idag ser jag på "FIXAR CV OCH SÖKER ARBETEN! - RASK REUPLOAD" av HardenSiff på Bitchute. även i denna video så har vi banger efter banger.
Rask har lite försnack i sin video om ingenting och att han idag ska skriva CV, sedan klipper kameran till när Rask har klätt på sig och sitter vid datorn, så försäger han sig direkt: "
Godmorgon hörrni, klockan är
13:22"
sedan snackar han om allt och ingenting, om hur mycket han hatar människorna som han arbetat tillsammans med på en riktig arbetsplats osv, men sedan skrider han faktiskt till verket och ska "fixa CV". han stänger av kameran och sedan är han strax tillbaka igen, "hörrni!", och berättar att klockan nu är typ 15:30. jaså, ja jag blir ju lite imponerad om du suttit och faktiskt gjort något i 2h, det vore första gången. sedan börjar idioten snacka om att han använt typ "fixa-ditt-cv-gratis.se", han har för fan använt något jävla internetverktyg för att skapa cvet! haha ja då var vi tillbaka på normal nivå tänkte jag, sedan säger han "va?! kostar 219 kroner att få det här cvet nu?!", "ämen, det stod ju gratis men så kostar det ändå!", och så kommer knockouten "aja, det får det vara värt för jag kan inte göra om allt detta på en annan sida" ASG!!!!
"göra om allt detta"? det måste ju ta 5 minuter att i Notepad skriva ner dina kvalifikationer! åååh ja då var det dags att glo på nästa video, lämplig titel: "Vad hände med jobbet och socanmälan - Rask reupload", av HardenSiff. näää va, sket det sig med jobb? även fast du i förra videon stoltserade med att du precis upptäckt att hemarbete är en grej och du nu äntligen kan söka konventionella jobb för du slipper lida av din sociala fobi, som bara uppenbarar sig vid jobbiga tillfällen. vilken skräll att vi 3 år senare sitter kvar i exakt samma situation, om inte ännu värre.
HardenSiff, skål!