2024-11-23, 20:27
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Det är bara att Baronen erkänner vilken sopa han är. 10 år och han har bara lyckats förvärra situationen. Hur kan han inte inse att han är problemet?

Jag värnar om rasks yttrandefrihet men noterade att han genom oaktsamhet hetsar sina följare att massringa handläggare på trobo och pressa dem till att låta samhällsmedborgaren carl Fredrik alexander rask kringå de regler dom gäller för alla andra. I samma video svamlar baronen om att utdela en dödsstöt mot trobo.

Nu känns det visserligen inte som att de anställda på trobo sitter och grinar i sina tjänstebilar. Det är mer rasks modus (minus tjänstebil)

Men jag tyckte ändå det var rimligt att skicka en skärmdump med hotet och bifoga video med timestamp. Om inte annat så för att inte relationen mellan trobo och kickassfarsan försämras så till dem grad att det negativt påverkar hans barn.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-11-23 kl. 20:28. Anledning: Stavfel
Citera
2024-11-23, 20:31
Avstängd
granny-pantiess avatar
Äntligen kan jag skriva något positivt om Trosas värsta WT-par.

Kojan är borta och omvandlad till ett eget rum för lilltjejen.

Herr och fru WT och flyttat in sin säng till vardagsrummet och ska sova där.

Pojkarna delar fortsatt rum..

Källa: Fru WT's IG
Citera
2024-11-23, 20:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties

Äntligen lite medkänsla till barnen, men vart ska nu den stora kreatören sitta och skrika?

Måste ju vara sjukt trångt med både säng och soffa i vardagsrummet, lite som ett flyktingläger kan jag tänka mig.
Citera
2024-11-23, 20:33
Medlem
Citat:

Oj spännande! Han har alltså insett att familjen blir kvar i skokartongen ett tag till och är villig att ge upp sin koja för barnens skull!
Citera
2024-11-23, 20:34
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Jag värnar om rasks yttrandefrihet men noterade att han genom oaktsamhet hetsar sina följare att massringa handläggare på trobo och pressa dem till att låta samhällsmedborgaren carl Fredrik alexander rask kringå de regler dom gäller för alla andra. I samma video svamlar baronen om att utdela en dödsstöt mot trobo.

Nu känns det visserligen inte som att de anställda på trobo sitter och grinar i sina tjänstebilar. Det är mer rasks modus (minus tjänstebil)

Men jag tyckte ändå det var rimligt att skicka en skärmdump med hotet och bifoga video med timestamp. Om inte annat så för att inte relationen mellan trobo och kickassfarsan försämras så till dem grad att det negativt påverkar hans barn.

När skedde detta?

Var finns videon och skärmdump?
Citera
2024-11-23, 20:37
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
När skedde detta?

Var finns videon och skärmdump?

Här är videon, https://www.youtube.com/watch?v=g4gJvzl07IU&t=1274s

Om du kollar på senaste kommentarer är det en följare som uppger sig kontaktat Trobo för att för rask räkning kräva tillbaka pengar för elkostnaden.
Citera
2024-11-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Äntligen lite medkänsla till barnen, men vart ska nu den stora kreatören sitta och skrika?

Måste ju vara sjukt trångt med både säng och soffa i vardagsrummet, lite som ett flyktingläger kan jag tänka mig.

Det blir nog nya lakan i taket och göra en "koja" runt sängens nya plats i vardagsrummet
Citera
2024-11-23, 20:38
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Oj spännande! Han har alltså insett att familjen blir kvar i skokartongen ett tag till och är villig att ge upp sin koja för barnens skull!

Den naturliga följdfrågan blir ju om GAD-Barnonen accepterat att de måste packa upp flyttlådorna nu istället för att be universum lösa situationen åt honom?
Citera
2024-11-23, 20:41
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Det blir nog nya lakan i taket och göra en "koja" runt sängens nya plats i vardagsrummet
Åh nej inte ännu en koja.

Han måste sluta gömma sig därinne och ta livet i ballarna.
Citera
2024-11-23, 20:45
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Fan vad lågt ner Rask är som en parasit, inte bara på sin närhet men också i sina videos. Han tjänar pengar på att sitta och i stort sett titta på Anjos video och återupprepar det som sägs i videon. Är såklart av en anledning har snittar på 30k jämfört med Anjo. Såklart är båda två högar med skit men Anjo lägger iallafall mer tid och arbete på sina videos. Rask sitter bara i kojan och hit rec när han sitter och spyr ut skit

Så är det med samtliga andra i "sekten" jag håller inte med dem, men de KAN vara humoristiska, de KAN researcha ett ämne. De KAN uppvisa fingertoppskänsla. Rask har ju ingen av dessa egenskaper.

Det är så otroligt tydligt att Rask till följd av uppväxt har en självbild som är i direkt kollision med verkligheten. Nej, han är inte vältalig, nej han besitter inte något intellekt att tala om. Det han besitter är tid, tid att sitta framför en skärm i en parasocialrelation med följare i en ekokammare. Där han inte ifrågasätts och därmed blir det rundgång i Rasks skalle.

Crippa är absolut ett svin samma med julia och Linnea. Men deras svineri tvättar inte bort Rasks.
Citera
2024-11-23, 20:52
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Här är videon, https://www.youtube.com/watch?v=g4gJvzl07IU&t=1274s

Om du kollar på senaste kommentarer är det en följare som uppger sig kontaktat Trobo för att för rask räkning kräva tillbaka pengar för elkostnaden.

Tackar så mycket!

Kan du återge vad som stod i din skärmdump?

Han är ju så snabb med att radera kommentarer.
Citera
2024-11-23, 20:54
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Tackar så mycket!

Kan du återge vad som stod i din skärmdump?

Han är ju så snabb med att radera kommentarer.

kommentaren ligger kvar, kommer inte belysa den ytterligare här då min förhoppning är att Skov-baronen är high on life och inte vinterstädar kommentarsfältet i det närmsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in