2025-01-02, 20:28
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary5
Inser du att det svar du får av "din" AI genererar svar utifrån tidigare kontext i din session.
Du formulerar dig med "slita av" Om du använde korrekt svensk grammatik så kunde du får mer tillförlitliga svar. Prova fråga din AI om peel off läppstift och allergier och hudreaktioner osv.
Jag kopierade in dina frågor och det svar jag fick av AI var helt annorlunda än ditt.

Och jag diskuterar detta i kontext av smink och AI, inte i kontext av att någon blivit slagen.

Ok. Visste inte det. Men tack för infon. Det känns självklart när du förklarade. Tack.
Citera
2025-01-02, 20:30
Medlem
Åh han blir så förvåånad över ryktet. Oavsett om det är sant eller inte så raderade hon ju bilden, så uppenbarligen har det varit ett samtalsämne hemma redan.
Citera
2025-01-02, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ok. Visste inte det. Men tack för infon. Det känns självklart när du förklarade. Tack.
Så nu vet du att du kan vända det emot andra som använder AI. Men kom då ihåg att hur du använder AI genererar de svar du förtjänar.
Sen bör man som alltid dubbelkolla och kräva källhänvisning, även om det är en AI som ger en svar.
Citera
2025-01-02, 20:39
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Varför måste han ljuga om att han firade nyår med Therese och dottern?
Hade han gjort det hade det lagts upp bild på alla ihop eller alla barn ihop.

Sönerna syntes bara hos rask och dottern med Therese. Rask som inte vågar lämna trosa skulle väl knappast ta sig ner till Hässleholm av alla ställen.

Mycket märkligt att han måste hitta på.

Därför att en narcissist, som Baronen, är ytterst upptagen med vad omgivningen tycker om honom. I hans värld så reflekterar det dåligt på honom om delar av hans familj väljer att fira nyår någon annanstans än med honom.

Om det stämmer att han klappat till henne, så är det hus i helvete därhemma just nu. Istället för att ta ansvar för misshandeln så går hela hans retorik just nu ut på att hon outat det (medvetet eller omedvetet) på Insta och det är i Baronens värld mycket värre att någon får reda på det än att han faktiskt gjort sig skyldig till hustrumisshandel.
Citera
2025-01-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nog har AI:n snappat upp ett och annat alltid.

https://ibb.co/F31krR3

Hahah den va rolig

Rask verkar förövrigt inte veta något kring ryktet om misshandel som folk pratat om, har det uppkommit efter man sett bilder på Tessan eller hur började det?
Citera
2025-01-02, 20:46
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:

Sönerna syntes bara hos rask och dottern med Therese. Rask som inte vågar lämna trosa skulle väl knappast ta sig ner till Hässleholm av alla ställen.

Hans nyårsbild hade en bild på Chrippa i sig. Måste vara kul när han tittar tillbaka på livet 10 år senare och kan se vilken stor del Chrippa spelade i hans liv att han var t.om. tog med honom i sin nyårshälsning.
Citera
2025-01-02, 20:49
Medlem
HotPopcorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Var en som frågade om han slagit sin fru.

Han svarade "slagit min fru?" Sen två retarderade emojisar

Typiskt för lögnare att inte svara direkt på frågor. Han skulle kunna skriva "Nej. Jag har aldrig slagit min fru.". Att han inte ens har ett "nej" med i sitt svar säger mycket. Hans svar förnekar inte ens anklagelsen. Han är verkligen dålig på att ljuga.

Tillägg: Såg att han pratat in ett svar också. Även i det svaret misslyckades han med att förneka saken. Han frågar istället "Varför skulle jag göra det?". Det är nog en fråga han bör svara på, men att ställa den innebär verkligen inte att han inte gjort det.

Han har fortfarande inte gett ett nekande svar på anklagelserna, han bara undviker att ge ett ja/nej-svar.
Senast redigerad av HotPopcorn 2025-01-02 kl. 20:52.
Citera
2025-01-02, 20:50
Medlem
Har hon råkat smeta peel off läppstift på sidan av munnen så färgas huden röd överallt där detta fastnar.

Att hon då får röd färg som sitter som berget flera timmar i kombination av att hon vill tvätta/gnugga bort så mycket som mjöligt, och även en eventuell hudreaktion, då kan det bli ett missprydande resultat.

Och fortfarande diskuterar jag i kontext av smink då de flesta här hävdar att det inte är möjligt att få en sån reaktion av smink, jag diskuterar inte i kontext av att någon eventuellt blivit slagen.
Citera
2025-01-02, 20:58
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Har hon råkat smeta peel off läppstift på sidan av munnen så färgas huden röd överallt där detta fastnar.

Att hon då får röd färg som sitter som berget flera timmar i kombination av att hon vill tvätta/gnugga bort så mycket som mjöligt, och även en eventuell hudreaktion, då kan det bli ett missprydande resultat.

Och fortfarande diskuterar jag i kontext av smink då de flesta här hävdar att det inte är möjligt att få en sån reaktion av smink, jag diskuterar inte i kontext av att någon eventuellt blivit slagen.

Har du sett bilden på henne som diskuteras?
Citera
2025-01-02, 20:58
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Så nu vet du att du kan vända det emot andra som använder AI. Men kom då ihåg att hur du använder AI genererar de svar du förtjänar.
Sen bör man som alltid dubbelkolla och kräva källhänvisning, även om det är en AI som ger en svar.
🖖
Citera
2025-01-02, 21:00
Medlem
Citat:

Sönerna var inte heller hos Baronen.
Citera
2025-01-02, 21:00
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Märkligt att han inte tvingat in Therese i bild än som får förneka misshandeln. Det gör han ju så gärna när det gäller annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in