Citat:
Ursprungligen postat av
antonio-puerta
Jag är mycket väl medveten, jag har följt skithögen sen 2018. Men han har blivit granskad tidigare och det visade sig vara lögn. Därför tror jag han på sin peak tjänar 20-25 tusen i månaden, han vet att det kommer att synas. Läs ordet PEAK.
Att du förklarar på en nivå som en 5åring får stå för dig. Jag är mycket väl medveten om att han ljuger och överdriver, men jag är rätt säker på att han någon månad har dragit in 20-25k under Chrippa hypen.
Du är ett jävla pucko som borde hoppa ner från din höga häst med dina förklaringar som barn förstår, det är du och baronen.
När jag skrev att rask tjänar 10 lax
just nu så svarade du,
”Tror han tjänar mer, han stoltserar ändå med en god lön. Jag tror vi pratar i summor kring 20-25 tusen. Men det är på sin peak”
Han tjänar inte de summorna, ta ditt utbrott någon annanstans och sluta hoppa mellan argument. Säger jag att han tjänar 10 lax
just nu och du hoppar in och säger att han gör det dubbla så får du stå ditt kast.
Jag skrev ordagrant att han tjänar 10 lax
just nu och avslutade mitt inlägg med att han när det gick som bäst tjänat 30 lax.
När jag skrev att han tjänar 10 lax
just nu och du svarar att han tjänar det dubbla, för att sen börja svamla om att han tjänat det dubbla när det gått som bäst.
Att vara någon som hänger upp sig på ord så är det helt befängt att du själv totalt verkar sakna läsförståelse.
Du verkar ha kollat på så mycket rask att hans oärliga sätt att argumentera på genom bland annat personangrepp och icke befintliga logik har etsat sig fast
Om någon vill arbeta som rasks revisor så räcker det att sätta sig in i följande två stycken…
”När rask visat upp hur mycket han tjänar så visar han adsense. YouTube delar Adsense 50/50 mellan sig och kreatörer. Adsense är alltså dubbelt så mycket som han själv tjänar. Sen ska han skatta bort 50% för att ta ur pengarna som lön i sitt företag där han är den enda anställda.
Månader rask har fått 1,5 miljoner visningar, så är adsense 120 000kr. Något han är snabb på att visa upp. Det han inte förklarar är att 50% går till YouTube. Så då är det 60 000kr som går till rask, som sen måste skatta bort 50%. Kvar blir 30 000kr vilket är vad rask faktiskt tjänar när det gått som bäst.”