Citat:
Äldsta pojken är väl 13? Om jag var själv hemma, och jag råkade se att postbilen precis kom, hihi vad spännande att gå och hämta posten helt själv, att vara den första som får se posten! Jag vet för ett faktum att jag hämtat posten flera gånger som barn. Säkert yngre än 13. Dock väldigt sällan ensam hemma. Kanske om man själv är sjuk, och båda föräldrarna är på jobbet? Iallafall, jag anser att det är fullt möjligt att 13-åringen skulle kunna vara hemma själv, bestämma sig för att kolla i posten, sedan se ett paket adresserat till en själv, ja jag hade öppnat paketet direkt. Sedan är jag smart nog att identifiera att det är knark, även om jag inte har någon som helst kunskap eller erfarenhet av narkotika. Jag skulle ha varit den första i skolan som hade haft kontakt med en drog, fan vad coolt. Jag skulle lätt ha gjort det. Kanske till och med slicka på den för att smaka. Eller äta en bit av tabletten, eller ta hela tabletten, och resten av livet från det tillfället handlar till stor del om att inte ta sådana tabletter igen, trots om det kändes underbart och faktiskt var ganska häftigt...
Sista paketet tror jag kommer vara till lilla dottern. Eftersom det kommer skapa mycket reaktioner och känslor hos följarna.
Jag tror absolut en följare kan ha gjort detta för att jävlas. Men jag tycker också rask gör för stora grej av det. Vilken 10 åring öppnar ett paketet med en vakuum förpackad "godis" inlindad i kartong och äter den?
De flesta barn i den åldern hade ju visat föräldern. Om det inte är så att barnet är van att föräldern tar allt godis och annat barnet får?
Det yngsta barnet är väl den enda som skulle kunna äta pillret utan att tänka, men hon är för liten för att hämta posten, läsa och öppna vakuum förpackningar.
Kulorna var värre eftersom det kändes mer hotfullt.
Jag tror absolut en följare kan ha gjort detta för att jävlas. Men jag tycker också rask gör för stora grej av det. Vilken 10 åring öppnar ett paketet med en vakuum förpackad "godis" inlindad i kartong och äter den?
De flesta barn i den åldern hade ju visat föräldern. Om det inte är så att barnet är van att föräldern tar allt godis och annat barnet får?
Det yngsta barnet är väl den enda som skulle kunna äta pillret utan att tänka, men hon är för liten för att hämta posten, läsa och öppna vakuum förpackningar.
Kulorna var värre eftersom det kändes mer hotfullt.
Ja fan, riktigt lågt att det skickades till sonen, MEN, jag anser att Rask troligtvis ljuger om detta, för Postnord levererar inte på FREDAG och MÅNDAG! Alltså dom dagar som Rask påstått att paketen kom! Det kom ett sådant brev i fredags! Det kom ett till brev på måndagen! Postnord == utdelning varannan dag. Rask har försagt sig direkt!