2025-02-02, 21:41
Medlem
Kickassfarsans avatar
Carl-Fredrik har alltså aldrig kunnat ta hand om sina barn, varken ekonomiskt eller emotionellt, vems fel är det? Jo, det är tydligen FÖLJARNAS 😂

Trist att se hur nollan nu drar in barnen för att ljuga framför kameran, man ser verkligen hur obekväm han är med situationen, bra att SOC utreder dessa skräpföräldrar, det finns ju uppenbara brister det ser tom ett barn för fan.
Citera
2025-02-02, 21:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Det är talande hur man utnyttjar den yngre sonen till detta och varför inte äldsta ville vara med är uppenbart.

Nej fy fan vilken hemsk video, stackars unge.

Men min oro är tydligen helt obefogad för det vet Rask, för han är den bästa pappa i världen

Något han inte nämner heller är ju att anledningen till att barnen har mat i magen och kläder på kroppen är främst pga Therese och Alf. Men även T föräldrar hjälper till ekonomiskt.

Jävla nolla man blir ju lack hur han sitter där och råljuger inför sin son för att försöka manipulera sina mongofans.
Citera
2025-02-02, 21:59
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
Hoppas du läser dessa sanningens ord ditt lilla äckel och börjar försörja din familj istället för att leka ”vit riddare” på nätet (vilket är din omskrivning för att mobba andra, ”Micke behöver hjääälp!”).
”Tas ifrån internet”, tja han begår ju inte brott på internet vilket faktiskt du gör.
”Hur kan detta pågå år efter år?”
Tja, kanske för att DET INTE ÄR OLAGLIGT, din dåre. Visa mig den paragrafen där Feet står att det han gör bryter mot svensk lag.
Dina barn kommer inte vilja ha med dig att göra i framtiden, de kommer ta avstånd på samma sätt som du gjort med Fredrik. Vad tänker du göra då?

”Pratar olämpligt mot tjejer”
Det känns som att varje gång Rask ska göra en ”analys” av någons klandervärda beteende så beskriver han saker han själv gör eller har gjort…
Exempel:
Pontus Rasmusson (låtsasgråter vid graven, lurar följare på pengar, använder cancer som lockbete).
Swish-bedragarparet (lurar folk att insamlingen skall gå till ett behjärtansvärt ändamål men tar pengarna själv).
Farsan (dessa meningar sammanfattar allt: ”han snyltar på farfars pengar!” ”Han kommer slösa arvet från farfar på dumheter!” ”Han chattar snuskigt med tjejer!” ”Han ljuger hela tiden!”)
Chrippa (skattefuskar, har skulder, är otrogen, är en dålig pappa)
Micke (anledningarna du skrev ovan).

Finns säkert många fler att fylla på med…
Jag kan inte annat än att hålla med dej. Han bör gå till en läkare och radera sina sociala medier. Synd att ingen kunde radera hans youtube
Citera
2025-02-02, 22:15
Medlem
MrsLibras avatar
Senaste videon är VIDRIG! Det är så fruktansvärt olämpligt av Rask att sitta och fråga ut sin son sådär. För att han själv är tydligt manisk efter orosanmälningarna. Detta kommer socialtjänsten INTE se så bra på tror jag. Pojken ber efter ett tag om att bara få 2 frågor till. Barn vill ju alltid ställa upp för sin förälder, skithög eller ej, och som tack för detta pepprar Rask på med 20 frågor till!! TOTALT frånkopplad i hur man lyssnar in sitt barn. Hela intervjun är idiotisk. Stackars barn säger jag bara. RASK: Detta är en klump i magen ni vuxna får axla. Ge fan i att älta detta med barnen för att lindra din egna ångest. Detta upprepande ser man konstant i dina videos. Och nej, jag tror inte du slår din fru. Men det finns andra sätt att vara olämplig på som förälder.
Ett exempel. Du vill väl hellre uppmuntra barnen att våga sova borta än att ärva din fobi? Ganska själviskt och hindrar deras utveckling om du frågar mig.
Citera
2025-02-02, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Senaste videon är VIDRIG! Det är så fruktansvärt olämpligt av Rask att sitta och fråga ut sin son sådär. För att han själv är tydligt manisk efter orosanmälningarna. Detta kommer socialtjänsten INTE se så bra på tror jag. Pojken ber efter ett tag om att bara få 2 frågor till. Barn vill ju alltid ställa upp för sin förälder, skithög eller ej, och som tack för detta pepprar Rask på med 20 frågor till!! TOTALT frånkopplad i hur man lyssnar in sitt barn. Hela intervjun är idiotisk. Stackars barn säger jag bara. RASK: Detta är en klump i magen ni vuxna får axla. Ge fan i att älta detta med barnen för att lindra din egna ångest. Detta upprepande ser man konstant i dina videos. Och nej, jag tror inte du slår din fru. Men det finns andra sätt att vara olämplig på som förälder.
Ett exempel. Du vill väl hellre uppmuntra barnen att våga sova borta än att ärva din fobi? Ganska själviskt och hindrar deras utveckling om du frågar mig.

Du har helt rätt i dina tankar. Rask överför sina egna problem till sina barn. Projicering.
Rasks föräldraskap kan, med all rätt, ifrågasättas här.
Citera
2025-02-02, 23:13
Medlem
knark-kungens avatar
Hur går en soc utredning till egentligen?

Man undrar ju varför dom fortsätter att utreda familjen om allting är så perfekt som kickasspappisch hävdar.

Tror ni dom kollar kanalen? Kan ju bara föreställa mig hur imponerade dom måste vara när Karl använder sitt barn för att misskreditera soc anmälan, känns ju inte alls konstlat.

Kul för sonen att behöva svara på videon med pappas tokiga påhitt när han gör familjens utredning till hela skolans business.

Lider verkligen med kidsen, han förstår verkligen inte vad han utsätter dom för, på han är en idiot både på EQ och IQ skalan.
Citera
2025-02-02, 23:38
Medlem
Tortellis avatar
Kvällens video!! Det är För jävla fult att ställa dessa frågor till sonen. Pressen på sonen blir enorm och dessutom ledande frågor som blir lojala svar. Det som Rask gör är bara det ett bevis hur osmart denna Rask är . Är det konstigt att Rask och fru blir SOC anmälda med den dåraktiga uppvisning på Youtube vecka efter vecka? Den livsstilen och beteende!! Nej klart det inte är.
Citera
2025-02-02, 23:46
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra

Lite väl svårt för barn i den åldern att formulera svar på frågor om vad soc handlar om, ja.
Citera
2025-02-02, 23:55
Medlem
Spritnotas avatar
Gav upp tagga alla som support Magmysmicke ska förtalsanmäla Rask. Lycka till, och ett mål man kan vinna då allt om Micke som Rask reagerar på är läckt på youtube smygfilmat från dms men först med Rasks videos fått exposure och ansikte på denna nivå.

Men snälla nej, Mickes mamma är mer trollad av trollen då hon på allvar tror 5-10 snygga magar (levande kvinnor) står i kö dejta Micke på hans villkor. Ni måste tänka lite framåt och hur Micke kommer berätta Rask är medlem i leverantörskompaniet inför en domstol och hur det är helt omöjligt.

Storasyster, nej. Har tagit avstånd

Ni måste få en åklagare fatta att det är allmänt åtal mot en återfallsförbrytare som Rask För ja, solklart. Men Micke kan självklart inte föra sin talan fritt.
Citera
2025-02-02, 23:56
Medlem
Luftiss avatar
Senaste videon är ett utmärkt exempel på varför han behöver soc-utredas. Vilken jävla shitshow.
Citera
2025-02-03, 00:42
Medlem
EranKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://youtu.be/_TLi1hKvUoY?si=4AQ1OHiHgzi4K6Vz

Så här beter sig alltså Mikael i kontakten med riktiga kvinnor. Han är så valpig att valfri tjej över 11 års ålder förefaller ha mer testo i kroppen än honom. Det är därav det grövsta förtalet att måla ut honom som farlig. Baronen har sett det här och vet det, men gör det ändå.

Det finns ingen risk att Mikael kröker ett hårstrå på någon. Det är min bestämda uppfattning.

Man kan kolla på hela deras konversation här haha. https://www.youtube.com/watch?v=qNiDqXkPw0Y&t=0s
Citera
2025-02-03, 00:51
Medlem
Deimos01s avatar
Mår rask bra? Har han fått en psykos? Senaste videon var ju totalt jävla galen. Vad fan tänkte han på när han spelade in och laddade upp den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in