2024-10-24, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vad menar Skithögen med sin senaste story? Verkar som någon trängt sig på hemma hos honom.

Satt och funderade på vem det kan vara. Prefab-Andreas var i Arboga i morse. Det är inte speciellt långt från Trosa. Snubben har en AMG, riktig sådan, och hade kunnat mata hem till Rask på under en timme utan problem från sin location.

Det som talar emot är att Baronen vågade be personen ”dra åt helvete”, något det är tveksamt om syltryggen vågar göra mot en kille som Andreas.

Ja, handikappad, rullstolsbunden, barn under 13 eller pensionär är mest troligt.. då kan baronen visa sin tuffa fasad.

Tessan stog väl och flörtade med säljaren och Rask fattade direkt att hennes diagnoser och goda hjärta skulle leda henne till hans säng eller ännu värre, att slösa baronens pengar på något som inte gynnade honom.

Så Alpha-baronen flög ut ur kojan med skinnjackan och bar överkropp och sa att de minsann inte ville köpa något. När säljaren gått kände Rask sig stor och stark och gjorde en story om vilken tuffing han är.
Senast redigerad av gronaljuset 2024-10-24 kl. 19:17.
Citera
2024-10-24, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Kanske Chrippas mamma eller någon annan i pensionärsålder?

Ja, att be någon åldring göra det är mer i linje med muppens kapacitet. Å andra sidan är det tveksamt om en gammal kärring hade vågat sig hem till Julgrisen. Det är han som söker upp och hotar pensionärer i deras hem, inte tvärtom.
Citera
2024-10-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Tolkade det mer som en påträngande försäljare från verisure som knackat på.

Ja, när du säger det så låter det rimligt. Frågan är varför Muppen tar upp det på sin story. Jag tror inte att försäljaren följer hans story.
Citera
2024-10-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ja, när du säger det så låter det rimligt. Frågan är varför Muppen tar upp det på sin story. Jag tror inte att försäljaren följer hans story.

Han vill verka tuff och han tycker om att snacka skit om andra kanske?
Citera
2024-10-24, 19:27
Medlem
Citat:
Ja, att be någon åldring göra det är mer i linje med muppens kapacitet. Å andra sidan är det tveksamt om en gammal kärring hade vågat sig hem till Julgrisen. Det är han som söker upp och hotar pensionärer i deras hem, inte tvärtom.
Då får vi utgå från att det är en lögn. Det brukar vara standard
Citera
2024-10-24, 19:29
Medlem
Citat:
Antagligen för att det är det mest spännande som hänt i hans liv på mer än en månad (bortsett från när andreas ringde och berättade för honom att han är en usling)
Citera
2024-10-24, 19:30
Medlem
"LIVE IKVÄLL OCH FIRA?" / Baronen från hans kommentarsfält.

Om inte Chrippa anmäler honom då vet jag inte vad. Vad kan han förlora? Han lär ju knappast betala rättegångskostnaderna om han skulle förlora. Så det är en win win
Citera
2024-10-24, 19:30
Medlem
Ny video från kojan. Uslingen utlovar en live ikväll för att fira att Chrippa åkt in.
Citera
2024-10-24, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Han vill verka tuff och han tycker om att snacka skit om andra kanske?

Så är det alldeles säkert, för det gör han ju också.

Han är förövrigt så kävla ”ospirituell”. Gottar sig i en annan människas olycka, bemöter en person med ilska och ber den dra åt helvete. Han skickar ut allt annat än positiva vibes, och det är utan tvekan dålig karma att bete sig som han gör, eftersom han nu gett uttryck för att han tror på sånt.
Citera
2024-10-24, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Ny video från kojan. Uslingen utlovar en live ikväll för att fira att Chrippa åkt in.

Tack!

Videon kan nås via den här länken:

https://old.bitchute.com/video/bRNUZCemMGbN/
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-10-24 kl. 19:41.
Citera
2024-10-24, 19:49
Medlem
Citat:
Så är det alldeles säkert, för det gör han ju också.

Han är förövrigt så kävla ”ospirituell”. Gottar sig i en annan människas olycka, bemöter en person med ilska och ber den dra åt helvete. Han skickar ut allt annat än positiva vibes, och det är utan tvekan dålig karma att bete sig som han gör, eftersom han nu gett uttryck för att han tror på sånt.

Ja, alltså han är hyfsat ny för mig. Minns namnet från förr, troligtvis från när han blev dömd men hade inga egentliga minnen annat än att jag hört hans namn. Började titta på hans videos och följa på instagram iom chrippa-dramat och slogs av hur äckligt självgod han är, hur lat han verkar vara, att han så ofta talar emot sig själv och hur ofta han rättfärdigar sitt beteende på märkliga sätt. Att han har följare som älskar hans röst, tycker att han är klok och skön etc övergår mitt förstånd. För att inte tala om snusklådan 🤮🤮🤮 har på senare tid även sett en del reuploads via denna tråd bl.a. och insett att han är långt värre än vad jag först trodde. Ursäkta sidospåret men behövde vräka ur mig lite. Känner ingen som följer honom eller dramat hehe.
Citera
2024-10-24, 20:11
Medlem
GreenBatterys avatar
Hoppas Prefab ringer upp under liven!

Chrippa borde nu trycka på ordentligt med förtalsanmälan mot Bajsis. Han ska ju ändå på målsägandeförhör. Då kan han ju upplysas om att han är anmäld för grovt förtal.

CP-Traktorn rullar på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in