Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Vad har jag missat, nytt boende?! Ska man behöva lyssna på gaphalsen en timma? Berätta mer tack
Citat:
Ursprungligen postat av
Kickassfarsan
Större förmodar jag, hur ska dom ha råd med den sannolikt högre hyran är ju det första man tänker på.
Skynkbaronen vill ha tillbaka kojan han kan krypa in och gömma sig i från omvärlden.
Familjen har blivit erbjudna en större lägenhet på över 100 kvadrat, en fyra "ombyggd till en femma", alla kommer få egna rum. Hyresvärden är inte en privatperson som kan manipuleras av Flashback, eller rentav är en Flashbackare själv, utan uthyraren är Trobo själva. Kruxet är att familjen Rask har plats nummer 2, och den som har plats nummer 1 är ensamstående. Rask säger att den personen borde ta sitt ansvar och låta familjen Rask få lägenheten eftersom dom är 5 personer. Här lär jag hålla med Rask, han är faktiskt en youtuber, den där andra personen får faktiskt respektera det.
Ja det låter ju onekligen som att familjen nu äntligen kommer kunna flytta. Men vi alla vet hur det här slutar. Den där ensamma personen kommer trotsa förutfattade meningar och tacka ja till lägenheten, Rask kommer göra en video där han ringer till Trobo och kollar in i kameran och upprepar "Kan man göra såhär?" flera gånger, varpå hyresvärden i telefonen börjar förklara att köpoängs-systemet gäller för alla och... Klick, där la Rask på och efter han lagt på så ber han Trobo hålla käften så att Trobo inte kunde höra det men så att tittarna kunde höra det, vad cool han är.
Sedan kommer en ny sekvens i videon, eller en ny video, och då har Rask lånat någons bil och han sitter nu och skrikbölar i bilen och förklarar att Gud har pratat med honom och dom skulle ha fått den där lägenheten men på grund av Chrippa och hans dåliga energier så ville universum inte uppfylla Rasks önskningar, hans farmor hamnar på tapeten och han säger att familjen bara måste få en lägenhet för hans farmor dog ju förut. Sedan så ses vi alla här i tråden igen och suckar.