2025-06-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä, trots genomsnittliga tiderna på hans videos är ca 3 minuter. Man spolar fram 10 min i stöten. Tittar 17 sekunder. Sen fram 10 min till. Hans repertoar är ytterst begränsad.
Hoppar man fram 10 minter pratar han oftast om exakt samma sak och är inne på samma resonemang som en kvart innan.
Citera
2025-06-11, 21:37
Medlem
Hur hans trogna följare seriöst orkar sitta och lyssna på varje 60 minuters video är helt otroligt, det är bara totalt svammel och upprepande bara maler på om samma sak om och om igen sen typ snackar om samma sak 5 videos i rad
Citera
2025-06-11, 22:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Min åsikt att lägenheten var otroligt sliten och att dom fick en billig faktura för vad som skulle göras.
Med dom ungefärliga priserna jag kommer ihåg så hade det knappt täckt färgen för att måla om ett rum.

Stora kostnaden var städfirman pga städbaronen vägrade flyttstäda. Företag får inte dra av Rot, och då det säkert behövdes akutstäd för ny kund skulle flytta in därav priset.

Önskar att kukhuvudet har skickat fakturan till hyresgästföreningen, tänker att dom bestrider den men då dom inte har fullmakt kommer det inte gå.
Tror inte att dessa fakturor kommer att betalas på flera år
Jag undrar om det är skäl för uppsägning att inte betala 60k, att inte betala hyrorna är ju det och denna faktura är typ 5 hyror.

Fy fan vad dåligt med visningar, nu är slutet nära, ryck upp dig din jävla Bajsbaron, något drastiskt måste göras annars får du gå upp 0330 och dela ut tidningar hela sommaren.
Citera
2025-06-11, 22:11
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Jag är nyfiken på varför A Rask är ginger men ingen annan i hans släkt (?) som vi fått se…?
Alla gingers jag mött har haft minst en förälder som också varit det.
Eller vadå, skulle jag och min man (där varken vi eller våra föräldrar är gingers) kunna föda en ginger ihop?
Ulrika har varit riktigt lösläppt, Carls pappa kan vara vem fan som helst från Ystad till Kiruna.

Gissar att farsan är något parkbänksfyllo med Irländska gener från grannkommunen.
Citera
2025-06-11, 22:15
Medlem
GreenBatterys avatar
Men allvarligt 2628 visningar på 4 timmar?!

Nu får du fan ta dig i kragen, tvätta rent analkanalen ordentligt och spela in en banger som folk vill se Baron af Ollon!!
Citera
2025-06-11, 22:23
Medlem
Nazbols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Men allvarligt 2628 visningar på 4 timmar?!

Nu får du fan ta dig i kragen, tvätta rent analkanalen ordentligt och spela in en banger som folk vill se Baron af Ollon!!

Snart kommer ju medvikt ha fler views.
Citera
2025-06-11, 22:30
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jag undrar om det är skäl för uppsägning att inte betala 60k, att inte betala hyrorna är ju det och denna faktura är typ 5 hyror.

Fy fan vad dåligt med visningar, nu är slutet nära, ryck upp dig din jävla Bajsbaron, något drastiskt måste göras annars får du gå upp 0330 och dela ut tidningar hela sommaren.

Det är ju inte en.hyresskuld så skeptisk till det. Dock kommer det om skulden inte regleras göra det svårt för dem att hitta andra bostäder hos trobo.

Sen får man väl se om Trobo går med på avbetalningsplan eller vill ha allt på ett bräde.
Eftersom baronen varit så schysst mot Trobo hittills är de säkert motiverade att förenkla för honom.. inte som att han hängt ut dem inför 159k tittare och antytt att de anställda skickar ut dina barn för att filma honom i smyg satt gps puckar på hans bil och fan och hans moster.
Citera
2025-06-11, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Snart kommer ju medvikt ha fler views.
Kanske medvikts snart inte längre vill bidra med att ge luft åt så små och irrelevanta kanaler som Rask?
Citera
2025-06-11, 23:30
Kollade 30 sekunder på videon, vad i hela Borås händer?

En vuxen småbarnsfar?
Citera
2025-06-11, 23:37
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det är ju inte en.hyresskuld så skeptisk till det. Dock kommer det om skulden inte regleras göra det svårt för dem att hitta andra bostäder hos trobo.

Sen får man väl se om Trobo går med på avbetalningsplan eller vill ha allt på ett bräde.
Eftersom baronen varit så schysst mot Trobo hittills är de säkert motiverade att förenkla för honom.. inte som att han hängt ut dem inför 159k tittare och antytt att de anställda skickar ut dina barn för att filma honom i smyg satt gps puckar på hans bil och fan och hans moster.
Både vanvård och brottslig verksamhet är skäl för uppsägning, kanske startas det en utredning när Baronen blir dömd som återfallsförbrytare.

Att trobo låter detta kriminella avskum sitta och begå brottslig verksamhet som han tjänar pengar på samtidigt som han försummar sina barn är ingen bra look.

Rättegången kommer ge flera ringar på vattnet och det ser mycket mörkt ut i min kalla spåkula.
Citera
2025-06-11, 23:42
Medlem
Tortellis avatar
Snart måste följar antalet sjunka, Rask är desperat. Hörde ni att han pratade skit om flashback? Vi hade inga liv bla bla. Uppenbart att bajsmannen ljuger om allt och nu är det inte Chrippa längre utan skåningen. Snart osams med hela världen..
Citera
2025-06-11, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Snart måste följar antalet sjunka, Rask är desperat. Hörde ni att han pratade skit om flashback? Vi hade inga liv bla bla. Uppenbart att bajsmannen ljuger om allt och nu är det inte Chrippa längre utan skåningen. Snart osams med hela världen..
Det är ju uppenbart att både rask och anjo läser flashback även fast dom inte erkänner det. Dom går ju hand i hand dom där två och Rask kopierar ju precis allt som anjo gör. Gör anjo en video om någon så är rask kvickt efter.
Dom bestämde sig för att sluta med drama samtidigt och sen började dom samtidigt med drama igen. Det är en jäkla cirkus att titta på.

Jag tror rask hänger kvar på en skör tråd tack vare anjo. Men skulle anjo mot förmodan vända rask ryggen nu så skulle tasken sjunka som ett skepp fortare än han hinner tvätta analöppningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in