2025-03-13, 16:17
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag hoppas snart att medvikt drar rasist kortet mot Rask som den iraniern han är. Skulle vara kul att se rask försöka försvara sig mot det.

Nej, jag tror och hoppas inte att Medvikt löjlar sig på den nivån. Han verkar vara en mycket vettig snubbe.
Citera
2025-03-13, 16:25
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu är han i ”full-on-Pattknullaren-mode” igen!

Tänk om han hade haft något vettigt att göra om dagarna istället för att sitta i en klädkammare utan ventilation och ringa Polisen för att han fått paket…

…under tiden springer Tessan runt och samlar ihop saker som kan säljas för att täcka upp för dubbla hyror och återställande av gamla lägenheten.

Livet som youtubekändis!

Ridå.
Citera
2025-03-13, 16:29
Medlem
GreenBatterys avatar
”Kritisera mig genom att göra en video istället!”

Men han svarar ju inte på det om man inte har minst lika många köpta följare som han har.
Lipa och sen stå inte för vad du säger.
Typiskt vår RunkBaron!

Ridå.
Citera
2025-03-13, 16:31
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Haha! Och stolpskottet Rask fortsätter ranta om det på son story direkt. Att han aldrig lär sig

Hahaha grannskapet måste verkligen vara nöjda med sin nya kändisgranne.

Borde snart vara dags för ett tillslag mot knarkbaronen med tanke på hur mycket narkotika han hanterar med både händer och fötter.
Citera
2025-03-13, 16:37
Medlem
Ser han inte konsekvenserna av sitt "kändisskap"?
Visst var det så att ngn spoofade massa meddelanden från Rask nummer till föräldrarna till hans tidigare handläggare på Trobo?
Lär ju inte snabbat på deras process att få ny lgh.

Nu kommer grannaena kolla snett på Rasken även vid nya bostaden.

Måste vara bätrre att ta ett jobb eftersom han tjänar mkt mer över tid på det?
Har han tänkt försöka försörja sig på Youtube hela liivet?
Citera
2025-03-13, 16:40
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
Hahaha grannskapet måste verkligen vara nöjda med sin nya kändisgranne.

Borde snart vara dags för ett tillslag mot knarkbaronen med tanke på hur mycket narkotika han hanterar med både händer och fötter.

Om Rask är smart nu så börjar han sälja var tredje knarkbrev vidare till hans gamla vapendragare från uppväxten som var fylld av kära minnen. Och som någon föreslog i hans dm - då kan han äntligen betala av Ts skulder!
Citera
2025-03-13, 16:42
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag hoppas snart att medvikt drar rasist kortet mot Rask som den iraniern han är. Skulle vara kul att se rask försöka försvara sig mot det.
Hans försvar skulle vara: behöver jag ens svaaara på det hääär? *Grimaserar och gör CP-ljud*
Citera
2025-03-13, 16:45
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Ser han inte konsekvenserna av sitt "kändisskap"?
Visst var det så att ngn spoofade massa meddelanden från Rask nummer till föräldrarna till hans tidigare handläggare på Trobo?
Lär ju inte snabbat på deras process att få ny lgh.

Nu kommer grannaena kolla snett på Rasken även vid nya bostaden.

Måste vara bätrre att ta ett jobb eftersom han tjänar mkt mer över tid på det?
Har han tänkt försöka försörja sig på Youtube hela liivet?

Ja, så hade en ansvarstagande, vuxen rimlig och normalbegåvad trebarnsfarsa resonerat. Baronen är dock en bekväm jättebebis som mer än gärna låter sin familj ta stryk för att få fortsätta leka runt på internet hela dagarna. Och det är därför han är så ogillad av folk som inte har LSS, utvecklingsstörning eller ”psykisk ohälsa”.
Citera
2025-03-13, 16:51
Medlem
2023-01-01s avatar
Vad säger han i sina rants? Nån med skärminspelning?
Citera
2025-03-13, 17:02
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Nej, jag tror och hoppas inte att Medvikt löjlar sig på den nivån. Han verkar vara en mycket vettig snubbe.
Jag är ändå av den bestämda uppfattningen att om det finns ett bra ret mot Rask ska retet retas! Men då får det ju vara ett bra ret som sagt, dvs att han faktiskt sagt något grövre så att han blir svettig över vad Pia och Eva-Lena ska tycka om detta. Men det tror jag inte att han har.

Oavsett är det ju precis såhär han skulle säga:
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Hans försvar skulle vara: behöver jag ens svaaara på det hääär? *Grimaserar och gör CP-ljud*
Citera
2025-03-13, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Vad säger han i sina rants? Nån med skärminspelning?

Oavsett vad Bajsbaronen säger i sina rants så är vad han verkligen behöver att bli örfilad stenhårt tills kinderna är svullna sol fotbollar. Rask har fått för lite stryk där är roten till alla problem.
Citera
2025-03-13, 18:23
Avstängd
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Jag är ändå av den bestämda uppfattningen att om det finns ett bra ret mot Rask ska retet retas! Men då får det ju vara ett bra ret som sagt, dvs att han faktiskt sagt något grövre så att han blir svettig över vad Pia och Eva-Lena ska tycka om detta. Men det tror jag inte att han har.

Oavsett är det ju precis såhär han skulle säga:

Ja, men den där hakkorstatueringen tycker jag allt man kan häckla han för.
Hur mycket han än vill påstå hur han har förändrats. Så är han fortfarande lika personlighetsstörd, om inte värre.

Jag skulle nog säga att KBT-terapin hos frivården, gjorde honom värre till och med. För som många vet, blir psykopater bara värre av terapi.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-03-13 kl. 18:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in