2024-10-05, 10:31
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Hahah.. När jag såg det där på hans insta så tänkte jag bara på hur detaljerad han var på att svara på frågan. Det var mycket anal, tarm och pung man skulle tvätta.
Det är ju det jag säger. Knivar, blod, avföring och stjärthål är vad som får bajsbaronen att få stånd. Han blir hård och måste runka varje gång sånt kommer på tal

Bara detta!

Det är inte friskt.
Citera
2024-10-05, 10:45
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Färskt från Insta:

Nej, han saknar inte att jobba:
https://ibb.co/D1W4Z69

Han duschar varje gång han bajsat, tvålar in ringen och upp i tarmen:
https://ibb.co/w7p3fQF

Det sista har jag svårt att tro. Strumpor mellan skinkorna har han erkänt och jag gissar att det luktar rikligt med tjacksvett i kojan.

Vad menar han med sista raden "Det är så vi gör här"
Har han haft genomgång med hela familjen hur de grundligt ska tvätta sitt anus och tarmgång efter att ha skitit.

"Nej Edward! Är du dum i huvudet eller? Ska du bo kvar här?
Fingret ska längre in och så mer tvål, såhär. Titta på Pappish nu"
Citera
2024-10-05, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu har idioten laget ÄNNU en film som är 7-8 år gammal. Walle måste åka ambulans mem Therese.

Han är rätt efterbliven om nu frågar mig

VARFÖR LÄGGER HAN UPP GANMLA FILMER?!?!

Tack för påminnelsen.

Nu kan man se vloggen via alternativa kanaler:

https://old.bitchute.com/video/GbV1gl7gHhVF/

Carl-Fredriks förtjänar inte ett öre för sin skamlösa exponering av sin egen familj.

Det slår mig hur gammal videon är. Jag skulle tippa på att den är från 2016. Den har nästan åtta år på nacken. Rask är lika aktiv då som nu. Filmar ut genom fönstret, och det är samma trötta uppfart och gård med hyreshus. Enda skillnaden är att de små charmtrollen i videon nu har vuxit upp och är stora killar som älskar våld och kampsport, plus att de fått tillökning. Men ytan de lever på är densamma.

Åren går men aldrig inser Carl-Fredrik att hans prioriteringar är ohållbara. Om han inte hade lagt dessa åtta år på det här tramset hade han kunnat haft en seriös karriär. Istället fortsatte han, och de sitter fast i ett skuldberg. Ringer han och vill hyra en lägenhet i andrahand drar sig värden ut så fort de får klart för sig vem de har att göra med.

Rask, här ska du få en tankeställare. Inte ens Chrippa tycks ha svårt att skaffa boende i andrahand. Trots massiva skulder, trots att han målats ut som Sveriges största avskum av dig och dina kompisar under hela det här året, så finns det ett flertal värdar som är beredda att upplåta sina lägenheter åt honom.
Citera
2024-10-05, 12:01
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Rask, här ska du få en tankeställare. Inte ens Chrippa tycks ha svårt att skaffa boende i andrahand. Trots massiva skulder, trots att han målats ut som Sveriges största avskum av dig och dina kompisar under hela det här året, så finns det ett flertal värdar som är beredda att upplåta sina lägenheter åt honom.
Amen sluta anonym-FB-hata då!! Lätt för dig att rapa skit!! Upp till dig att visa printscreens!! Vår familj är lyckliga här och tänker fan bo kvar resten av våra liv, obs fråga ingen i familjen vad dom tycker!! "🙏🏻♥️"
Citera
2024-10-05, 12:15
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Färskt från Insta:

Nej, han saknar inte att jobba:
https://ibb.co/D1W4Z69

Han duschar varje gång han bajsat, tvålar in ringen och upp i tarmen:
https://ibb.co/w7p3fQF

Det sista har jag svårt att tro. Strumpor mellan skinkorna har han erkänt och jag gissar att det luktar rikligt med tjacksvett i kojan.
Hade han varit sådär hygienisk så skulle han inte vara sjuk varje månad.

Nej jag köper det inte, han är ett slusk som gräver sig i röven och luktar på fingrarna, sen stoppar han in en snus med samma fingrar utan att ens tänka på det.
Citera
2024-10-05, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Amen sluta anonym-FB-hata då!! Lätt för dig att rapa skit!! Upp till dig att visa printscreens!! Vår familj är lyckliga här och tänker fan bo kvar resten av våra liv, obs fråga ingen i familjen vad dom tycker!! "🙏🏻♥️"

Ja, du har rätt. Jag VÄLJER faktiskt att leta skit, och drar upp saker som är flera år gammalt och målar upp det som att det är så han är nu, allt för att framställa honom i dåliga dager. Man kan till och med se med ögonen att han inte är samma. Han dricker inte längre, han svär inte längre, och han har gått ned nästan 30 kg. Han är på en mer lugn och harmonisk plats än vad han var innan, och det ser jag men kan inte tillåta det. Därför måste jag dra upp hur han var, förr, allt för att få honom att lukta skit!
Citera
2024-10-05, 12:47
Medlem
Vicious-Mackis avatar
En gammal klassiker där Rask ringer upp någon unge som jävlats med honom.
Rask pratar om att hans varumärke dras i smutsen osv, helfestligt.
Grabben ger inte Baronen en millimeter heller när Baronen försöker läxa upp honom vilket gör honom extremt frustrerad.

https://www.youtube.com/watch?v=BKHUIgt_-8o

23.30 Är ganska kul
Senast redigerad av Vicious-Macki 2024-10-05 kl. 12:51.
Citera
2024-10-05, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hade han varit sådär hygienisk så skulle han inte vara sjuk varje månad.

Nej jag köper det inte, han är ett slusk som gräver sig i röven och luktar på fingrarna, sen stoppar han in en snus med samma fingrar utan att ens tänka på det.

Tvärtom. Det är inte "hygieniskt" att duscha två gånger om dagen, och utöver det ta snabbduschar varje gång man skitit.

Man behöver inte duscha varje dag. Förutsatt att man inte svettar ned sig och kommer lukta illa annars. Att tvåla in hela kroppen två gånger om dagen och spola av med varmt vatten gör en bara mer smutsig, och mer mottaglig för infektioner.

Ska man ta en dusch varenda dag kan man tvåla in armhålor och skrev och spola av rövhålet. Inte tvåla in hela huden. Man tvättar av ett naturligt lager fett, som är en del av kroppens immunförsvar, genom att göra så. Det är förmodligen därför idioten är sjuk hela tiden. Hans besatthet av att allt ska vara rent och lukta gott.

Ännu ett exempel som visar på hur störd han är.
Citera
2024-10-05, 13:34
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Grabben ger inte Baronen en millimeter heller när Baronen försöker läxa upp honom vilket gör honom extremt frustrerad.

23.30 Är ganska kul
Tack snälla. Så jäkla galen Rasken är.
Citera
2024-10-05, 14:12
Medlem
nullbytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tvärtom. Det är inte "hygieniskt" att duscha två gånger om dagen, och utöver det ta snabbduschar varje gång man skitit.

Man behöver inte duscha varje dag. Förutsatt att man inte svettar ned sig och kommer lukta illa annars. Att tvåla in hela kroppen två gånger om dagen och spola av med varmt vatten gör en bara mer smutsig, och mer mottaglig för infektioner.

Ska man ta en dusch varenda dag kan man tvåla in armhålor och skrev och spola av rövhålet. Inte tvåla in hela huden. Man tvättar av ett naturligt lager fett, som är en del av kroppens immunförsvar, genom att göra så. Det är förmodligen därför idioten är sjuk hela tiden. Hans besatthet av att allt ska vara rent och lukta gott.

Ännu ett exempel som visar på hur störd han är.
Precis. Sen är det väl inte rekommenderat att tvätta INSIDAN av tarmen heller med tvål då tänker jag. Vatten räcker gott och väl att spola bort bajs som finns i stjärthålet. Men Rasken kör kanske en tarmsköljning efter han bajsat.
Citera
2024-10-05, 14:18
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Vet inte om jag har det sparat, det var ett tag sedan han sa det när en följare frågade om de var vänner och varför man aldrig såg dem i videos tillsammans längre.

Så sant, Christian verkar vara en öppen, godhjärtad, hjälpsam och positiv person som bara vill gå framåt i livet. Medan Rask är totala motsatsen till allt det, han är varken godhjärtad, hjälpsam eller positiv, han är inte heller öppen för mer än drama och negativitet och ältar hellre saker från förr än att dra sig framåt i livet.

Christian skulle nog verkligen inte bete sig så, även om det vad så att han bjöd hela familjen + en hel annan familj. Han skulle istället fånga ögonblicken där barnen var lyckliga och glada för att sedan hålla sig kvar vid dessa.

Let's Feast är faktiskt väldigt bra. Jag följer dem inte och så direkt, men av det lilla jag kan se – så är de definitivt inga narcissister. Och de har vettigt innehåll på sin kanal och får inte för sig att snacka skit om andra youtubers för views. Doris och Christian, ligger på en nivå som Bajsmannen aldrig kommer att uppnå.
Citera
2024-10-05, 14:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

23.30 Är ganska kul

"Min direktkontakt på polisen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in