2024-12-11, 19:32
Medlem
Jävlar vilket punchable face Carl-Fredrik har. Det hade varit en enorm tillfredsställelse att hoppa och stampa på hans huvud.

Citat:
Ursprungligen postat av esett
Han modererar sina kommentarer idag, den fegisen. Släpper bara igenom positiva saker.

Han erkänner till och med att han blockar alla som skriver något negativt. Frågan är om det inte får honom att se värre ut än om han bara hade det stängt. Sitta och mysa över all positivitet, och inte låta någon välförtjänt kritik komma fram.

Nej du, Rask. Du kanske inte är cancelled. Men du är helt klart skadeskjuten. I normalbegåvade människors värld är du en jävla mupp, och detta stärks av att du som 34 årig man öppet visar att du inte ens kan ta en avhyvling, till och med när du gjort dig förtjänt av den.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-12-11 kl. 19:45.
Citera
2024-12-11, 19:51
Medlem
kanblikuls avatar
HAHAHHHAH jag har "va det Cluees fel"-videon, nyss hade den 855 kommentaren men eftersom samma personer kommenterar på nya som rask raderar ALLT som är negativt, nu några minuter senare har den 797 HAHAHAHHAHA se sen imorgon hur många för då är skillnaden minst av vad som verkligen togs bort
Citera
2024-12-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
HAHAHHHAH jag har "va det Cluees fel"-videon, nyss hade den 855 kommentaren men eftersom samma personer kommenterar på nya som rask raderar ALLT som är negativt, nu några minuter senare har den 797 HAHAHAHHAHA se sen imorgon hur många för då är skillnaden minst av vad som verkligen togs bort

Det är alla hans tittare som känner sig lurade över att han är allt annat än den helylle familjefadern han framställt sig som, som skriver kritiska kommentarer där de uttrycker sin besvikelse. Nu när de skriver på Rasks senaste video också, då blockerar han dem.

Ytterligare en skara som började som fans men sedan ändrade sig när Baronen visade sina rätta färger för dem. Hans agerande här idag, gör att han visar för fler att Flashbackarna har haft rätt om honom hela tiden.

Han är sin egen värsta fiende, men är för dum för att förstå det.
Citera
2024-12-11, 20:04
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Rask har bara raderat 3-4 kommentarer 😇

Han tycker väl själv att han håller sig till sanningen eftersom han blockerar användaren helt och hållet istället för att bara radera kommentaren. Rask är verkligen ett geni.

https://ibb.co/1mMkF6N
Citera
2024-12-11, 20:10
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Rask har bara raderat 3-4 kommentarer 😇

Han tycker väl själv att han håller sig till sanningen eftersom han blockerar användaren helt och hållet istället för att bara radera kommentaren. Rask är verkligen ett geni.

https://ibb.co/1mMkF6N

han har 1/4 del av tummar ner som på cluee videon men bara 3-4 "dumma" kommentarer som han raderat.... då ska han bara ha 12 "dumma" kommentarer på cluee videon XD det har han verkligen inte HAHAHA
Citera
2024-12-11, 20:12
Medlem
Det bästa för rask hade varit att ta en 2-3 årig utbildning som leder till jobb direkt efter.
Citera
2024-12-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Det bästa för rask hade varit att ta en 2-3 årig utbildning som leder till jobb direkt efter.

Rask klarar sig nog bra på youtube, väldigt många stöttande kommenterar, speciellt från tjejer/kvinnor intressant nog
Citera
2024-12-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jävlar vilket punchable face Carl-Fredrik har. Det hade varit en enorm tillfredsställelse att hoppa och stampa på hans huvud.

Han erkänner till och med att han blockar alla som skriver något negativt. Frågan är om det inte får honom att se värre ut än om han bara hade det stängt. Sitta och mysa över all positivitet, och inte låta någon välförtjänt kritik komma fram.

Nej du, Rask. Du kanske inte är cancelled. Men du är helt klart skadeskjuten. I normalbegåvade människors värld är du en jävla mupp, och detta stärks av att du som 34 årig man öppet visar att du inte ens kan ta en avhyvling, till och med när du gjort dig förtjänt av den.

Du är inte ensam i dina tankar & text, vi är många många som tänker som dig ❤️🙏🙏👍
Citera
2024-12-11, 20:18
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thcfarmer
Porrbaronen har släppt en ny video, självklart är alla kommentarer enbart ryggdunkar som han har noga utvalt. Välkommen tillbaka snuttis, du är bara människa, alla gör fel ibland. Jag spyr

Han har ju sagt att han kan blocka vem han vill från att kommentera ("Min youtube är en dikatur"), vilket inkluderar hatare och hans följare som nu vänt honom ryggen. De enda som finns kvar i hans kommentarsfält bör nog vara söndersupna WT-morsor och fikarummet på samhall. Baronen har verkligen skapat sitt egna hermit kingdom
Citera
2024-12-11, 20:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112

Nämn några förslag vetja? Såvitt jag vet så har han inte gymnasiekompetens vilket innebär att han måste börja där innan det kan bli aktuellt med någon "2-3 årig utbildning som leder till jobb direkt efter" överhuvudtaget. Men rätta mig gärna om jag har fel.
Citera
2024-12-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Nämn några förslag vetja? Såvitt jag vet så har han inte gymnasiekompetens vilket innebär att han måste börja där innan det kan bli aktuellt med någon "2-3 årig utbildning som leder till jobb direkt efter" överhuvudtaget. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Det har du rätt i, han kan dock läsa upp på komvux om det är några ämnen som saknas

Psykolog ett förslag, han är ju en analytisk person som han säger. Socialsekreterare eventuellt? Eller utbildning till att jobba på biblotek. Plåtslagare är ju en yrkesutbildning annars han kan ta
Citera
2024-12-11, 20:23
Medlem
Djungelskribentens avatar
Någon som kan förklara vad Rask räknar som att ”blanda in folk i deras förhållande”?

Jag kan ju tycka att om man hela tiden hävdar hur bra pappa man är, hur fin relation man har med sin fru, eller vilken kärleksfull man man är så blandar man in folk i deras privatliv. Då får folk faktiskt ha åsikter när det kommer fram att samma man bedrar sin fru. Men men, vad vet jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in