2025-02-11, 20:25
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
THIS!

Alla har gjort märklig heter i tonåren och som ung vuxen. Men en del av att mogna är att man ser tillbaka på dessa händelser med en mer eller mindre stor skämskudde. Kommer aldrig glömma den där lajven då Baronen sitter och skrockar åt när de sprutade ned varandra och någon däckad vän ställde de sig och pissade i ansiktet. När han får en rimlig och kritisk fråga är hans reaktion "dont you take my good times away bitch"

Fatta att jonglera den sidan av sig själv med en family first man och en mogen spirituell herre.

Usch, skönt att hans siffror faller som en sten så han förhoppningsvis snart är lika relevant som shoenice och den där överätande avokadon.

Inte för att jag någonsin i någon period av mitt liv hade kunnat göra de saker Baronen skryter om, men hade man levt ett sådant dräggigt liv så hade man fan inte sett det som sina "glansdagar". Vet inte ens om jag hade berättat om det alls.
Citera
2025-02-11, 20:40
Har ni tänkt på att när XTC-Baronen fejkgråter blir hans grismun ännu grismunnigare? Den fula fan.
Citera
2025-02-11, 20:43
Medlem
Tortellis avatar
En seriös fågel har viskat i mitt öra som säger att Rask är ute efter att få skyddad id eller Sekretess som det numera heter. Och då försöker Rask att bygga upp något för att ha en anledning att söka Sekretess och det ska dessutom vara i samband med flytt. Och vem ska snart flytta? Jag kan inte garantera att fågeln som viskat är 100% trovärdig, men han har ingen anledning att ljuga för mig..
Citera
2025-02-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Han verkar ju ha järnkoll på posten. Han vet med sig om Tessan har beställt något och sliter upp allt med lämpligaste lem. Han sitter där bakom gardinerna och rusar ut så fort postbilen dyker upp.

Men herregud vad han såg åldrad ut i senaste videon eller är det för att han använder frugans smink annars? Men helt utmärglad också.

Det vore inte speciellt trevligt för honom om Trobo gjorde en till flygande besiktning när han förvarar dessa piller hemma.

Förhoppningsvis så gömmer han knarket såpass bra att han inte ens själv hittar det när suget faller på.
Han lät ju jätte entusiastisk när polisen pratade om just gömställen så barnen inte hittar. Just detta kan han, att gömma knarket i en liten bostad där många bor.
Killen har ju haft hela livet på sig att tänka då han aldrig haft ett jobb.
Citera
2025-02-11, 20:50
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Inte för att jag någonsin i någon period av mitt liv hade kunnat göra de saker Baronen skryter om, men hade man levt ett sådant dräggigt liv så hade man fan inte sett det som sina "glansdagar". Vet inte ens om jag hade berättat om det alls.

Jag hade en relativt normal uppväxt. INGET av det jag gjorde eller som hände mig var i närheten av de organiseerade ÖVERGREPP som Baronen med vänner sysslade med,
Var någon podcast med Anjo och hans fru där de pratade om att det är väl inte konstigt att Baronen var som han var han var ju punkare. Newsflash, det var jag och många med mig med och man såg inte nådigt på den sortens beteende. Det här var inget uttryck för någon punkighet det var vidriga killar som saknade moralisk kompass och förmåga att respektera gränser. TVI!
Citera
2025-02-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
En seriös fågel har viskat i mitt öra som säger att Rask är ute efter att få skyddad id eller Sekretess som det numera heter. Och då försöker Rask att bygga upp något för att ha en anledning att söka Sekretess och det ska dessutom vara i samband med flytt. Och vem ska snart flytta? Jag kan inte garantera att fågeln som viskat är 100% trovärdig, men han har ingen anledning att ljuga för mig..
Sekretess? Alla vet ju redan om deras nya adress. Något arbete har han inte att gå till så en sådan uppgift finns inte att sekretessbelägga (lite lustigt är det)
Citera
2025-02-11, 21:01
Medlem
Rask verkar vara shadowbannad igen 😅
Citera
2025-02-11, 21:07
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Rask verkar vara shadowbannad igen 😅

Söker på "Rask" på Youtube. Men hans kanal dyker upp som vanligt. Hur menar du att han är shadowbannad?
Citera
2025-02-11, 21:09
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Söker på "Rask" på Youtube. Men hans kanal dyker upp som vanligt. Hur menar du att han är shadowbannad?

Shadowbannad från arbetsmarknaden.
Citera
2025-02-11, 21:10
Tänk er att komma hem från ett hårt arbetspass med förhoppning om att man ska få en middag så möts man av 5 svettiga räkor och några vitlöksbröd.
Citera
2025-02-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi

Söker jag på Bajsmannen kommer videor från honom upp. Men inte en länk till själva kanalen. Söker jag på någon annan, t.ex Chrippa, kommer hans kanal som första träff, därefter massa videor i flödet
Citera
2025-02-11, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Tänk er att komma hem från ett hårt arbetspass med förhoppning om att man ska få en middag så möts man av 5 svettiga räkor och några vitlöksbröd.
Är det något som sprids på Instagram? En torr jävla macka med 5 räker??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in