2025-02-11, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Sista paketet tror jag kommer vara till lilla dottern. Eftersom det kommer skapa mycket reaktioner och känslor hos följarna.

Jag tror absolut en följare kan ha gjort detta för att jävlas. Men jag tycker också rask gör för stora grej av det. Vilken 10 åring öppnar ett paketet med en vakuum förpackad "godis" inlindad i kartong och äter den?
De flesta barn i den åldern hade ju visat föräldern. Om det inte är så att barnet är van att föräldern tar allt godis och annat barnet får?
Det yngsta barnet är väl den enda som skulle kunna äta pillret utan att tänka, men hon är för liten för att hämta posten, läsa och öppna vakuum förpackningar.
Kulorna var värre eftersom det kändes mer hotfullt.
Äldsta pojken är väl 13? Om jag var själv hemma, och jag råkade se att postbilen precis kom, hihi vad spännande att gå och hämta posten helt själv, att vara den första som får se posten! Jag vet för ett faktum att jag hämtat posten flera gånger som barn. Säkert yngre än 13. Dock väldigt sällan ensam hemma. Kanske om man själv är sjuk, och båda föräldrarna är på jobbet? Iallafall, jag anser att det är fullt möjligt att 13-åringen skulle kunna vara hemma själv, bestämma sig för att kolla i posten, sedan se ett paket adresserat till en själv, ja jag hade öppnat paketet direkt. Sedan är jag smart nog att identifiera att det är knark, även om jag inte har någon som helst kunskap eller erfarenhet av narkotika. Jag skulle ha varit den första i skolan som hade haft kontakt med en drog, fan vad coolt. Jag skulle lätt ha gjort det. Kanske till och med slicka på den för att smaka. Eller äta en bit av tabletten, eller ta hela tabletten, och resten av livet från det tillfället handlar till stor del om att inte ta sådana tabletter igen, trots om det kändes underbart och faktiskt var ganska häftigt...

Ja fan, riktigt lågt att det skickades till sonen, MEN, jag anser att Rask troligtvis ljuger om detta, för Postnord levererar inte på FREDAG och MÅNDAG! Alltså dom dagar som Rask påstått att paketen kom! Det kom ett sådant brev i fredags! Det kom ett till brev på måndagen! Postnord == utdelning varannan dag. Rask har försagt sig direkt!
Citera
2025-02-11, 19:57
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-01-01
Äldsta pojken är väl 13? Om jag var själv hemma, och jag råkade se att postbilen precis kom, hihi vad spännande att gå och hämta posten helt själv, att vara den första som får se posten! Jag vet för ett faktum att jag hämtat posten flera gånger som barn. Säkert yngre än 13. Dock väldigt sällan ensam hemma. Kanske om man själv är sjuk, och båda föräldrarna är på jobbet? Iallafall, jag anser att det är fullt möjligt att 13-åringen skulle kunna vara hemma själv, bestämma sig för att kolla i posten, sedan se ett paket adresserat till en själv, ja jag hade öppnat paketet direkt. Sedan är jag smart nog att identifiera att det är knark, även om jag inte har någon som helst kunskap eller erfarenhet av narkotika. Jag skulle ha varit den första i skolan som hade haft kontakt med en drog, fan vad coolt. Jag skulle lätt ha gjort det. Kanske till och med slicka på den för att smaka. Eller äta en bit av tabletten, eller ta hela tabletten, och resten av livet från det tillfället handlar till stor del om att inte ta sådana tabletter igen, trots om det kändes underbart och faktiskt var ganska häftigt...

Ja fan, riktigt lågt att det skickades till sonen, MEN, jag anser att Rask troligtvis ljuger om detta, för Postnord levererar inte på FREDAG och MÅNDAG! Alltså dom dagar som Rask påstått att paketen kom! Det kom ett sådant brev i fredags! Det kom ett till brev på måndagen! Postnord == utdelning varannan dag. Rask har försagt sig direkt!

Jag anser det vara helt omöjligt då baronpappan aldrig lämnar sin grotta, förutom för att just hämta posten.
Citera
2025-02-11, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Jag anser det vara helt omöjligt då baronpappan aldrig lämnar sin grotta, förutom för att just hämta posten.
!
Citera
2025-02-11, 20:03
Medlem
Facebacks avatar
Rask har tagit ut 3 månadslöner från sin förtjänst av Chrippa videorna så nu är han faktiskt en skattebetalare! Har han berättat det för er?
Citera
2025-02-11, 20:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ser ut som den andra videon om knarkbreven går sämre än den första. Känns ändå skönt att Baronens fulknep där han baitar om att det är så allvarligt inte verkar gå hem. För det är trots allt inte det. Tittarna ser att det bara är idioten som ringer upp polisen över att ha fått hem tämligen harmlösa droger på posten. Hade en unge fått i sig en hade det givetvis inte varit bra, men det hade inte varit en obehaglig upplevelse. Det hade varit en annan sak om det var fentanylplåster.

Nej, dessa grejer är inget substitut för Chrippa-hypen, inte på långa vägar.

YouTube-karrären rinner ur händerna på Den illaluktande högen med bajs.
Idioten valde fel knark, han skulle tagit crack eller heroin men då hade han förstås inte kunnat knarka upp det själv vilket var planen från första början

Narcissistbaronen är så jävla lättläst, fan vad jag garvade när han satt där i barnsängen och försökte uppvisa upprörda känslor.

Hoppas SOC utreder dessa fakeanmälningar, hur många gånger senaste året har han inte visat för oss vilken skitfarsa han är? Sprider porr på ungarnas morsa, skickar kukbilder och beställer nu knark. Vafan liksom
Citera
2025-02-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish

Förstå spänningen, att sitta där och trycka bakom gardinerna bara för att snabb som en vessla hämta posten.
Dagens stora höjdpunkt för honom!
Citera
2025-02-11, 20:09
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Förstå spänningen, att sitta där och trycka bakom gardinerna bara för att snabb som en vessla hämta posten.

Grannkärringen är exakt så, enda skillnaden är att hon varit chef för ett stort försäkringsbolag och levt ett berikat socialt liv och nu lever ensam, tråkigt nog.

Men jag vinkar glatt!
Citera
2025-02-11, 20:10
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riegert
Kolla på bilden och observera hur ingen av dem tittar på varandra, alla är fullt upptagna med att riva upp sina klappar.
Passar väl in på hans personlighet, självupptagen och mentalt omogen. Vet inte hur ni andra gör med paketutdelningen kring jul men många säkert de flesta delar ut öppnar inför andra så att de kan se vad och av vem de fått klappen.
Men nej inte Baron af skynke, han sliter av sig tröjan för att visa sina geggiga tatueringar, fågelbröstet och chipstuttarna.

Håller med om att det ser svinigt ut.

Det värsta är att han fortsatt verkar tycka det är coolt att vara så svinig som möjligt, det märker man när han drar upp gamla minnen i story-times. Hade det inte varit för att han har familj så hade han säkerligen ägnat sig åt stora svinerier än idag.
Citera
2025-02-11, 20:15
Medlem
Extremeflys avatar
Han lär väl bli misstänkt för narkotikabrott så fort man upptäcker dessa breven på posten
Citera
2025-02-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Han lär väl bli misstänkt för narkotikabrott så fort man upptäcker dessa breven på posten

Vem skulle upptäcka dom på posten egentligen? Skickas ju miljoner paket om året och ingen har tid att sitta där och klämma/lukta.

Det är bara Raset som är paranoid.
Citera
2025-02-11, 20:19
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det värsta är att han fortsatt verkar tycka det är coolt att vara så svinig som möjligt, det märker man när han drar upp gamla minnen i story-times. Hade det inte varit för att han har familj så hade han säkerligen ägnat sig åt stora svinerier än idag.

THIS!

Alla har gjort märklig heter i tonåren och som ung vuxen. Men en del av att mogna är att man ser tillbaka på dessa händelser med en mer eller mindre stor skämskudde. Kommer aldrig glömma den där lajven då Baronen sitter och skrockar åt när de sprutade ned varandra och någon däckad vän ställde de sig och pissade i ansiktet. När han får en rimlig och kritisk fråga är hans reaktion "dont you take my good times away bitch"

Fatta att jonglera den sidan av sig själv med en family first man och en mogen spirituell herre.

Usch, skönt att hans siffror faller som en sten så han förhoppningsvis snart är lika relevant som shoenice och den där överätande avokadon.
Citera
2025-02-11, 20:22
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Han verkar ju ha järnkoll på posten. Han vet med sig om Tessan har beställt något och sliter upp allt med lämpligaste lem. Han sitter där bakom gardinerna och rusar ut så fort postbilen dyker upp.

Men herregud vad han såg åldrad ut i senaste videon eller är det för att han använder frugans smink annars? Men helt utmärglad också.

Det vore inte speciellt trevligt för honom om Trobo gjorde en till flygande besiktning när han förvarar dessa piller hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in