Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-02, 13:36
Medlem
Luftiss avatar
https://youtube.com/shorts/YN-BrFQf6eU?si=mUZd3bxOE2nRfzgB

Han säger det med ett sånt eftertryck och ett sånt genuint förakt för henne.
Citera
2025-01-02, 13:36
Medlem
Treschows avatar
Alexander Rask säger åt sin fru att hålla käft och kallar henne Fitta.

https://www.youtube.com/shorts/YN-BrFQf6eU
Citera
2025-01-02, 13:38
Medlem
knark-kungens avatar
Har varit I många bråk så det är med säkerhet jag säger detta, 100% att Rask har testat frugans haka.

Fy fan vad jag lider med barnen, har T kommit hem nu eller är hon fortfarande på flykt från kvinnoboxaren?

Någon som hunnit ringa myndigheter? Detta måste utredas då det är barn med i bilden, T kommer bli erbjuden en akutbostad på hemlig adress så inte Bajsmannen kan dyka upp och börja slå henne igen.

Nu är slutet nära, stannar T nu när det börjat bli fysiskt kommer hon inom ett år att ha gått samma öde till mötes som Lotta Rudholm.

Alltså fy fan vad lack jag blir, som om dom där ungarna inte gick igenom nog med trauman förra året.
Citera
2025-01-02, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu är det bevisat!!

Förutom psykisk, ekonomiska och sociala misshandel.
Så har baronen även börjat utöva våld mot din fru, en mamma till tre.

Baronen misshandlar sin fru!!!!!
Nu har han gott över gränsen en gång för alla!

Nog har man märkt under tiden att hans passiva aggressivitet bubbla lever ibland.
Framför allt i sina lives. Där han inte kan lägga band på sig själv.

Nu har det runnit över, han misshandlar sin fru.
Hon åkte till hässleholm med sin dotter på nyårsafton. Men ändå säger rask att han firat med henne.

Vad har framkallat detta?

Har tessan en gång för alla tröttnat på honom och hans notoriska lögner. Har hon sagt att det är slut en gång för alla?
Diskussion uppstår, rask klarar inte av höra sanningen och levererar en knogmacka och hon fäktar tillbaka, framkallar ett rivmärke i hans ansikte som går att synas i hans senaste video och det kostar henne en knogmacka till vid munnen.
Hon drar med sin mammas bil ner till Hässleholm och spenderar nyåret där.

Rask "firar" med sin mamma och sina söner.

För att inte tappa masken så hävdar rask att tessan och dottern var med.

Sen från ingenstans, lägger tessab upp en bild på kvinnomisshandelar Baronen och skriver att hon älskar han gränslöst.

Tessan som lägger upp bilder på sig själv och sin familj rätt frekvent, lägger inte upp en bild på nyårsaftonen. Men igår la hon upp en bild där man ser en blåklocka, och ett stort sår SIDAN om munnen. Hävdar att det är ett läppstift(?) Som citat satt som lim, så jag fick slita av det. Slutat citat.

Dels om det nu var så att läppstiftet var som lim, borde inte läpparna, som har extremt tunt skin, vara helt bortslitet. Och varför har hon sår 2 cm sidan om munnen?
Jo, svaret är att baronen har vunnit sitt första slagsmål. Motståndaren, hans fru, hon som försörja honom under alla år han suttit på Youtube.

Kvinnan som gav han tillgång till hennes hjärta, kvinnan som gav han sitt hjärta i förtroende att förvalta det. Han som fick tillgång till hennes känslor. Han som stod inför Gud att alltid vara henne trogen. Han som fick förtroendet att bli en fader, det störta man kan ge en annan medmänniska. Han som skulle bli hennes partner livet ut. Maken som hon skulle bli mor och farföräldrar med. Kvinnan som drog på sig skulder p.ga han vägrat jobba.

Maken, som tackar för hennes förtroende, genom att kalla henne fitta på Youtube, mannen som konstant vägrat hjälpa till med försörjningen, Maken som förstört hennes sociala liv. Maken som förstört hennes relation till hennes familj och hennes vänner.
Maken som laddat upp när han jar samlag med henne. Maken som laddar upp när han gräver i hennes vagina. Maken som skickat nakenbilder på sig själv, bakom sin frus rygg. Maken som förstört hennes rykte i Trosa med omnejd, och i vårt avlånga land. Maken som lovat henne att betala hennes skulder.

Carl Fredrin Alexander Rask! Hoppas du skäms och inser att detta är ett övergrepp som du aldrig kan rättfärdiga! Det är dina barns mamma du misshandlar!

Edit: "Hon" lägger upp en bild på boxar baronen. En bild som är tagen på nyårsafton, det ser man på hans otroligt ovanligt fula skjorta och tillhörande hatt.

https://i.postimg.cc/CKWGTKXV/Screenshot-20250102-122128-Instagram.jpg

Hon var inte hemma den dagen. Hon var i Hässleholm, vilket är bevisat.

Edit 2 Rask lägger upp en bild, i samma fula skjorta, med sina 2 söner. Med texter "Happy New year 2025" och en bild på chrippa bakom galler.

https://i.postimg.cc/vH0MPxxD/Screenshot-20250102-121824-Instagram.jpg

Mer och mer talar för att han INTE spenderade nyår med henne och dottern.
Mer och mer talar för att "hennes" inlägg på Instagram är rask själv som gjort. Då vi vet sen innan att han har tillgång till hennes IG konto.

Vad kan då rädda baronen?
Så han måste ha Chrille med när han gör en nyårshälsning. man undrar om han är kär i Chrille eller om han bara är sjukt fixerad.
Citera
2025-01-02, 13:43
Medlem
Är det den här bilden som hon tagit bort
https://i.postimg.cc/Pq6dwCns/Screenshot-20250102-092348-Instagram.jpg
Citera
2025-01-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har varit I många bråk så det är med säkerhet jag säger detta, 100% att Rask har testat frugans haka.

Fy fan vad jag lider med barnen, har T kommit hem nu eller är hon fortfarande på flykt från kvinnoboxaren?

Någon som hunnit ringa myndigheter? Detta måste utredas då det är barn med i bilden, T kommer bli erbjuden en akutbostad på hemlig adress så inte Bajsmannen kan dyka upp och börja slå henne igen.

Nu är slutet nära, stannar T nu när det börjat bli fysiskt kommer hon inom ett år att ha gått samma öde till mötes som Lotta Rudholm.

Alltså fy fan vad lack jag blir, som om dom där ungarna inte gick igenom nog med trauman förra året.

Blåtiran runt ögat är heller inte dålig. Pluss att hon sökte efter nytt löshår igår kväll, så det drogs säkerligen i håret med.

Skulle inte förvåna mig om hon kom hem igår efter en natt ifrån han med lite extra självkänsla och självförtroende, och konfrontera Rasken lite angående otrohetsaffären och hur han tänkte då egentligen. Även hur han tänkte när han hetsade Chrippa och skickade porrfilmerna till han så att dom spreds ännu mera så hon slutade jobba och mådde skit.

Varpå rask får fri spel. Barnen var säkert iväg på något med mormor eller liknade under tiden.
Citera
2025-01-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax

Ja den postades i dag runt 9 tiden.
Igår eftersökte hon nytt löshår med.
Citera
2025-01-02, 13:53
Citat:

Varför stavar hon lim med två ”mm”?
Citera
Medlem
Citat:
Ett ansikte kan inte säga så mycket mer än hjälp mig & mina barn bort från kvinnoboxaren... Vilket helvete Tessan & barnen måste genomlida😢😢

Men vad tycker Anjo & Joakim Lundell om att stå bakom en kvinnoboxare??
Citera
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Brukar man ha läppstift på hakan?

Möjligtvis så skulle hon fått utslaget på.......... läppen.
Citera
2025-01-02, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Blåtiran runt ögat är heller inte dålig. Pluss att hon sökte efter nytt löshår igår kväll, så det drogs säkerligen i håret med.

Skulle inte förvåna mig om hon kom hem igår efter en natt ifrån han med lite extra självkänsla och självförtroende, och konfrontera Rasken lite angående otrohetsaffären och hur han tänkte då egentligen. Även hur han tänkte när han hetsade Chrippa och skickade porrfilmerna till han så att dom spreds ännu mera så hon slutade jobba och mådde skit.

Varpå rask får fri spel. Barnen var säkert iväg på något med mormor eller liknade under tiden.
Hon har nog bara inte svarat i telefonen och slagit av sökfunktionen så han inte kunde se var hon var hela tiden. han är ju galen den grisen
Citera
2025-01-02, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Ett ansikte kan inte säga så mycket mer än hjälp mig & mina barn bort från kvinnoboxaren... Vilket helvete Tessan & barnen måste genomlida😢😢

Men vad tycker Anjo & Joakim Lundell om att stå bakom en kvinnoboxare??
Dom bryr sig inte. det är hennes fel så klart eftersom dom själva inte har gränser. lyssna på Anjo när han försökte få Rask att hänga ut kvinnan som han skickat kukbilder till. det var henne fel för hon visste att han var gift. Dom är sjuka i huvet helt enkelt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in