Citat:
Ursprungligen postat av
LimboLife
Exakt så!
Tom en av hans trogna följare som donerade en tusenlapp blev blockerad när han frågade om varför ingen avbetalning på Therese skulder gjorts.
Både Anjo och Rask blockerar det som de tolkar som kritik.
Märkligt att allt de nu hävdar yttrandefrihet angående Anjos stora blunder.
Han kan konsten att vårda sina kundrelationer han.
(Följarna är ju hans kunder).
Citat:
Ursprungligen postat av
LimboLife
Nu kommer det strax en ny video. Han ska bara ladda upp den.
Tydligen ska han få till en analys ur ett psykologiskt perspektiv av Jockes familj.
Så, en vuxen medelålders man ska, istället för att försörja eller umgås med sin egen familj, ”analysera” en annan medelålders man och hans familj? En man som han dessutom inte ens känner (nej, en chattgrupp är inte att ”känna någon”).
Alltså, läs den där meningen jag precis skrev och låt det sjunka in…
Citat:
Ursprungligen postat av
Djungelskribenten
Kommer ni ihåg när Baronen hade dumpen-psykos och trodde att Sara & Patrik typ skulle bli hans bästisar? Det var tider det
En person som skryter om att han kört upp dildos i sin sovande polare, pissat på en däckad tjej och vält en bajamaja med en tant inuti.
Perfekt talesperson för sidan.
Men alla vet vi ju varför han ville vara med, han såg framför sig hur han skulle ta över hela konfrontationen, ställa sig och läsa upp allt snusk gubben skrivit med en hög och hånfull röst, skratta och mysa medan gubben får tårar i ögonen och snyftandes ber dem att inte publicera, och avsluta allt med att säga:
”Du ska SKÄMMAS! Snart finns det här ute så din fru och barn kan se vilket SVIN du är, så går det när man är impulsiv och inte tänker efter före!”
Jag kan verkligen se det framför mig.
Nu är väl barnen tillbaka i skolan efter jullovet.
Här är en konversation jag fabulerat som jag kan tänka mig utspelar sig på skolgården:
E:s klasskompis:
- När jag får min nästa månadspeng ska jag köpa
*insert senaste coola spelet bland kids idag här* ! (Har inte koll).
E:
- Va? Vad är det för nåt?
- Vet du inte det?

Det är ju nyaste spelet från EA Games!
- Nej, men jag menar vad är ”månadspeng” för något?