Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-09, 21:07
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det kommer han aldrig göra.
Såklart inte. Han har ju bara tio fingrar att räkna på. Hur ska det gå?
Citera
2025-01-09, 21:09
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Såklart inte. Han har ju bara tio fingrar att räkna på. Hur ska det gå?

När har räknat till 5 på ena handen, så tappar han räkningen. Sen skyller han på det är trångt, att dom bara har ett dass. Sen är han otrogen igen.
Citera
2025-01-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Rask borde göra en uppföljning på hur mycket han tjänat på att rapportera om Chrippa under året, precis som skuldrådgivaren har gjort. Då kan han både tysta tvivlare som dig och knäppa Chrippa på näsan, det hade varit en bra avslutning i konflikten dem emellan.

Förlorare: Chrippa! Fängslad och skuldsatt.
Vinnare: Rask! Fri och nyrik. Har under året gång på gång satt kräftan på plats. Han har outtröttligt postat video efter video och uppmärksammat alla oförrätter, lagbrott och problem kring Chrippa. Han har genom sin analytiska skicklighet och sin förmåga att fängsla tittarna starkt bidragit till att kräftan hamnade bakom lås och bom. Hade guldspaden kunnat utdelas till youtubers så hade Rask tveklöst varit en stark kandidat.

Det är bara att bocka och buga för en av Sveriges absolut mäktigaste kreatörer någonsin! Rasken borde verkligen göra en video om sina rikedomar. Han har ju utlovat att det kommer komma ett ekonomiskt projekt som han ska visa för tittar nu i januari. Hoppas verkligen att han driver igenom det projektet och lägger korten på bordet, så vi äntligen får se hans förmögenhet och vad han har för plan med den. Om jag ska gissa har han redan hunnit förvandla arvet till flera miljoner på börsen. Han är så otroligt ekonomiskt lagd, ett ekonomiskt geni, Bolagsbaronen.
Citera
2025-01-09, 21:34
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Hahahaha jag har knäckt det Flashback! Vet ni varför Rask insisterar på att elräkningen skulle vara så hög men inte ens Vattenfall eller Trobo vet varför? För att T är dum nog att tro på det!

Rask tar emot elräkningen, redigerar den, visar för T vid behov, betalar den faktiska kostnaden, och snor resten, som går till Onlyfans och diverse. Ämen fyfan!

Jag ska ringa Trobo och felanmäla Rasks lägenhet åt honom och fråga hur det kan få gå till såhär. Sedan visa dom videon där han berättar att det ligger till såhär och att det är Trobos fel: https://youtu.be/g4gJvzl07IU?si=QHvTRBWkUPLVKfZN

Nästan så jag vill ringa dom själv nu och fråga efter allt
Citera
2025-01-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Sveriges mest punchable face är ute med ännu en förtalsvideo!

https://www.bitchute.com/video/nUw2RVZZBOVy

https://rr2---sn-uxaxovg-5gor.google...LEChDXmHdqmLBX

Man borde slå av Bajsmannen näsan!

Nu är han i extas, nytt boende på gång. Han är 2a i kön och skall på visning.
Tyvärr så vet han vem som bor där så den stackaren kommer bli uthängda.

Tror nog det blir flaskan och fyllerants vilken dag som helst nu.
Citera
2025-01-09, 22:05
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Nu är han i extas, nytt boende på gång. Han är 2a i kön och skall på visning.
Tyvärr så vet han vem som bor där så den stackaren kommer bli uthängda.

Tror nog det blir flaskan och fyllerants vilken dag som helst nu.
Vad har jag missat, nytt boende?! Ska man behöva lyssna på gaphalsen en timma? Berätta mer tack
Citera
2025-01-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Vad har jag missat, nytt boende?! Ska man behöva lyssna på gaphalsen en timma? Berätta mer tack

Tvåa i bostadskön på någon lägenhet hos Trobo tydligen
Citera
2025-01-09, 22:10
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Större förmodar jag, hur ska dom ha råd med den sannolikt högre hyran är ju det första man tänker på.

Skynkbaronen vill ha tillbaka kojan han kan krypa in och gömma sig i från omvärlden.
Citera
2025-01-09, 22:16
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Hoppas verkligen att det blir av så ungarna inte behöver lyssna på faderns runkande in på nätterna medans skynket fladdrar i natten och sen Therése tjatan om "jalla kuk nu" sen massage och godnatten
Citera
2025-01-09, 22:35
Medlem
abvs avatar
Hyresrätt på 100+ kvm, korv, makaroner och en väldigt god lön, vad kan gå snett?
Citera
2025-01-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är underförstått att vi gör, varken Rask eller Therese är lämpliga som föräldrar, det har dom bevisat tillräckligt med gånger.

Nu har tydligen T gått och varit otrogen också som ett svar på Rasks otrohet, av respekt till henne och barnen har jag retuscherat men alla fattar ju vem det är.

https://ibb.co/b7wb9PK

Nu hoppas jag SOC startar en grundlig utredning, det här är barnmisshandel och det dom varit med I år kan utan tvekan ge dom PTSD för livet.

https://ibb.co/b7wb9PK

Fattar inte varför dom bara inte skiljer sig ärligt talat.

Jaja där ser men. Att det skall vara så svårt för ett gift par att hålla sådant här offline.

Dom där bägge kanske borde sluta fundera på vad Linnea gör och fokusera på sig själva istället.
Citera
2025-01-09, 22:38
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Citat:
Större förmodar jag, hur ska dom ha råd med den sannolikt högre hyran är ju det första man tänker på.

Skynkbaronen vill ha tillbaka kojan han kan krypa in och gömma sig i från omvärlden.
Familjen har blivit erbjudna en större lägenhet på över 100 kvadrat, en fyra "ombyggd till en femma", alla kommer få egna rum. Hyresvärden är inte en privatperson som kan manipuleras av Flashback, eller rentav är en Flashbackare själv, utan uthyraren är Trobo själva. Kruxet är att familjen Rask har plats nummer 2, och den som har plats nummer 1 är ensamstående. Rask säger att den personen borde ta sitt ansvar och låta familjen Rask få lägenheten eftersom dom är 5 personer. Här lär jag hålla med Rask, han är faktiskt en youtuber, den där andra personen får faktiskt respektera det.

Ja det låter ju onekligen som att familjen nu äntligen kommer kunna flytta. Men vi alla vet hur det här slutar. Den där ensamma personen kommer trotsa förutfattade meningar och tacka ja till lägenheten, Rask kommer göra en video där han ringer till Trobo och kollar in i kameran och upprepar "Kan man göra såhär?" flera gånger, varpå hyresvärden i telefonen börjar förklara att köpoängs-systemet gäller för alla och... Klick, där la Rask på och efter han lagt på så ber han Trobo hålla käften så att Trobo inte kunde höra det men så att tittarna kunde höra det, vad cool han är.

Sedan kommer en ny sekvens i videon, eller en ny video, och då har Rask lånat någons bil och han sitter nu och skrikbölar i bilen och förklarar att Gud har pratat med honom och dom skulle ha fått den där lägenheten men på grund av Chrippa och hans dåliga energier så ville universum inte uppfylla Rasks önskningar, hans farmor hamnar på tapeten och han säger att familjen bara måste få en lägenhet för hans farmor dog ju förut. Sedan så ses vi alla här i tråden igen och suckar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in