2024-10-24, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Hoppas Prefab ringer upp under liven!

Chrippa borde nu trycka på ordentligt med förtalsanmälan mot Bajsis. Han ska ju ändå på målsägandeförhör. Då kan han ju upplysas om att han är anmäld för grovt förtal.

CP-Traktorn rullar på!

Målsägande förhör? Målsägande för vad?
Citera
2024-10-24, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Målsägande förhör? Målsägande för vad?

Muppen har anmält Chrippa för olaga integritetsintrång för att han ska ha spridit hans porrfilmer. Jag tror inte han har så mycket att hämta där faktiskt.
Citera
2024-10-24, 20:25
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Muppen har anmält Chrippa för olaga integritetsintrång för att han ska ha spridit hans porrfilmer. Jag tror inte han har så mycket att hämta där faktiskt.

Och nämnda mupp försöker nästan ta cred för att Chrippa har blivit gripen, haha. Hans porrfilmsfadäs har för fan ingenting med att ett helt gäng myndigheter besökte Chrippa imorse… Pinsamma värdelösa Bukakkebaronen.
Citera
2024-10-24, 20:26
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så ärkemuppen har gjort ännu en falsk anmälan? Är det något som gör mig förhannad så är det skitmänniskor som Bajsbaronen som inte bidragit med en krona och samtidigt slösar på samhällets resurser, ännu ett move som bevisar hur otroligt störd han är.

Sen måste man ställa sig frågan, hur smart är det att falskanmäla en person man utsatt för brott under ett helt års tid?

Detta kommer slå tillbaka på honom, detta om något är bad karma!

Therese! Spring medans du kan, snart börjar han serieförtala dig och barnen
Citera
2024-10-24, 20:31
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så ärkemuppen har gjort ännu en falsk anmälan? Är det något som gör mig förhannad så är det skitmänniskor som Bajsbaronen som inte bidragit med en krona och samtidigt slösar på samhällets resurser, ännu ett move som bevisar hur otroligt störd han är.

Sen måste man ställa sig frågan, hur smart är det att falskanmäla en person man utsatt för brott under ett helt års tid?

Tror inte hon vågar lämna den totalt värdelösa och meningslösa bögbaronen. Kan du tänka dig hur mycket hon har sagt till honom i förtroende? Som han kommer sitta och yla om i sin kanal.
Citera
2024-10-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Och nämnda mupp försöker nästan ta cred för att Chrippa har blivit gripen, haha. Hans porrfilmsfadäs har för fan ingenting med att ett helt gäng myndigheter besökte Chrippa imorse… Pinsamma värdelösa Bukakkebaronen.

Narcissisten går igång på att få cred för saker. Han är besatt av att vara först med något och framstå som att han har rätt.

Givetvis har det inget med Bajsmarodörens anmälningar att göra. På samma sätt som hela förtalsdrevet inte orsakat att myndigheterna griper in. Därför är man inte ursäktad med att belysa detta, rättsväsendet är inte intresserade av att idioter bedriver egna rättsprocesser på internet, och därav är Bajsmannens förtalande inte försvarligt.

De kommer att dra idiotens anmälan snabbt innan de går vidare med den allvarligare brottsligheten. De kommer delge Chrille misstanken, hur han ställer sig till den, osv. De måste liksom göra det, för brottet har anmälts och hör under allmänt åtal. Det är väldigt troligt att en lagföring hänger på att Chrippa erkänner brott.
Citera
2024-10-24, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Han är så tjockskallig att han inte förstår att det bästa är att nöja sig med att snubben nu åkt dit och glädjas åt alla pengar han gjort på att förtala honom. Det finns väldigt mycket som skulle kunna rubriceras som olaga integritetsintrång och grovt förtal i Rasks videosamling. Att själv försöka sätta dit Chrille är nog bara bensin på elden.
Citera
2024-10-24, 20:53
Medlem
Väldigt väldigt genomskinligt att Rask påstår sig bytt telefonnummer för att undgå samtal från sin fader. Det är ju uppenbart att han bytt nummer för att undgå ytterligare förnedrande samtal från Prefab Mannen.
Rask står med rumpan bar och borde skämmas.
Citera
2024-10-24, 20:54
Medlem
Crabby88s avatar
Bolaget rask har missköt hade 2 abonnemang. Att han sen säger han bytade pg. a sin pappa är så otorligt löjligt. Son jag önskar jag bodde nära där. Hade mer än gärna knackat på hans dörr, med en kamera i högsta hugg och konfronterat den lilla honungen med alla hans lögner.

Vad händer på hans instagram? Då jag är blockerad för jag ställde raka frågor till han. Vilket han som vanligt inte kunde besvara, så blockerade han mig.
Senast redigerad av Crabby88 2024-10-24 kl. 20:56.
Citera
2024-10-24, 20:54
Medlem
Främja spridandet av porr med sin egen fru är ytterst omoraliskt. Rask borde skämmas så att kluddet i ansiktet rinner av.
Citera
2024-10-24, 20:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Tänk om det kommer upp vid målsägandeförhöret:
- Alexander. Du menar att Chrippa laddat upp filmerna men vi har ip-adresserna vid uppladdning och de är dina.

Ridå.
Citera
2024-10-24, 20:59
Medlem
En gång i tiden fann jag Rask smått underhållande under väldigt väldigt korta sekvenser.
Nu när hen har gått över alla moraliska gränser hoppas jag att Prefab drar ner brallorna på honom så pass rejält att han lägger ner sin mediokra Youtube karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in