Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Det kraxandet i början, förlåt av hans slickas röst
Citat:
Ursprungligen postat av
Brajebrasomfan
Jag har hört alkisar nere på torget med en mer inbjudande röst. Själv stänger jag av Bajsmannens klipp efter max två minuter.
Redan i inledningen satt jag och boxade i luften och föreställde mig att jag träffade näsan på honom så den gick av, och såg blodet forsa ned för hans dumma äggskalle.
Sedan försöker han intala sig själv att av kommentarsfältet att döma så håller alla med honom. Detta är givetvis som svar på vår påverkanskampanj, där vi skrivit att de flesta börjar se honom i negativt ljus. Visst, jag har inte fog för att
den stora majoriteten har vänt om honom. Men det är ganska mycket 50/50. Baronen är inte så omtyckt som han försöker intala sig själv. Det räcker bara med att titta på en video där han och hans vänner inte modererar kommentarsfälten, det är tydligt att det finns extremt många som ruttnat på honom och som tycker att han är en jävla mupp helt enkelt.
Sedan kommer ju hans utvecklingsstörda följare som ett brev på posten och skriver "RASK <3<3<3" så fort någon nämner honom. De som skriver är inte representativa för befolkningen i stort, jag skulle säga att
den stora majoriteten av Sveriges befolkning tycker att Rask är ett av Sveriges lägsta pack, i varje fall om de skulle fått höra talas om honom.