2024-12-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Fortfarande radiotystnad från Carl Fredrik. Har han lagt in sig själv på psyket eller har han tagit livet av sig?

Stackars barn. Jag hoppas innerligt att de inte blir retade i skolan p.g.a. Otrohetsbaronen. Det blir en smula ironiskt när Carl Fredrik konstant påstår att familjen betyder allt, men han gör samtidigt sitt bästa för att fucka up tillvaron för både sig själv och sin familj. Om han på riktigt hade brytt sig om sin familj så hade han slutat med sociala medier och tagit bort sin Youtube-kanal för längesedan. Det är en bragd i sig att han är helt förblindad av sitt "kändisskap" på Youtube. Han är så uppe i sitt eget arsle att han inte ser hur hans nära och kära lider. i stort sett allt han åstadkommit de senaste 5-6 åren har enbart varit skadligt för familjen. T.o.m. Magmys-Micke hade varit en bättre pappa än Carl Fredrik.

Jag hoppas Terese kan lämna detta miserabla äktenskap med huvudet högt. Hon och barnen förtjänar bättre.
Särade fittor is everything
Citera
2024-12-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Fortfarande radiotystnad från Carl Fredrik. Har han lagt in sig själv på psyket eller har han tagit livet av sig?

Han sitter i "kojan" och smider planer hur han kan vända detta till sin fördel eller att det är Chrippas fel. Kan tänka mig att det blir någon kort dålig bortförklaring och sen avslutar han med "hörrni, såhär är det nu ska vi inte prata mer om det nu ska vi prata om chrippa!" och sen blir det locket på och ta bort alla kommenterar som nämner det igen.
Senast redigerad av HeltVild 2024-12-03 kl. 11:53.
Citera
2024-12-03, 11:59
Medlem
Tystnaden är talande, allt som hörs från kojan nu är skramlandet av burkar Alprazolam och nya kartor av Oxascand som avverkas.
Citera
2024-12-03, 12:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Känns som det spårar ur lite här ibland. Givetvis är det tragiskt för alla barn om dom blir retade i skolan. Men att utmåla Rask som internets stora källa till fördärv är väl ändå tveksamt. Finns ju betydligt fler, värre och hemskare saker som kids idag kan stöta på ute på nätet. Alternativt för den delen på lektionerna i klassrummet eller i TV apparaten hemma till fredagsmyset.

Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Särade fittor is everything

Hahahahahaha

Den snor som som signatur!!
Citera
2024-12-03, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
Tystnaden är talande, allt som hörs från kojan nu är skramlandet av burkar Alprazolam och nya kartor av Oxascand som avverkas.

Har resten av sekten uttalat sig något då? Har inte instagram men hörde att Anjo hade gjort någon story igår?
Citera
2024-12-03, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Baronen blir en lätt måltavla för sin enormt goda självbild där ingenting någonsin är Baronens fel. Han utmålar sig själv som en "helylles farsa" och "karl för sin hatt" och allt vad han konstant stoltserar med i sina videos. Han sitter även konstant och hänger ut sin far i sina videos och pratar om hur mycket hans far skämmer ut familjen och hela släkten osv.
Äpplet faller nästan aldrig långt bort ifrån trädet.
Citera
2024-12-03, 12:19
Medlem
Man kan nästan inte bete sig så klantigt och sjukt som att skicka bilder på snoppen som offentlig person i dm till främmande tjej om man typ inte är rejält påtänd? ( tjack) ?
Citera
2024-12-03, 12:19
Medlem
Well well well, var några månader sen jag var här. Har följt dramat på yt på avstånd, vad kan rask ha postat om chrippa 100 timmar video? för att försöka sänka han, chrippa behövde 10 minuter för att förstöra rask liv.

Rask är och kommer alltid vara samma skithög han alltid varit, kolla bara när hybrisen tog över och han börja svinga på prefab Andreas.

Och nu är äggskallen otrogen ännu en gång mot T. Det är väl T som står på hyreskontraktet.

Spelar ingen roll hur mycket parfym du sprutar på en bajskorv den kommer fortfarande lukta skit. Rask kommer alltid att vara en skithög i alla avseende.

Fin present du gav din familj rask, visst är de mysigt med julen. Men hey det kom ju snö idag det måste ju ha muttrat upp dig.
Citera
2024-12-03, 12:21
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Har resten av sekten uttalat sig något då? Har inte instagram men hörde att Anjo hade gjort någon story igår?

Anjo konstaterade att det är trams att Chrippa gör detta av omsorg för Baronens fru.
I övrigt fördömer han otrohet. Vad är problemet är tyst, motvikt är tyst och Jockiboi smutsar ju aldrig ned sig för Rasks skull.

Jag tror dock chattgruppen gått varm senaste 30 h. Rent spekulativt tror jag inte Rask har ljugit för resten av gänget, iaf inte tillräckligt övertygande. För om de hade varit säkra på att Chrippa dragit detta ur röven hade vi haft 6h+ av fördömmande, reactioner och släppt slask på Chrippa och Linnea vid det här laget.
Citera
2024-12-03, 12:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Well well well, var några månader sen jag var här. Har följt dramat på yt på avstånd, vad kan rask ha postat om chrippa 100 timmar video? för att försöka sänka han, chrippa behövde 10 minuter för att förstöra rask liv.

Rask är och kommer alltid vara samma skithög han alltid varit, kolla bara när hybrisen tog över och han börja svinga på prefab Andreas.

Och nu är äggskallen otrogen ännu en gång mot T. Det är väl T som står på hyreskontraktet.

Spelar ingen roll hur mycket parfym du sprutar på en bajskorv den kommer fortfarande lukta skit. Rask kommer alltid att vara en skithög i alla avseende.

Fin present du gav din familj rask, visst är de mysigt med julen. Men hey det kom ju snö idag det måste ju ha muttrat upp dig.

Hörrni! Nu är det så här. Jag har snackar med mina barn, så dom är väl förstådda, att det här är sånt vi vuxna gör.
Citera
2024-12-03, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer

Glöm inte att han nådde inte bara 40 000 följare på Instagram igår med, utan tillomed 40 100 stycken!
Citera
2024-12-03, 12:23
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Glöm inte att han nådde inte bara 40 000 följare på Instagram igår med, utan tillomed 40 100 stycken!

Nu flyger det!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in