2025-03-16, 01:25
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Jag spydde nästan när videon sattes igång. Man mår ju illa. Kan man snälla börja införa förbud för att göra såna korkade videos med sånt utseende

Samma här.
Det är nästan psykologiskt omöjlig att förstå hur lite jävla självinsikt idioten har.

För varje video han släpper börjar jag undra om Varonen kan vara ett socialt experiment ala Widerstedth.. för i mitt sinne kan jag på inget möjligt sätt förstå att der verkligen går att vara så jävla verklighetsfrånvänd..

Kan det vara så? Att han egentligen bara spelar en karaktär och att vi i slutet får en jordens ”tadaaah”?
Citera
2025-03-16, 01:27
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet

För varje video han släpper börjar jag undra om Varonen kan vara ett socialt experiment ala Widerstedth.. för i mitt sinne kan jag på inget möjligt sätt förstå att der verkligen går att vara så jävla verklighetsfrånvänd..

Kan det vara så? Att han egentligen bara spelar en karaktär och att vi i slutet får en jordens ”tadaaah”?

Ungefär lika stor chans som att Magmys-Micke är en skådis som gör en karaktär.
Citera
2025-03-16, 05:15
Medlem
vichy6s avatar
Gaaaah…. det har gått för långt. Vaknar och min första känsla är irritation mot Rask.

Senaste videon- han borde inte använda komplicerad ord, blir bara fel. Men det är väl det som brister när man skitit i skolan?

Sen är ju Rasks värld så liten, han ser den genom ett sugrör.

De spritter i honom när han nu återigen får tillfälle att hänga ut Chrippa. Fattar dock inte att han tjatar om sin äckliga porrfilm
( som han själv lade ut).
Citera
2025-03-16, 07:30
Medlem
Wooqiprwos avatar
Är inte höjden av att missbruka sin mobil när man börjar fråga chat GPT om elinstallationer?
Citera
2025-03-16, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aYaLLa
Rask värjer sig mot kritik angående hunden #2, han förklarar att han började säga ifrån när han fick superchats, att han tackade men uppmanade folk att inte fortsätta.

Inte en chans.

Baronen gick live enkom i syfte att dra in superchats. Det får man i och för sig göra, men det blir väldigt smutsigt när man inte är ärlig om det. Inte minst när pengarna han drar in heller inte går dit han har sagt.

Baronen hade gått ut med sitt brandtal om hur dum Chrippa var mot hans fru och att han nu skulle betala skulderna med Chrippa-videor. Redan i kommentarerna under videon började det trilla in donationer via superchats med meddelanden om att det skulle gå till skulderna. Från ingenstans startade han sedan en live lite senare på kvällen. Han brukar inte göra det och hade inte gjort det på länge. Men just den här dagen tyckte han det var dags.

Superchatsen flödade. Flera i minuten, små och stora belopp. Det kom upp i säkert 20 tusen, och han överskred hur länge han hade sagt att han skulle streama, bara för att det genererade så mycket. Visst, han sa återkommande ”tack, men ni behöver inte skicka något” med ett påklistrat, falskt leende. Men vad spelar det för roll? Han satt där för att det skickades pengar, inget annat. Dagen efter körde han ytterligare en, som inte drog in lika mycket men ändå flera tusen. Jag vill minnas att han körde en eller två lives till veckorna efter. Han slutade göra det när superchatsen inte haglade längre, då var intresset slut.

Det är ett så jävla efterblivet argument att han faktiskt uppmanade folk att inte göra det. För han hade inte kört sin stream om det inte skickades pengar. Då är man bara fake. Det är faktiskt inte det minsta hedervärt att skryta om att man uppmanade till det. Där är en sån som Axel mycket bättre. Han är öppen med att han vill att tittarna skickar pengar. Det blir svårt att kritisera det när det inte finns några dolda intentioner som det alltid gör hos Rask. Sedan kan man rent allmänt ifrågasätta lämpligheten i att tigga pengar av anledningen att man fläkt ut sin frus fitta för allmän beskådan och folk tycker synd om henne. Men det är så sociopaten för sig i livet antar jag.

EDIT

https://www.youtube.com/live/IvBjMnC...wx15TDiWGSb8CE

Här är förövrigt tiggarliven. Ska lägga upp den på Bitchute också om Bajsmannen får för sig att radera den. Men där kan ni se chatten, samt göra en egen bedömning av om Baronens uppmaning att inget skicka är genuin.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-03-16 kl. 07:47.
Citera
2025-03-16, 07:54
Medlem
Saken är ju också den att han LOVAT att dessa pengar ska gå till fruns skulder säkert fem gånger vid det här laget, senast för en månad sen hette det att pengarna låg på ett separat konto och bara väntade på at inbetalas.

Dessutom skulle följetången starta i början av detta året, där vi dras med på en resa där avbetalningen sker.

Det är detta folk kritiserar och menar när de säger att du lurar dina följare, men detta vet uslingen så klart och han försöker vrida och vänta som vanligt.
Citera
2025-03-16, 07:58
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Saken är ju också den att han LOVAT att dessa pengar ska gå till fruns skulder säkert fem gånger vid det här laget, senast för en månad sen hette det att pengarna låg på ett separat konto och bara väntade på at inbetalas.

Dessutom skulle följetången starta i början av detta året, där vi dras med på en resa där avbetalningen sker.

Det är detta folk kritiserar och menar när de säger att du lurar dina följare, men detta vet uslingen så klart och han försöker vrida och vänta som vanligt.

"Det här har jag förklarat i en video" blir svaret när kritiken haglar in sen.

Men vilken av alla förklaringar är det vi ska köpa?

Sen bara för du har svarat så betyder inte det att vi köper förklaringen!
Citera
2025-03-16, 08:16
Medlem
https://streamable.com/w1rjyl

Jag anser att detta är en uppmaning att donera pengar till ändamålet.
Citera
2025-03-16, 08:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

”Med det var ju DÅ!! Lyssna på vad jag säger NU!!!”.

”Hörrni, ni måste lära er att lyssna på vad jag säger!!”

Ridå.
Citera
2025-03-16, 08:45
Medlem
GreenBatterys avatar
Nu har han ändrat folkbokföringen men hörrni, det där med skyddad adress, det var bara ljug som allt annat som kommer kakhålet på honom.

Nya adressen står klart och tydligt på nätet men företaget är kvar på gamla adressen. Grattis nya hyresgästen! Carl Fredrik Alexander Rask kommer säkert fixa det om ett tag, om någonsin. Ingen vet!

Ridå.
Citera
2025-03-16, 08:54
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

”För att vara med och bidra…”. Till Therese skulder givetvis. Men när AlexHooker såg hur mycket pengar som kom in behöll han hellre pengarna själv.

Han är bara en simpel bedragare. Och ett jävla avskum till make.
Citera
2025-03-16, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Har han skaffat jättemörka linser eller är det hans pupiller som snart trillar ur?
Han är riktigt jävla heligt förbannad över att någon har mage att kritisera HONOM. Det är därför, man riktigt ser galenskapen i blicken på narkomanen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in