2025-01-09, 22:39
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är underförstått att vi gör, varken Rask eller Therese är lämpliga som föräldrar, det har dom bevisat tillräckligt med gånger.

Nu har tydligen T gått och varit otrogen också som ett svar på Rasks otrohet, av respekt till henne och barnen har jag retuscherat men alla fattar ju vem det är.

https://ibb.co/b7wb9PK

Nu hoppas jag SOC startar en grundlig utredning, det här är barnmisshandel och det dom varit med I år kan utan tvekan ge dom PTSD för livet.

Fattar inte varför dom bara inte skiljer sig ärligt talat.
Vem har hon skickat det där till? Har hon också börjat skicka nudes till Chrippa? Eller är det den där arabkollegan igen?
Citera
2025-01-09, 22:44
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
I sin lipvideo(en av dom) så benämnde han patienterna på akutpsyk "Idioter". Fin kille det där.

Klassiker i repris: (FB) Starta företag, HUR?

Det festligaste är att korrigerar man åldern så stämmer de inledande raderna fortfarande när han nu nästan är 40 och har tre barn. Vilken idiot och ärkeförlorare.

Endast för att du är alldeles för dum för att veta hur man gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Du slår verkligen rekord i smarta kommentarer.

Var vänlig och utveckla exakt vad som är falskt eller felaktigt i inlägget ovan som du citerade!

Citat:

Men vad fan? Jaja, om nån vill baka vet vi var det finns ett par halvfulla mjölpåsar.

Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Familjen har blivit erbjudna en större lägenhet på över 100 kvadrat, en fyra "ombyggd till en femma", alla kommer få egna rum. Hyresvärden är inte en privatperson som kan manipuleras av Flashback, eller rentav är en Flashbackare själv, utan uthyraren är Trobo själva.

Och hur fan ska dom finansiera den? Bostadsbidragsbaronen ftw.
Senast redigerad av Lailatjej 2025-01-09 kl. 22:53.
Citera
2025-01-09, 22:45
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Vem har hon skickat det där till? Har hon också börjat skicka nudes till Chrippa? Eller är det den där arabkollegan igen?
Jag fick det av personen hon skickat till, dom har tydligen haft en grej och knullat sen i somras, kul för henne att hon får lite riktig stock och inte bara den där högst mediokra smalkuken
Citera
2025-01-09, 22:48
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Jag fick det av personen hon skickat till, dom har tydligen haft en grej och knullat sen i somras, kul för henne att hon får lite riktig stock och inte bara den där högst mediokra smalkuken
Om man saknar moral, och smak, så är hon nog ganska lätt att snärja. Särskilt efter senaste året.

Jag känner ju dig, och du känner mig, vi alla känner igen varandra sedan flera år tillbaka. Minns ni att vi tamejfan varenda år har sagt att skitstekaren nu måste satt sin sista potatis och han agerat värre än någonsin? Sedan kommer nästa år och spårar ännu mer! Vi alla har listan i våra huvuden över hans bravader så jag orkar inte skriva ner den ännu en gång men herreguuud!

Helt rätt av dig T! Slå tillbaka! Visa att du inte är en mes som låter dig misshandlas hur som helst.
Citera
2025-01-09, 23:18
Medlem
Dopys avatar
Hur vet rask att personen före honom är ensamstående?
Har Trobo gett ut privat information om den andra sökande? (Inte troligt)
Har rask hackat Trobos databas? (Inte troligt)

Nu var det ett par år sen jag senast sökte lägenhet. Men jag fick fan ingen information om vilka andra som sökt samma lägenhet.

Personen kanske är ensamstående = inga barn, men har sina föräldrar och morföräldrar boende hos sig?
Personen kanske har ett jobb eller hobby som kräver många olika rum?
Citera
2025-01-09, 23:20
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Det är underförstått att vi gör, varken Rask eller Therese är lämpliga som föräldrar, det har dom bevisat tillräckligt med gånger.

Nu har tydligen T gått och varit otrogen också som ett svar på Rasks otrohet, av respekt till henne och barnen har jag retuscherat men alla fattar ju vem det är.

Nu hoppas jag SOC startar en grundlig utredning, det här är barnmisshandel och det dom varit med I år kan utan tvekan ge dom PTSD för livet.

Fattar inte varför dom bara inte skiljer sig ärligt talat.

De gillar att leva i lögnen om ett lyckligt äktenskap. Vilken jävla soppa det här är, det är ju inte ens roligt längre...
Citera
2025-01-09, 23:22
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Hur vet rask att personen före honom är ensamstående?
Har Trobo gett ut privat information om den andra sökande? (Inte troligt)
Har rask hackat Trobos databas? (Inte troligt)

Nu var det ett par år sen jag senast sökte lägenhet. Men jag fick fan ingen information om vilka andra som sökt samma lägenhet.

Personen kanske är ensamstående = inga barn, men har sina föräldrar och morföräldrar boende hos sig?
Personen kanske har ett jobb eller hobby som kräver många olika rum?

Han säger i videon att Therese känner nuvarande hyresgäst, så det är troligen den vägen infon kommit - om det nu inte är ytterligare lögner från hans sida, vilket är det troligaste.
Citera
2025-01-09, 23:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Han säger i videon att Therese känner nuvarande hyresgäst, så det är troligen den vägen infon kommit - om det nu inte är ytterligare lögner från hans sida, vilket är det troligaste.
Brukar folk berätta om sin privata situation när dem kollar på lägenhet?
Jag har nästan alltid varit själv vid lägenhetsvisning. Men det betyder ju inte att jag bor själv.
Så kanske ser kul ut när jag ensam kommer och kollat på 4-5 rums lägenheter.
Citera
2025-01-09, 23:28
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Var vänlig och utveckla exakt vad som är falskt eller felaktigt i inlägget ovan som du citerade!

Men vad fan? Jaja, om nån vill baka vet vi var det finns ett par halvfulla mjölpåsar.

Och hur fan ska dom finansiera den? Bostadsbidragsbaronen ftw.
Det är lyteskomik att följa familjen Rask. Ett underhållningsvärde av högsta rang. Men jag tycker ändå att SOC borde göra en genomgång, en ordentlig orosutredning. Är verkligen Rask och Tessan lämpliga föräldrar? Nu är det Tessans tur att visa hud. Är det här verkligen bra för dom 3 barnen! Jag är skeptisk till det.
Citera
2025-01-09, 23:31
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Brukar folk berätta om sin privata situation när dem kollar på lägenhet?
Jag har nästan alltid varit själv vid lägenhetsvisning. Men det betyder ju inte att jag bor själv.
Så kanske ser kul ut när jag ensam kommer och kollat på 4-5 rums lägenheter.
Rask skulle ju inte avslöja något förrän dom var i hamn med nästa eventuella kontrakt!! Varför lär sig Rask aldrig något? Han är som ett trotsigt barn. Herregud vilken korkboll bajsmannen är.
Citera
2025-01-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Om du slutar svara och citera personen som enbart bestämt sig för att trolla sönder tråden, så försvinner incitamentet att fortsätta... Då kan vi återgå till att diskutera våra objektiva faktum kring fekaliebaronen och hans liv och leverne.

Din senaste bitchute-länk funkar inte btw.

Ja, det har du förstås rätt i. Men jag har skäl att bemöta idioten här. Skäl som jag helst inte tar i tråden.

Ibland är Bitchute väldigt trögt. Har nu laddat upp videon på nytt och hoppas den processar snabbare.
Citera
2025-01-09, 23:42
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Om man saknar moral, och smak, så är hon nog ganska lätt att snärja. Särskilt efter senaste året.

Jag känner ju dig, och du känner mig, vi alla känner igen varandra sedan flera år tillbaka. Minns ni att vi tamejfan varenda år har sagt att skitstekaren nu måste satt sin sista potatis och han agerat värre än någonsin? Sedan kommer nästa år och spårar ännu mer! Vi alla har listan i våra huvuden över hans bravader så jag orkar inte skriva ner den ännu en gång men herreguuud!

Helt rätt av dig T! Slå tillbaka! Visa att du inte är en mes som låter dig misshandlas hur som helst.
Hon är nog inte särskilt svårflörtad nej, framförallt inte efter alla år med ett sexlöst förhållande med Rask.

Vad jag hört så har han fått problem med potensen och kan inte tillfredsställa henne längre, förutom när han försöker gräva ur fittan.

En självklar bieffekt av alla tjackpiller han trycker i sig.

Är det någon som förtjänar att tjuvknulla lite så är det Therese.
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Vad i hela friden! Så detta är inte AI-genererat? Vilka kannor ändå!
Dom där mjölkpaketen skulle man inte tacka nej att borra in ansiktet mellan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in