2025-02-17, 18:36
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Hahaha, tack för gapflabbet. Ja, alltså AMG:n hade jag velat provsitta i och få en bild tagen på när jag gör det.

Ingen fara!

Jag försöker få TeamOddifat att köpa den och de är väldigt positiva men priset är fortfarande för högt. De är inte så stora det är värt offra 900k minst på content eftersom de inte vill göra våld på sitt varumärke och MÅSTE rusta upp en trafikfara till "du kan köra punkt A till B".
Citera
2025-02-17, 18:43
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Min poäng var jag gjorde en okulär besiktning från foton och vet en del om musikinstrument. Klart den kan vara värd 200 eller 500 eller 1000 men om du använder isopropanol på en gitarr kommer det inte gynna hur den låter.

Poängen med att köpa en äckligt trashad gitarr brukar vara att skit som svett, piss, färg, smuts och blod den absorberat är att är det från en kändis höjer det värdet som samlarobjekt. Men en random som pissar ner och spyr och låter den ligga på rygg så halsen blir sned sänker värdet pga den slutar uppfylla funktionsduglighet som gitarr att spela på jämfört med motsvarande exemplar.
Hur påverkas ljudet av att man tvättar lacken med iso?
Citera
2025-02-17, 18:53
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Hahaha, tack för gapflabbet. Ja, alltså AMG:n hade jag velat provsitta i och få en bild tagen på när jag gör det.

Ingen fara!

Självklart ska pälsjacka och solbrillor bäras.
Och en fet cigarr i käften.
Citera
2025-02-17, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag försöker få TeamOddifat att köpa den och de är väldigt positiva men priset är fortfarande för högt. De är inte så stora det är värt offra 900k minst på content eftersom de inte vill göra våld på sitt varumärke och MÅSTE rusta upp en trafikfara till "du kan köra punkt A till B".

De lovade till och med att göra det typ 2023 om något klipp fick ett visst antal likes på TikTok. Vet inte varför de inte gjorde det dock. Hade varit väldigt kul att se dem gå igenom bilen. Vilka guldgrabbar förövrigt. Deras videor om Baronen och bilen är kanske den bästa bränningen av idioten någonsin.

EDIT

https://vm.tiktok.com/ZNd19N7F4/
Citera
2025-02-17, 19:03
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
De lovade till och med att göra det typ 2023 om något klipp fick ett visst antal likes på TikTok. Vet inte varför de inte gjorde det dock. Hade varit väldigt kul att se dem gå igenom bilen. Vilka guldgrabbar förövrigt. Deras videor om Baronen och bilen är kanske den bästa bränningen av idioten någonsin.

EDIT

https://vm.tiktok.com/ZNd19N7F4/

De har säkert mycket viktigare saker att gå igenom än något som har att göra med Rasken. Rask är en stolle man snackar om på fikarasterna och skrattar åt. Så man får ha förståelse för varför de inte tagit upp det om Baronen.
Citera
2025-02-17, 19:22
Medlem
Tortellis avatar
Alltså senaste videon. Rask är på upphällning, menar att det lyser igenom hur urbota korkad den mannen är. Jag Jag Jag. Det är lyteskomik rakt igenom. Trosas invånare har något att prata om. En video ikväll! Vad tror ni?
Citera
2025-02-17, 19:25
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Varför i helvete är han ALLTID sjuk? I alla jävla år är han sjuk MINST en gång i månaden. Det är inte normalt eller okej, det är ju någonting som gör så det är såhär och det är ärligt synd om barnen. Jo jag förstår små barn har mycket bakterier och skit men seriöst? Hur många gånger har han varit sjuk detta år? 3 gånger?
Tror att det är någon form av tics och ibland ett sätta att avleda/manipulera genom att hosta. T.ex. i klippen där han bortförklarar sig gällande otroheten så försöker han avleda hela tiden. Men sen är han ju nog genuint sjuk, både fysiskt och psykiskt ofta.
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
De är psykiskt misshandel ärligt, hon gör sitt jobb och bara för att hon kanske gjorde ett misstag att säga att det inte finns blå ecstacy så ska hon inte bli uthängt som helt störd i 40 minuter. Usch vad jag hade helt och hållet skitit i att ens fortsätta med denna ”undersökning”. Denna man har ALDRIG alltså ALDRIG haft ett jobb eller gått en utbildning. Han har ingen vetande kunskap om något jämfört med en annan vuxen man och han ska snacka om att förundersökningsledaren är tappad?
Håller med! Han är verkligen provocerande! Mardröm för alla att ha med honom att göra, inklusive hans fru..
Citera
2025-02-17, 19:27
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Dagsfärskt från Magmunken som ryter från mot Rask, säger åt honom att skaffa ett jobb
https://www.youtube.com/watch?v=Zq5nIp5_Avk

Där fick han vad han förtjänade!
Haha sjukt att bli ägd av Magmysaren!
Citera
2025-02-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Det blir en ny video ikväll enligt säkra källor, paniken i kojan över antalet visningar ökar timme för timme.
Senaste videon har fler dislikes än likes.
Om jag var Baronen hade jag lagt ner o skaffat mig ett jobb!
Citera
2025-02-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror de till slut kommer att skicka en patrull, som han beter sig så kommer de nog göra en hälsocheck för att kontrollera att han inte utgör en fara för sin familj och övrig omgivning.
Att han inte är intagen för pissprov är ju en gåta. Men, om han är så känd hemma i byn så är det ju möjligt att han kvalar in som en av stollarna som konstant ringer och rapporterar om chemtrails, strålning, spionkameror och giftiga kemikalier i dricksvattnet. TI kallas dom. Targeted Individuals. Jag ser en hel del likheter. Tänk om man fick sitta som en fluga på väggen när polisen äntligen fått lägga på luren i örat på honom, och gå för att prata med kollegorna om det sminkade dumhuvudet som har fått en ny jävla idé om att vara utsatt.
Citera
2025-02-17, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Det blir en ny video ikväll enligt säkra källor, paniken i kojan över antalet visningar ökar timme för timme.

Nästa förtalsvideo ut nu, är det Rask som går ut på instagram när det är ny video eller vem är det som läcker att nya videos är på gång
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-17 kl. 20:17.
Citera
2025-02-17, 20:19
Medlem
Ny video från den illaluktande Bajshögen. Nu börjar han ge sig på Lokal igen. Det är en enda stor cirkelrunk hemma i skokartongen!

https://old.bitchute.com/video/UcsHR3rfpFCc/

https://rr2---sn-mapo3cq-q5jl.google...STA%20HYCKLARE!

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Nästa förtalsvideo ut nu, är det Rask som går ut på instagram när det är ny video eller vem är det som läcker att nya videos är på gång

Han sade faktiskt att han skulle släppa en redan igår så att!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in