2024-12-11, 00:33
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jag tycker vi alla i gruppen ska hjälpa Mod. Att aktivt anmäla allt skitsnack om barnen. Gäller både rask och chrippas barn.

Det är inte okej att snacka om dom. Egentligen vill jag att inget ska ypas om dessa barn. Dom har INGET med detta att göra. Ingen av oss känner dom. Och vi ska fan tänka på att dom sitter kanske och läser detta. Samt alla på deras skola.
Så kan vi inte allihop ha det i åtanke?

1+

håller helt med, vi ska inte sjunka till baronens nivå och prata om lilla C:s möjliga LVU eller Slashasens barn. Dessa barn har inget med det här att göra och borde hållas utanför, det är inte ok att det ska skrivas om dom bara för de har luffare till pappor
Citera
2024-12-11, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servicedeskgirl
japp, tessan måste in på psyk och nakenvisiteras av två gubbar

barnen måste gå komma hem till en häxa i skogen (familjehemsmorsa)

rasken själv måste gå till återvinning som belogiskt avfall

raaap
du försöker va rolig men berättar sanningen.
Citera
2024-12-11, 01:29
Medlem
Nu har jag sett första halvan av kvällens haveri till video. Om jag förstod rätt dog Raskens farfar och mormor för några år sen. Sen opererades hans dotter på sjukhus. Därför var alltså Rasken tvungen att vara otrogen, skicka dickpicks och begära bilder på särade fittor. Det kan ju vem som helst förstå att det finns ett tydligt och logiskt samband där. Skön bortförklaring på sina snedsteg.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-12-11 kl. 01:33.
Citera
2024-12-11, 02:08
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Nu har jag sett första halvan av kvällens haveri till video. Om jag förstod rätt dog Raskens farfar och mormor för några år sen. Sen opererades hans dotter på sjukhus. Därför var alltså Rasken tvungen att vara otrogen, skicka dickpicks och begära bilder på särade fittor. Det kan ju vem som helst förstå att det finns ett tydligt och logiskt samband där. Skön bortförklaring på sina snedsteg.
Haha han sa seriöst att han var i ett läge där han fortfarande bearbetade trauma sedan hans dotter nästan dött. VA
Citera
2024-12-11, 03:18
Medlem
Sjukt att rask lägger upp mer om chrippa lol, han försvarar sig med att chrippa vill ha sitt liv på internet upplagt.
Citera
2024-12-11, 04:17
Har Rask hamnat i en psykos? Han har ju tappat det helt
Citera
2024-12-11, 06:14
Medlem
Hillsongsekts avatar
Baronsk logik:

Att chrippa exposar mitt sextande är så integritetskränkande att jag inte såg något annat val än att gå till polis.

Att jag analyserar ett samtal mellan chrippa och mamman till hans barn där chrippa är gråtfärdig och oroar sig för att hans dotter ska omhändertas är helt ok.

Denna man vill verkligen inte få någon julefrid.
PS Jag har blivit blockad av honom på Youtube så någon godhjärtad själ får gärna klistra in ovanstående i hans kommentarsfält.
Citera
2024-12-11, 06:24
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Baronsk logik:

Att chrippa exposar mitt sextande är så integritetskränkande att jag inte såg något annat val än att gå till polis.

Att jag analyserar ett samtal mellan chrippa och mamman till hans barn där chrippa är gråtfärdig och oroar sig för att hans dotter ska omhändertas är helt ok.

Denna man vill verkligen inte få någon julefrid.
PS Jag har blivit blockad av honom på Youtube så någon godhjärtad själ får gärna klistra in ovanstående i hans kommentarsfält.
Kommentarsfältet är stängt, ingen kan kommentera
Citera
2024-12-11, 06:42
Medlem
Treschows avatar
Carl Fredrik är sannerligen en ynkrygg av rang.

Han stänger av kommentarfältet på YouTube för att han "inte orkar med alla kommentarer nu".

Det är Carl Fredrik af Skithög som själv ofta basunerar ut att man minsann ska vara "karl för sin hatt!"; helt enkelt stå för vad man tycker, säger eller gör.
Citera
2024-12-11, 06:43
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kommentarsfältet är stängt, ingen kan kommentera

Jag vet men han har kommentarsfältet på videon är det cluee som förstör för mig. Lägg den där.
Citera
2024-12-11, 06:54
Medlem
Vi är nog många här som har legat med knuten näve i ilska & frustration i natt, blev inte många timmars sömn...
Lågvattenmärken bara överöser runkbaronen..
Hänger ut ett försvarslöstbarn på 3år...
När det är raskens barn som borde vara omhändertagna för längesedan...
Citera
2024-12-11, 07:21
Sparkar inte T ut fanstyget efter detta är hon en lika stor loser som han, helt utan moralkompas och noll empati för barnen och vad dom kommer få utstå i skolan
Han har raggat hela hösten och fan vet om inte längre än så, samtidigt som T sitter i sin kanal och berättar att dom är tightare än någonsin. T skyller givetvis på Chrippa om den läckta hemmaporren, men till saken hör att det var Rask själv som spred den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in