2024-11-07, 22:16
Medlem
Jag har varit enormt trött på Rask väldigt länge, mest på att han drar ut på allt han har att säga dvs en mening och sen en timmes tjatande och långa konstpauser.

Men sista två videorna har faktiskt hållit bra kvalitet, han verkar genuint förbannad och håller bra tråd. Väldigt positivt att någon tar sig tiden att berätta exakt hur vedervärdig Linnea är och inte bara ha fokus på Chrippa.
Citera
2024-11-07, 22:19
Medlem
GreenBatterys avatar
Var är Pattknullaren när man behöver hen?!

EDIT: kollade den gamla godingen https://youtu.be/nmeFFGHoXpk
och om man jämför då och nu är det otäckt. Han är verkligen sjuk nu! Tragiskt!
Senast redigerad av GreenBattery 2024-11-07 kl. 22:23.
Citera
2024-11-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har varit enormt trött på Rask väldigt länge, mest på att han drar ut på allt han har att säga dvs en mening och sen en timmes tjatande och långa konstpauser.

Men sista två videorna har faktiskt hållit bra kvalitet, han verkar genuint förbannad och håller bra tråd. Väldigt positivt att någon tar sig tiden att berätta exakt hur vedervärdig Linnea är och inte bara ha fokus på Chrippa.

Förutom det faktum att Rask inte har något med henne att göra, hon har aldrig pratat om honom ändå sitter han och gör video efter video om henne där han han hittar på saker och trycker ner henne så mycket som möjligt. Det är exakt samma sak han gjorde mot prefab-andreas men här vet han att han inte kommer få konsekvenser.

Sen har uslingen mage att bli irriterad när han kollar på HENNES live och folk frågar oskyldiga frågor, då ska han allt poängtera att folk inte bryr sig om sådant.

Han är sjukligt besatt av något han bara ska hålla käft om, en riktigt genomtragisk människa som inte ska prata om att betala skatt och glapp i CV:s eller att om andra människor betalar för andra för han är värre på alla nivåer.

Han frågar sig själv hur framtida arbetsgivare ska kunna anställa Linnea när hon inte jobbat på ett år, hur ska han själv få en anställning när han inte jobbat på 12 år är ju en bättre frågeställning.
Senast redigerad av gronaljuset 2024-11-07 kl. 22:28.
Citera
2024-11-07, 22:55
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tack för påminnelsen.

Självklart broder!

Grisens video kan nås via den här länken:

https://old.bitchute.com/video/yyGy2AmUelPn/

Carl-Fredrik förtjänar örfil efter örfil.

Stort tack!

Stålsätter mig. Hur många "ååå det är sprutor i äschlet.... pulver på bordet.... gymbilder på instagram.... frukostbuffé på hotell.... Ni hajar!" man får höra ikväll!
Citera
2024-11-07, 22:58
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Var är Pattknullaren när man behöver hen?!

EDIT: kollade den gamla godingen https://youtu.be/nmeFFGHoXpk
och om man jämför då och nu är det otäckt. Han är verkligen sjuk nu! Tragiskt!

HAHA! Comedy Gold:

Han har alltså gåt in på sockontoret och sagt: "Kolla här, det är pattknullaren och hans kompisar!".

https://youtu.be/nmeFFGHoXpk?si=lKIdf8Wu8dWRf4G6&t=63
Citera
2024-11-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Setyer
Rask har dedikerat och ställt om hela hans k(anal) och karriär till en chrippa hatande propagandamaskin för klimakterietkärringar som lever på soc och är sjukskrivna för ibs eller utbrändhet.

Allt detta efter chrippa pikat honom för mestadels hans fru skulder, som han fortfarande vägrar betala eller i all ärlighetens namn prioritera. ”Family is everything”. Rask blir bara tokigare och tokigare. Började det inte gå utför för hans far i samma ålder som rask är i nu?

Så här lät det i augusti 2023 https://youtu.be/hHFlMH2Lczk?si=MDgi7liaBpJI8xWm&t=238

Om timestamp inte funkar så kolla från 4:00. Skulderna skulle bestämt betalas så fort arvet kom in, sen skulle det ändå bli massa pengar över. Tydligen så pass mycket att hela familjen Rask skulle kunna resa till Thailand i ett halvår och ändå fortsätta leva gott när de kom hem. Men det kommer inte ske för Rasken vägrar som bekant att resa.

Den här videon kommer bli jobbig för Baronen när det framöver visar sig att arvet är borta men skulderna är kvar. Den borde sparas på Bitchute, för den raderas nog illa kvickt när Rasken fastnar med sned-skägget i brevlådan.

BONUS
Klippet inleds med att Rasken räknar på fingrarna, till 3.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-11-07 kl. 23:21.
Citera
2024-11-07, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Han frågar sig själv hur framtida arbetsgivare ska kunna anställa Linnea när hon inte jobbat på ett år, hur ska han själv få en anställning när han inte jobbat på 12 år är ju en bättre frågeställning.

För Carl-Fredrik kvittar det, för en anställning är ingenting han ens reflekterar över att ha. Det är undermänniskor som är anställda. Lite viktigare människor, till vilka han hör, de kan göra någonting de älskar och tjäna "extremt mycket pengar" på det. När det inte funkar längre, har man byggt upp ett följe som företag betalar stora pengar för att marknadsföra sig till. Detta kommer han kunna utnyttja själv, genom att dra igång ett eget företag och få det att flyga. Om inte annat tilldelas han ett eget radioprogram på någon station. Han har trots allt fått väldigt mycket berumm för sin russt!

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Stort tack!

Stålsätter mig. Hur många "ååå det är sprutor i äschlet.... pulver på bordet.... gymbilder på instagram.... frukostbuffé på hotell.... Ni hajar!" man får höra ikväll!

Förvånansvärt lite regelrätta förtal i dagens video. Men visst var det några sedvanliga anklagelser om kokain- och steroidmissbruk.

Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Så här lät det i augusti 2023 https://youtu.be/hHFlMH2Lczk?si=MDgi7liaBpJI8xWm&t=238

Om timestamp inte funkar så kolla från 4:00. Skulderna skulle bestämt betalas så fort arvet kom in, sen skulle det ändå bli massa pengar över. Tydligen så pass mycket att hela familjen Rask skulle kunna resa till Thailand i ett halvår och ändå fortsätta leva gott när de kom hem. Men det kommer inte ske för Rasken vägrar som bekant att resa.

Den här videon kommer bli jobbig för Baronen när det framöver visar sig att arvet är borta men skulderna är kvar. Den borde sparas på Bitchute, för den raderas nog illa kvickt när Rasken fastnar med sned-skägget i brevlådan.

BONUS
Klippet inleds med att Rasken räknar på fingrarna, till 3.

Carl-Fredrik personifierar verkligen uttrycket "mycket snack men liten verkstad". Han är en mästare på att häva ur sig saker för att få sig själv att framstå som bra i stunden, utan att överhuvudtaget veta om det är någonting som kommer gå att efterleva. Huvudsaken är att han alltid kan "värja sig" mot kritik som framförs. Inget som någon kritiserar honom för får stå oemotsagt: Carl-Fredrik måste alltid leverera svar på tal!
Citera
2024-11-08, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Jag tror precis som någon annna skrivit att det är mer utstuderat. Han är ond och lömsk och väljer strategiskt att inte betala av hennes lån, för att minska risken att hon kan slå sig fri honom.

Både för att binda fast frugan och att han vill spendera pengarna. Om allt går till skulderna har han ju inte råd att köpa snabbmat och massa roliga leksaker till sig själv längre.

Två flugor i en smäll om han skiter i skulderna. Man får inte glömma att Rasken är extremt egoistisk, sjukligt egoistisk.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-11-08 kl. 00:39.
Citera
2024-11-08, 01:25
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Förvånansvärt lite regelrätta förtal i dagens video. Men visst var det några sedvanliga anklagelser om kokain- och steroidmissbruk.

Jag håller med. Men satan vad sjukt mycket svammel i vanlig ordning, och spekulationer från hans sida som han framför som regelrätta sanningar. Hur folk får in sina pengar på kontot, det är oskattat hit och dit... Vad fan vet han om det? Det enda han har att gå på är att Chrippa sagt det verkar det som. Jag skulle garva läppen av mig om Chrippa bara trollat alla hela tiden och HAR ett företag där allt är som det ska.

Önsketänkade, ja visst. Men det ger inte Baronen rätt ändå

EDIT: Nu har jag sett hela, eller ja, hoppat runt. Han har ju totalt tappat det. Är det det här en ~35årig trebarnsfar ska syssla med? Det är ju helt otroligt.
Senast redigerad av Krakatoa 2024-11-08 kl. 01:33.
Citera
2024-11-08, 01:28
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
När man trodde skägget inte kunde bli mer snett!

https://ibb.co/PzTFkt1

Det förvånar mig att han envisas med att ha sitt glesa, sneda skägg. Färgat och försök till att se ut som att det ska vara sådär fast han egentligen vill ha... Tja? Feta pork chops?

Med den logiken borde han rimligen ha en överkammning på skalpen. Jag vill minnas att tunnhårigheten gjorde att han började raka sig.
Citera
2024-11-08, 01:39
Medlem
Krakatoas avatar
~35 år. Tre barn. Och på detta på Instagram svarade han: "...Jag talar tyvärr inte grekiska".
På nåt sätt är alltså åsikter och kunskaper om andra människor på internet viktigare än att ha en åsikt om vad man spår om ränteläget 2025.

Visst, alla har inte bostadsrätt, hus eller billån men i längden påverkar ränteläget svensk ekonomi ändå och man borde vara någorlunda insatt om man öht öppnat en dagstidning de senaste veckorna. Eller scrollat på Expressen.se

https://ibb.co/T441JHt
Citera
2024-11-08, 07:08
Medlem
Djungelskribentens avatar
Glad fredag alla knegare! Snart är det helg!

Om ni ska ut och dricka så tycker jag att ni drar igång en Raskvideo och dricker varje gång han säger:

Adekvat
Jocke
Arslettttt
Definationen
Analys
Min fru

Kan också användas som bingobricka. Fyll gärna på med mer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in