2025-03-03, 00:10
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kul också att det redan nu är för varmt i den lilla studion, tänk i sommar.

Det blir snabbt outhärdligt. En skrubb helt utan ventilation där dator och allt skit ska stå på. NU spelar jag bara ibland men datorn blir varm. Jag vet inte hur det är att rendera film men jag kan tänka mig att det drar en del processorkraft som gör datorn varm?

Men ändå, nu har han ju "egen studio" precis som förebilden Anjo och Jocke. Nästan samma kvalitet och allt
Citera
2025-03-03, 00:12
Det där med rökelser mot dåliga energier (i detta fallet Palo Santo)är rätt kul med tanke på att det första som skulle hända om det fungerade ens det minsta är att Alexander själv skulle försvinna direkt.
Citera
2025-03-03, 00:13
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Du kanske ska korrekturläsa lite innan du drar iväg svidande kritik mot folk. Eller fä, eftersom det handlar om Rask.

Jo kunde man gjorr, men orkade inte och ville få ur mig lite klutt som jag störde mig på
Citera
2025-03-03, 00:48
Medlem
Borka88s avatar
"Den där vita biten föll ut och nå stift" Elektriker Baronen..
Senast redigerad av Borka88 2025-03-03 kl. 00:56.
Citera
2025-03-03, 00:53
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Elektriker Baronen..

Ska bli kul att se när han överbelastar den enda sladden han dragit in i skrubben.

https://www.elektrikerstockholm.nu/h...an-koppla-ihop
Citera
2025-03-03, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Det blir snabbt outhärdligt. En skrubb helt utan ventilation där dator och allt skit ska stå på. NU spelar jag bara ibland men datorn blir varm. Jag vet inte hur det är att rendera film men jag kan tänka mig att det drar en del processorkraft som gör datorn varm?

Men ändå, nu har han ju "egen studio" precis som förebilden Anjo och Jocke. Nästan samma kvalitet och allt

Ja det får datorn att jobba, ofta kan man ställa in i renderingen om man vill köra cpu eller gpu baserat. Men oavsett så får datorn jobba!
Citera
2025-03-03, 01:08
Medlem
Har kvastskallen lyckats släcka halva Trosa än? Och miljonfrågan, har han målat om väggen där tvn uppenbarligen suttit?
Citera
2025-03-03, 01:34
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Har kvastskallen lyckats släcka halva Trosa än? Och miljonfrågan, har han målat om väggen där tvn uppenbarligen suttit?

Ja fan det missade jag i "Muppen visar upp råttboet". Det var i "sovrummet" va?
Citera
2025-03-03, 01:42
Medlem
Blir en härlig vecka oavsett för oss som gillar kååntent. Han lovade ju trotsallt att bråka med både Trobo och myndigheter. Låt oss njuta.
Citera
2025-03-03, 01:45
Medlem
Är ingen högoddsare om dumjäveln eldar upp hela nya bostaden pga att han absolut ska ha sitt "kontor" i en garderob och drar el dit likt en påtänd hackspett.

Skrubben har väl inte ens ventilation och samma sekund då han glömmer av sig och går ner på bottenvåningens "egna toalett" för att måla tånaglarna i sin narkotika-dimma så kommer ju det börja pyra i garderoben hans.

Dumskallen kan ju sen stå där nere med sitt värdelösa söndersniffade luktsinne och tro doften av brand kommer ifrån hans sketna rökelser. Har vi tur så hinner han ta upp mobilen och filma när hela alltet går upp i rök för att sen skicka in ännu ett klagomål till TroBo.
Citera
2025-03-03, 02:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Är ingen högoddsare om dumjäveln eldar upp hela nya bostaden pga att han absolut ska ha sitt "kontor" i en garderob och drar el dit likt en påtänd hackspett.

Skrubben har väl inte ens ventilation och samma sekund då han glömmer av sig och går ner på bottenvåningens "egna toalett" för att måla tånaglarna i sin narkotika-dimma så kommer ju det börja pyra i garderoben hans.

Dumskallen kan ju sen stå där nere med sitt värdelösa söndersniffade luktsinne och tro doften av brand kommer ifrån hans sketna rökelser. Har vi tur så hinner han ta upp mobilen och filma när hela alltet går upp i rök för att sen skicka in ännu ett klagomål till TroBo.
Noterade idag att han har ljus tända i rum han inte är i, det drar mycket i den där gamla lägenheten, det kan välta eller så kan det ligga en liten bit papper bredvid eller hans aceton som han tvättar bort nagellacket med sen är branden ett faktum.

Han har inget säkerhetstänk alls.

Hur varmt och skön tror ni skrubben kommer vara i högsommaren, 42 grader? Han kommer behöva ladda med många isflaskor att stoppa upp i ärschlet.
Citera
2025-03-03, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Noterade idag att han har ljus tända i rum han inte är i, det drar mycket i den där gamla lägenheten, det kan välta eller så kan det ligga en liten bit papper bredvid eller hans aceton som han tvättar bort nagellacket med sen är branden ett faktum.

Han har inget säkerhetstänk alls.

Hur varmt och skön tror ni skrubben kommer vara i högsommaren, 42 grader? Han kommer behöva ladda med många isflaskor att stoppa upp i ärschlet.

Vi får ju hoppas att alla levande ljus enbart är för content, inte att idioterna lever sådär 24/7.

Frugan är ju snäll som en ko men lika dum som en sten så hon lär ju inte förstå sig på farorna.
Rasken ska däremot vara jävligt tacksam över att ha gängat sig med Sörmlands näst dummaste kvinna (hon som gör content med Tessan, hon som varit med i filmen Strul, innehar förstaplatsen.

Ingen vill se dumskallarnas barn brinna inne så jag hoppas verkligen att Rasken tar till sig av trådens elsäkerhetstips, även om han tycker alla utom han själv är svinkorkade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in