2024-07-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kom från rätt käft, och vem fan ringer någons arbetsplats? Golfittans tid kommer. Hans dagar är räknade

#Åtalkommer

#LåsinBajshögen

#Räddabarnen

Nu var det inte Bajsmannen själv som kontaktade arbetsgivaren. Men det är inte direkt som att Carl-Fredrik inte är ansvarig. Tvärtom, förtal är straffbelagt precis av den anledningen. Att personer som hör förtalet kan förväntas känna missaktning för den förtalade, och utsätta personen för saker p.g.a det man har hört.

Så det är patetiskt när han går ut och säger att han inte har ansvar för vad hans följare gör. Men det har han förstås, om deras agerande är en direkt följd av att han går ut och förtalar en person på sina sociala medier.

Carl-Fredrik borde förstås tänka sig för både en och två gånger innan han får för sig att framställa människor dåligt på sin kanal, inte minst om de har arbeten. För det skulle kunna bli en dyr historia att behöva ersätta någons förlorade arbetsinkomst, inte minst när man själv knappt kan uppvisa någon sådan själv.
Citera
2024-07-07, 14:23
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu var det inte Bajsmannen själv som kontaktade arbetsgivaren. Men det är inte direkt som att Carl-Fredrik inte är ansvarig. Tvärtom, förtal är straffbelagt precis av den anledningen. Att personer som hör förtalet kan förväntas känna missaktning för den förtalade, och utsätta personen för saker p.g.a det man har hört.

Så det är patetiskt när han går ut och säger att han inte har ansvar för vad hans följare gör. Men det har han förstås, om deras agerande är en direkt följd av att han går ut och förtalar en person på sina sociala medier.

Carl-Fredrik borde förstås tänka sig för både en och två gånger innan han får för sig att framställa människor dåligt på sin kanal, inte minst om de har arbeten. För det skulle kunna bli en dyr historia att behöva ersätta någons förlorade arbetsinkomst, inte minst när man själv knappt kan uppvisa någon sådan själv.

Men nu talar du om konsekvenser. Det är lille rask inte medveten om vad det innebär.

Han fungerar inte så. Kollar igenom alla klipp han själv tagit bort. Han är helt främmande för verkligheten . Han är mytoman , han är en narcissist, han är en utstuderad elak och ond människa. Som inte tvekar en sekund att sälja sin farsa eller andra för att kunna framstå som större och bättre .

Han självkänsla är nere i botten och nu måste han hävda sig för att må bättre .
Snacka om shadow work och hittat sig själv.

Värdelösa helvete
Citera
2024-07-07, 19:15
Medlem
Bajsmannens senaste video.

https://www.bitchute.com/video/vnBVTe5TEaSn
Citera
2024-07-07, 19:15
Medlem
Krakatoas avatar
"Sista" videon om Chrippa uppe. Väntar behärskat på vår bikevän att fixa mirror
Citera
2024-07-07, 19:16
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:

Där kom den, tack!
Citera
2024-07-07, 19:25
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Man tackar , man tackar
Citera
2024-07-07, 19:27
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Det kraxandet i början, förlåt av hans slickas röst
Citera
2024-07-07, 19:42
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Jag har hört alkisar nere på torget med en mer inbjudande röst. Själv stänger jag av Bajsmannens klipp efter max två minuter.
Citera
2024-07-07, 19:49
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Jag har hört alkisar nere på torget med en mer inbjudande röst. Själv stänger jag av Bajsmannens klipp efter max två minuter.

Ja, det är rena sörjan. Men ändå så sjukt att folk sitter så här på nätet och bars går all in. Det e fsn rätt skrämmande utveckling !
Citera
2024-07-07, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan

Redan i inledningen satt jag och boxade i luften och föreställde mig att jag träffade näsan på honom så den gick av, och såg blodet forsa ned för hans dumma äggskalle.

Sedan försöker han intala sig själv att av kommentarsfältet att döma så håller alla med honom. Detta är givetvis som svar på vår påverkanskampanj, där vi skrivit att de flesta börjar se honom i negativt ljus. Visst, jag har inte fog för att den stora majoriteten har vänt om honom. Men det är ganska mycket 50/50. Baronen är inte så omtyckt som han försöker intala sig själv. Det räcker bara med att titta på en video där han och hans vänner inte modererar kommentarsfälten, det är tydligt att det finns extremt många som ruttnat på honom och som tycker att han är en jävla mupp helt enkelt.

Sedan kommer ju hans utvecklingsstörda följare som ett brev på posten och skriver "RASK <3<3<3" så fort någon nämner honom. De som skriver är inte representativa för befolkningen i stort, jag skulle säga att den stora majoriteten av Sveriges befolkning tycker att Rask är ett av Sveriges lägsta pack, i varje fall om de skulle fått höra talas om honom.
Citera
2024-07-07, 20:18
Medlem
abvs avatar
Alltså när han kommer in och pratar om avundsjuka och svartsjuka är bland det roligaste jag hört på länge
Citera
2024-07-07, 20:24
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Alltså när han kommer in och pratar om avundsjuka och svartsjuka är bland det roligaste jag hört på länge

Ska försöka plöja vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in