2024-10-24, 21:21
Medlem
Ny story från Andreas där Rask blir uppläxad i luren. Vad skakis baronen låter på rösten.. haha.
Citera
2024-10-24, 21:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Ny story från Andreas där Rask blir uppläxad i luren. Vad skakis baronen låter på rösten.. haha.
Man hör rädslan på rösten, orsak och verkan.

Det är tammefan ett under att ingen stampat ihjäl amöban så länge som han hängt ut människor på sin fattiga yt-kanal.

Skönt med lite karma, när äggskallen lider då njuter jag till fullo

Hoppas på en trevlig liten video till helgen, badkarshäng och oxcascand imorgon!
Citera
2024-10-24, 21:52
Medlem
Luftiss avatar
Den store baronen kissar nästan ner sig i Prefabs senaste story.

"Everybody gangsta until..."
Citera
2024-10-24, 22:08
Medlem
KungPungPats avatar
Ni som har skrivit om Rasks porrfilm har spridit den precis som Chrippa lol

Jag tror att Rask torskar för förtal igen nu.

Han är ju så korkad att han på riktigt tror att han kan hävda att nån som nämner hans porrfilm har laddat upp den dvs spridit den.

Klart att han själv torskar när snuten inser att anmälan är falsk och handlar om att Chrippa pratade om den porrfilmen.. för det är ju inte spridning. Spridningen gjorde uppladdaren av filmen.

Missar jag nått eller?
Citera
2024-10-24, 22:25
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Bolaget rask har missköt hade 2 abonnemang. Att han sen säger han bytade pg. a sin pappa är så otorligt löjligt. Son jag önskar jag bodde nära där. Hade mer än gärna knackat på hans dörr, med en kamera i högsta hugg och konfronterat den lilla honungen med alla hans lögner.

Vad händer på hans instagram? Då jag är blockerad för jag ställde raka frågor till han. Vilket han som vanligt inte kunde besvara, så blockerade han mig.

Så han slängde sitt förra sim-kort för att han har spridit sin porrfilm och anmält Chrippa för spridandet genom ord?

Att luren blev hackad av nån som laddade upp den från hans sim-kort, det är väl plan B som han redan har hintat om.

Han borde ha läst bibeln, då hade han vetat att allt dolt kommer tas fram i ljuset.. och att en hemsk tid väntar alla lögnare.
Citera
2024-10-24, 22:28
Medlem
Azpers avatar
Då är ärkemuppen LIVE.

Och låter såklart 100% FRISK från gårdagen när han satt och låtsades vara sjuk....

Denna händelse om Chrippa kom mer än lägligt, nu jävlar ska dåren pumpa ut videos ÅTER igen och upprepa sig 13553 gånger i vanlig ordning.
Citera
2024-10-24, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Ny video från kojan. Uslingen utlovar en live ikväll för att fira att Chrippa åkt in.

Hahaha, nu njuter Baronen ordentligt hemma i skolådan, av någons annans misär! Ikväll kommer han säkert tvinga Tessan till sex, så han kan filma en ny att läcka. "Gumman, ikväll är vi superstars!"

Helt ovetandes om att han sitter så jävla mycket i klistret själv. Arvspengarna är snart helt slut och då finns inget ekonomiskt skyddsnät längre. Och inga skulder blev betalde heller, de visade sig bara öka. Tick tack, tick tack
Senast redigerad av Ralfhead 2024-10-24 kl. 23:25.
Citera
2024-10-24, 22:56
Medlem
KungPungPats avatar
Nån annan än mig som fick olustiga känslor när Rask hävdade att Chrippas unge nu hänger med Jockes ungar?

Jag menar, varför är Jocke ute efter att hänga med just Chrippas unge?
Låt ungarna vara din jävla galning.
Citera
2024-10-24, 23:17
Medlem
Uslingen påstår i sin live att han aldrig tror Chrippa har betalat in skatt som han gjorde igår... har inte Chrippa jobbat i ca 10 år som svetsare?

Fyfan vad självgod äcklet är.
Citera
2024-10-24, 23:20
Medlem
Prefab Andreas donerade precis i uslingens live.. och han blev märkbart obekväm.. hahahahaha.
Citera
2024-10-24, 23:20
Medlem
Ska bli intressant att se om Rask är så självgod efter att prefab grillat honom.
Citera
2024-10-24, 23:21
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nån annan än mig som fick olustiga känslor när Rask hävdade att Chrippas unge nu hänger med Jockes ungar?

Jag menar, varför är Jocke ute efter att hänga med just Chrippas unge?
Låt ungarna vara din jävla galning.

Han har noll koll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in