Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Jo men det är ju ett helt sjukt tvångsskratt han ligger inne med. Det är så opersonligt och vedervärdigt!
Och ska jag vara ärlig. Så trodde jag att hans film igår var ett skämt. Jag menar, har man likt rask bölat, ringt tidningen ( trosabladet, men 2000 läsare?) Gjort oändligt med filmer om hur orättvist det är att dom ska behöva bo så trångt. För att sen kriga till sig ett nya bostad ( läs svärfar). Sen när han väl får ett kontrakt, på en bostad som tillhörde tessans kollega. Som dom kände jääääääättebra. Borde man inte åtminstone titta på det innan man skriver på?
Det är en egenskap som tillhör den falska masken "good-guy-baronen", men visst, när man vet vem han är på riktigt blir det bara konstlat och vedervärdigt, lite som hans personlighet.
Att bli helt lyrisk av ett hyreskontrakt sär svärfar som egentligen hatar honom har gått i god är så typiskt Baronen, att inte ens åka och kolla är stick i stäv med hans impulsiva person. Han gör ändå ingenting vettigt på dagarna och det är liksom några hundra meter från hans hem, varför inte bara ta en promenad över?
Denna nedgradering är helt och hållet hans egna fel men han kommer försöka lägga skulden på någon annan som vanligt då han inte är man nog att stå för sina misstag.
Besiktningsbaronen förnekar sig aldrig