig i ansiktet så skulle jag ha ihjäl den personen samt varenda en i rummet, oavsett om dom i rummet är en hel skolklass med oskyldiga flyktingbarn. Jag är säker på att du fungerar likadant. Pervot Rask är ju sjukt jävla pervers, hans mamma måate ju skämmas men hon är nog perversast av dom alla, tänk dig, det är inte otänkbart att hon gilmar att bli extremt fistad i fittan du vet, typ köra in en hel jävla baseball i fittan, åååååh så jävla vidrigt
Citera
2025-03-22, 02:28
Medlem
TordesPungs avatar
Längesedan jag såg något av den här jäveln men kikade några sekunder tidigare ikväll och det är inte vackert. :/

Vet ni om han några nya anmälningar på sig, förtal eller liknande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in