Citat:
Ursprungligen postat av
Stallhagen
Det är helt och hållet hans egen skapelse. Han får skylla sig själv.
Han kan inte sluta lägga upp vidoes, då deras ekonomi inte tillåter. Han sitter i sitt vardagsrum/koja och skyller på sina döda farföräldrar, sin sjuka dotter och chrippa som gjort han sökt sig vidare till minst 1 annan kvinna.
Rask är offret, inte tessan.
Kul för henne att komma till jobb, för 4 månader sen när deras porrfilm blev publik och nu har samma man, hennes make, pappan till hennes barn. Mannen som lovade henne evig trohet inför Gud, inför hennes familj och inför vänner. Ertapats med byxorna nere, bokstavligen talat. Vad säger dom? Fatta hur snacket går på jobb! Jag hade sagt upp mig.
Men hon kan inte. Hon jobbar, som jag förstått det. På timmar. Vet inte hur mycket rövhållet drar in i månaden. Men hon är ekonomisk gissla hos han.
Han som lovade henne guld och gröna skogar inför alla på Youtube. Han som lovade henne att om hon ville åka på semester, så skulle han glädjeligen betala. Han har svikit henne på exakt ALLA plan!
Hur fan kan hon acceptera detta?
Hans ylande om att farmors död blev starten på alla problem. Jul firades inte tillsammans längre, ja, det har gått 1 jul, och Rask målade upp det som det varit 10 jular sen, hur alla splittrades osv.
Han har precis 0 insikt i precis allt.
Ja du calle rask. Hoppas att du läser det. För det är DU som är problemet. Det är DU som är det felade länken.
Det är DU som är den dåliga maken.
Det är DU som är den dålig son.
Det är DU som är den dåliga pappan.
Det är DU som är roten till alla problem.
Nu vet jag att du bara viftar bort det. Men det är sanning.
Sen vidare att han stängt av sina kommentarer.
Han tar inte är sig av det negativa. Han stängde av det för att han märkte att flera av hans trogna följare börja förstå vad vi andra skrev om han. Där har vi orsaken.