Citat:

Ursprungligen postat av 
Crabby88

Nu har idioten laget ÄNNU en film som är 7-8 år gammal. Walle måste åka ambulans mem Therese.
Han är rätt efterbliven om nu frågar mig
VARFÖR LÄGGER HAN UPP GANMLA FILMER?!?!

Tack för påminnelsen.
Nu kan man se vloggen via alternativa kanaler:
https://old.bitchute.com/video/GbV1gl7gHhVF/
Carl-Fredriks förtjänar inte ett öre för sin skamlösa exponering av sin egen familj.
Det slår mig hur gammal videon är. Jag skulle tippa på att den är från 2016. Den har nästan åtta år på nacken. Rask är lika aktiv då som nu. Filmar ut genom fönstret, och det är samma trötta uppfart och gård med hyreshus. Enda skillnaden är att de små charmtrollen i videon nu har vuxit upp och är stora killar som älskar våld och kampsport, plus att de fått tillökning. Men ytan de lever på är densamma.
Åren går men aldrig inser Carl-Fredrik att hans prioriteringar är ohållbara. Om han inte hade lagt dessa åtta år på det här tramset hade han kunnat haft en seriös karriär. Istället fortsatte han, och de sitter fast i ett skuldberg. Ringer han och vill hyra en lägenhet i andrahand drar sig värden ut så fort de får klart för sig vem de har att göra med.
Rask, här ska du få en tankeställare. Inte ens Chrippa tycks ha svårt att skaffa boende i andrahand. Trots massiva skulder, trots att han målats ut som Sveriges största avskum av dig och dina kompisar under hela det här året, så finns det ett flertal värdar som är beredda att upplåta sina lägenheter åt honom.